Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم معارفه مجیدی برگزار شد.

طرفداری- جلسه معارفه فرهاد مجیدی و دستیارانش با حضور اسماعیل خلیل‌زاده در محل تیم فوتبال استقلال در مجموعه ورزشی انقلاب برگزار شد.

به گزارش تسنیم، تمرین تیم فوتبال استقلال برای نیم فصل دوم لیگ نوزدهم، از امروز (سه‌شنبه) با هدایت فرهاد مجیدی در مجموعه ورزشی انقلاب و پشت درهای بسته آغاز می‌شود اما پیش از تمرین مراسم معارفه سرمربی و مربیان جدید تیم برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

* پیش از آغاز تمرین، اسماعیل خلیل‌زاده سرپرست باشگاه استقلال به همراه بهرام امیری و امیر سلطانی مشاوران باشگاه و هادی مباشری معاون اجرایی باشگاه در محل تمرین حضور یافتند تا مراسم معارفه کادر فنی جدید آبی‌پوشان را برگزار کنند.

* اصغر حاجیلو مدیر آکادمی استقلال به همراه علیرضا اکبرپور و مهدی امیرآبادی برای حمایت از مجیدی در تمرین آبی‌پوشان حضور یافتند. پرویز مظلومی، نصرالله عبداللهی و بهتاش فریبا دیگر نفراتی بودند که حضور داشتند و مورد استقبال خلیل‌زاده سرپرست باشگاه قرار گرفتند.

* وریا غفوری، فرشید اسماعیلی، فرشید باقری، علی کریمی و روزبه چشمی غایبان تمرین بودند. این نفرات در حالی در تمرین شرکت نکردند که در روزهای گذشته صحبت‌هایی مطرح شده بود که آنها به دلیل عدم دریافت مطالبات‌شان قصد شرکت در تمرین ندارند.

گفتنی است، مجید نامجومطلق، بهزاد غلامپور، صالح‌ مصطفوی دستیاران مجیدی هستند و قرار شده که یک دستیار اسپانیایی نیز اضافه شود.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۱۲۷۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم تودیع و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیریک

طی این مراسم که با حضور دکتر عبدالجبار ذاکری معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان برگزار شد، از دکتر مجتبی مهترپور به پاس ۱۶ ماه حضور در شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیریک تقدیر و دکتر محمد رزانی به عنوان سرپرست جدید این مرکز معرفی شد.

در پایان با اهدای لوح یادبود از طرف معاون بهداشتی دانشگاه، از زحمات دکتر مهترپور تجلیل و ابلاغ دکتر رزانی بعنوان رئیس جدید شبکه بهداشت به وی تقدیم گردید.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • مراسم تودیع و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیریک
  • برگزاری تمرین امروز استقلال با حضور یک میهمان خاص
  • مراسم معارفه رایزن فرهنگی جدید ایران در ونزوئلا
  • دلیل رد پیشنهاد یک تیم ایرانی توسط فرهاد مجیدی/ تیم جدید اسطوره استقلال مشخص شد؟
  • چرا فرهاد مجیدی سرمربی‌گری تراکتورسازی را نپذیرفت؟
  • دلیل رد سرمربی‌گری تراکتور از سوی فرهاد مجیدی
  • جواب منفی مجیدی به زنوزی؛فرهاد فقط به نیمکت استقلال فکر می‌کند
  • تیم جدید فرهاد مجیدی مشخص شد؟
  • تصمیم فرهاد مجیدی؛ او به ایران برمی‌گردد؟
  • تصمیم فرهاد مجیدی برای پایان دادن به همه شایعات | چهره محبوب آبی‌ها به ایران برمی‌گردد؟