Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-03@03:54:21 GMT

واژگونی شبانه خودرو در خط بی‌آرتی

تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۴۱۳۲۴۴

واژگونی شبانه خودرو در خط بی‌آرتی

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، حوالی ساعت ۲ بامداد روز جاری شهروندان طی تماس با سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اعلام کردند که یک دستگاه خودرو سواری در خط بی آرتی واژگون شده است؛ در همین راستا بلافاصله یک ایستگاه آتش‌نشانی به همراه گروه امداد و نجات به محل حادثه واقع در بزرگراه بسیج، بعد از بیست متری افسریه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با حضور آتش‌نشانان در محل مشخص شد که یک دستگاه خودرو سواری که در مسیر شمال به جنوب بزرگراه بسیج در حال حرکت بوده بر اثر برخورد با بلوک‌های سیمانی خط بی‌آرتی واژگون شده و پس از اینکه چند متر بر روی سقف خود حرکت کرده متوقف شده است.

بر همین اساس آتش نشانان بلافاصله مسیر ورودی خط ویژه را مسدود کردند و همزمان با کشیدن یک رشته لوله آب به عنوان پشتیبان، قطع برق خودرو و جلوگیری از نشت بنزین خودرو، عملیات امداد را آغاز کردند؛ اما مشخص شد که راننده این خودرو در دقایق اولیه از داخل خودرو خارج شده و خود را نجات داده است.

عسگر دهقان -فرمانده آتش نشانان اعزامی- با تایید وقوع این حادثه اظهارکرد: پس از برقراری ایمنی کامل در محل، با توجه به قرار گرفتن ایستگاه اتوبوس و عدم امکان برگرداندن خودرو به حالت اولیه، با درخواست جرثقیل راهور، این خودرو را از محل خارج و به پارکینگ منتقل شد. علت وقوع این حادثه توسط عوامل راهور منطقه در دست بررسی است.

 

منبع: تابناک

کلیدواژه: شهادت سردار سلیمانی مدافعان حرم هادی طارمی قاسم سلیمانی محور مقاومت حسین پورجعفری نماز وحشت توئیت های تهدیدآمیز ترامپ واژگونی خودرو خط بی آر تی اتوبوس تصادفات رانندگی تهران بزرگراه بسیج شهادت سردار سلیمانی مدافعان حرم هادی طارمی قاسم سلیمانی محور مقاومت حسین پورجعفری نماز وحشت توئیت های تهدیدآمیز ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۱۳۲۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سوزی در مغازه صافکاری در بوکان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، معاون عملیات سازمان آتش نشانی بوکان در این خصوص گفت : در پی  اعلام حادثه آتش گرفتن یک باب مغازه صافکاری بهمراه یک دستگاه خودروی وانت درون آن در خیابان استاد حقیقی این شهر بلافاصله یک تیم از آتش نشانان ایستگاه ۱ و نیز ستاد فرماندهی سازمان به محل اعزام شدند.

قادری در ادامه افزود: متاسفانه با توجه به تاخیر در اعلام حادثه از سوی حاضرین به سازمان آتش شعله ور شده بود اما پس از رسیدن آتش نشانان فورا عملیات اطفا حریق را آغاز کرده و مانع از پیشروی آن و افزایش  خسارات شدند.

وی  در پایان گفت: نبود خاموش کننده های دستی(کپسول آتش نشانی) در تعمیرگاه ها، مغازه ها و منازل و در داخل خودروها همواره باعث از دست رفتن زمان و گسترش خسارات بصورت جدی خواهد شد.

دیگر خبرها

  • واژگونی خودرو دنا ۶ مصدوم در جاده ساروق به خنداب برجا گذاشت
  • آتش سوزی در کارخانه ایزوگام در جاده کلات
  • مهار حریق خودرو در بلوار یاسر شهرکرد
  • آتش سوزی در مغازه صافکاری در بوکان
  • واژگونی تیبا یک نفر را به کام مرگ کشاند
  • واژگونی مرگبار خودرو در گردنه اسپژ شهرستان سلسله
  • واژگونی پراید در قزوین سه کشته برجای گذاشت
  • واژگونی خودرو در جاده طبس ـ بردسکن ۵ مصدوم داشت
  • جزئیات حادثه واژگونی خودروی ایکس ۵۵ پرو
  • یک فوتی بر اثر واژگونی خودرو در آزاد راه قزوین به تهران