Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی والیبال بانوان گفت: ما مقابل قزاقستان بازی ضعیفی نداشتیم و در حمله موفق عمل کردیم.

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، میترا شعبانیان درباره شکست سه بر صفر شاگردانش در نخستین بازی انتخابی المپیک مقابل قزاقستان، گفت: با توجه به این‌که اولین بازی تیم ملی والیبال ایران مقابل قزاقستانی بود که بازیکنان بسیارخوب، قدیمی و با تجربه خود را راهی انتخابی المپیک کرده است، بچه‌ها بازی بدی ارائه نکردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: نمی توان گفت تیم ملی ایران مقابل قزاقستان ضعیف بود. به دلیل استرس، بازیکنان ایران مقداری در دریافت سرویس مشکل داشتند، اما در حمله خیلی موفق بودند و به‌ خصوص زمانی که دریافت خوب می رسید، حمله‌های خوبی داشتیم. حتی خوب هم دفاع کردیم.

سرمربی تیم ملی والیبال بانوان ادامه داد: با توجه به این‌که در این رقابت‌ها با ترکیب جوان حاضر شده ایم، شروع بدی نداشتیم. تیم قزاقستان در این بازی سرویس‌های فوق العاده‌ای زد. ضمن این‌که اکثر بازیکنان این تیم قدیمی و باتجربه هستند.

انتهای پیام/س

منبع: فارس

کلیدواژه: والیبال بانوان تیم ملی ایران المپیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۱۳۳۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مسابقات والیبال بانوان فرهنگی در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خلیج فارس، مهدی فولادی معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان هرمزگان گفت: این دوره از مسابقات به صورت دوره‌ای برگزار شد و شهرستان میناب قهرمان مسابقات، ناحیه دو بندرعباس نایب قهرمان و شهرستان بندرلنگه عنوان سومی راکسب کرد.

بیشتر بخوانید: برگزاری اردوی تیم ملی والیبال ساحلی کشور در بستک

این مسابقات از چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت آغاز و روز جمعه ۱۴ اردیبهشت به پایان رسید.

در پایان مسابقات به مناسبت هفته معلم از تمام بازیکنان و عوامل برگزاری با اهدا لوح و هدیه تقدیر شد.

دیگر خبرها

  • زمان آخرین انتخابی المپیک برای کشتی‌گیر ایران
  • بازگشت استیوسون به کشتی؛ انتخابی با مِیسون در راه است؟
  • آزمون انتخابی تیم‌های کایاک زیر ۲۳ سال و جوانان برگزار شد
  • تقوی: تیم ملی والیبال چند بازی تدارکاتی در برزیل برگزار خواهد کرد
  • غول خفته والیبال جهان علیه معجزه ایران!
  • حمله به سپاهان از سمت سنگال! (عکس)
  • برگزاری مسابقات والیبال بانوان فرهنگی در هرمزگان
  • اشتری: سهمیه المپیک پاریس به ایران می‌رسد
  • فریبا: شاهد بازی خوبی از استقلال برابر تراکتور نبودیم
  • بیانیه تند پرسپولیس در مورد اتفاقات بازی با سپاهان