Web Analytics Made Easy - Statcounter

حوادث رکنا : قاتل 44 ساله ای که با انگیزه اختلافات قبلی دست به قتل زده بود در شهرستان زهک استان سیستان و بلوچستان پس از 6 سال دستگیر شد.

به گزارش رکنا ، سردار"محمد قنبری" فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت: نوزدهم مهرماه سال ۹۲ یک  مرگ مشکوک در بیمارستان امیرالمومنین (ع) شهر زابل به پلیس آگاهی گزارش و بلافاصله تیمی از ماموران دایره مبارزه با جرائم جنایی وارد عمل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: در بررسی‌های کارآگاهان پلیس آگاهی مشخص شد مردی ۴۹ ساله در ساعت ۰۶:۱۵ دهم مهرماه با یک  موتورسیکلت در داخل روستای "فتح آباد" به محل کارش تردد داشته که توسط راننده یک  پژو ۴۰۵  زیر گرفته شده و راننده این خودرو پس از واژگون شدن موتورسیکلت مجدداً به سوی حمله ور شده با چماق وی را ضرب و شتم کرده که متاسفانه این فرد پس از انتقال به بیمارستان با وجود تلاش تیم‌های پزشکی پس از ۹ روز بستری به علت خون ریزی داخلی فوت می‌کند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: تیم رسیدگی کننده پرونده با بررسی سرنخ‌های موجود و یک سری تحقیقات میدانی قاتل را که برادر خانم مقتول است را شناسایی و دستگیری او را دستور کار خود قرار دادند.

او تصریح کرد: تحقیقات برای دستگیری متهم به قتل که دائماً محل اختفایش را در شهر‌های شمالی کشور تغییر می‌داد ادامه داشت تا اینکه روز گذشته اطلاعاتی مبنی بر بازگشت او به شهر زابل بدست آمد.

سردار قنبری تصریح کرد: تیم عملیات ویژه پلیس آگاهی با یک سری تحقیقات میدانی مخفیگاه متهم را که منزل یکی از دوستانش است را در محدوده خیابان رسالت شناسایی و او را در اقدامی غافلگیرانه دستگیر کردند.

این مقام ارشد انتظامی در استان سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: متهم به قتل ۴۴ ساله در بازجوئی‌های به عمل آمده به قتل با انگیزه اختلافات قبلی اعتراف و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شد.

منبع: رکنا

کلیدواژه: بنزین دلار یارانه شهادت سردار سلیمانی جنایی ضرب و شتم پزشکی منزل اخبار حوادث استان سیستان و بلوچستان سیستان و بلوچستان شهر سرنخ قاتل فراری اخبار سیستان و بلوچستان شهید عکس فیلم سردار سلیمانی دختر ایران آمریکا جوان ترامپ مراسم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۱۲۹۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاتل به بهانه اختلافات ملکی در تالش

ایسنا/گیلان فرمانده انتظامی تالش از وقوع یک فقره قتل در این شهرستان خبر داد و گفت: قاتل ۳۴ ساله که در اختلاف ملکی اقدام به قتل کرده‌بود، در کمتر از ۵ ساعت در حین فرار به یکی از استان‌های همجوار شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ محمد رستمی امروز، ۶ اردیبهشت‌ماه در گفت‌وگو با خبرنگاران در تشریح این خبر اظهار کرد: پلیس با تمام توان در راستای تامین نظم و امنیت تلاش می‌کند و اجازه نخواهد داد مجرمان با اقدامات غیرقانونی موجب برهم زدن نظم و امنیت شوند.

وی گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی بر یک مورد درگیری منجر به قتل با سلاح گرم در یکی از ییلاقات شهرستان تالش پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان تالش با بیان اینکه ماموران پلیس آگاهی بلافاصله به محل مورد نظر اعزام شدند، افزود: با بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد قاتل به علت اختلافات ملکی با استفاده از سلاح شکاری اقدام به شلیک به سمت مقتول کرده و وی را به قتل رسانده است.

این مقام انتظامی افزود: با سرعت عمل پلیس قاتل در کمتر از ۵ ساعت در حین فرار به یکی از استان‌های همجوار شناسایی و دستگیر و از وی یک قبضه سلاح شکاری کشف شد.

سرهنگ رستمی در پایان با اشاره به اینکه قاتل ۳۴ ساله برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد، خاطرنشان کرد: نظم و امنیت خط قرمز پلیس است و افرادی که بخواهند آن را خدشه‌دار کنند با برخورد مقتدرانه و قانونی پلیس مواجه خواهند شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • جنایت کارگر قهوه خانه بعد از اخراج!
  • دستگیری متهم به قتل در کمتر از ۵ ساعت در نیشابور
  • دستگیری قاتل به بهانه اختلافات ملکی در تالش
  • قتل فجیع کارگر قهوه خانه در شهرری
  • پرداخت بیش از ۴۶ هزار میلیارد ریال به ‌سازندگان نهضت ملی مسکن سیستان و بلوچستان
  • شناسایی ۱۶ متهم فراری در خرمشهر
  • شناسایی و دستگیری سارق کامپیوتر خودرو‌ها در مشهد
  • قتل یک مرد به دست همسر سابقش در اردبیل
  • دستگیری قاتل فراری جوان محلاتی
  • ماجرای کشف جسد یک زن ۵۹ ساله در تالش