Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-29@17:05:57 GMT

آزادی گروگان پس از ۱۴ روز اسارت

تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۴۱۳۳۸۳

آزادی گروگان پس از ۱۴ روز اسارت

سردار محمد قنبری فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان، در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،گفت: در ساعت ۱۴:۲۵ مورخه ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ طی تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ و اعلام یک فقره آدم ربایی در "خاش" جاده "سراوان" بلافاصله مأموران برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: با حضور مأموران انتظامی در محل آدم ربایی و انجام تحقیقات میدانی مشخص شد، چند نفر پس از مشاجره لفظی با جوانی ۳۵ ساله او را به زور سوار یک دستگاه پژو ۴۰۵ کرده و از محل متواری شده اند.

سردار قنبری تصریح کرد: بلافاصله پس از این آدم ربایی تیمی از کارآگاهان مجرب پلیس آگاهی شهرستان "خاش" مأمور رسیدگی به پرونده شده و تحقیقات خود را برای شناسایی عاملان آن آغاز کردند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان بیان داشت: با تحقیقات صورت گرفته و جمع آوری سرنخ‌های موجود مشخص شد، عامل اصلی این آدم ربایی یکی از شرکای قبلی این فرد بوده که به دلیل اختلاف حساب اقدام به ربایش او کرده است.

این مقام ارشد انتظامی در استان، گفت: تیم رسیدگی کننده به پرونده با انجام یک سری اقدامات تخصصی موفق شدند، محل دقیق نگهداری و اسارت این جوان را در بخش پشتکوه شهرستان شناسایی کنند.

سردارقنبری اظهار داشت: سرانجام روز گذشته طی یک عملیات کار آگاهان پلیس آگاهی شهرستان "خاش" با حضور در محل، فرد ربوده شده را پس از ۱۴ روز اسارت آزاد کردند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: با توجه به متواری بودن آدم ربایان تلاش برای دستگیری آن‌ها همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/گ

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پلیس آدم ربایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۱۳۳۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زندگی پس از سیل در شهرستان دشتیاری - سیستان و بلوچستان + عکس

به گزارش صدای ایران از ایسنا،پس از باران‌های سیل آسا و وقوع سیل در چابهار و گذشت بیش از دوماه از آن، بخش‌های زیادی از مناطق شهرستان‌های اطراف از جمله دشتیاری و روستا‌های حومه با قطع دسترسی به راه‌ها و معضل آب گرفتگی معابر مواجه‌اند.

 

دیگر خبرها

  • کشف ۸۱۶ میلیارد ریال پولشویی در زاهدان
  • وقوع سرقت در سیستان و بلوچستان ۱۸ درصد کاهش یافت
  • امدادرسانی سپاه و‌ ارتش در سیل سیستان و بلوچستان
  • حضور فرمانده نیروی هوایی ارتش در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • بایدن: تا زمان آزادی گروگان‌ها آرام نمی‌گیرم
  • یادی از منادی وحدت در سیستان و بلوچستان
  • فیلم| وضعیت بیماری مالاریا در سیستان و بلوچستان
  • زندگی پس از سیل در شهرستان دشتیاری - سیستان و بلوچستان + عکس
  • زندگی پس از سیل در دشتیاری سیستان و بلوچستان
  • (تصاویر) مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان