Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، حفیظ‌ الله فاضلی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری گفت: از ابتدای اجرای طرح قانون حمایت از اشتغال پایدار، هفت هزار و ۳۱۱ شغل در مناطق روستایی و عشایری این استان ایجاد شده است.

او افزود: همچنین افزون بر هشت هزار و ۳۵۴ طرح با ۹ هزار و ۲۱۰ میلیارد ریال به بانک‌های عامل جهت ایجاد اشتغال ارسال شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فاضلی اضافه کرد: از این تعداد، ۵۵۴ طرح به مبلغ پنج هزار و ۹۰ میلیارد ریال در بانک‌های عامل بررسی که در نهایت ۴۴۴ طرح منجر به انعقاد قرارداد گردید.

انتهای پیام/ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اشتغال پایدار تعاون کار و رفاه اجتماعی روستایی و عشایری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۱۳۶۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید مدیر امور عشایر تفتان از مناطق عشایری

هدایت مهر  در بازدید از مناطق عشایری شهرستان تفتان بخش گوهر کوه و نازیل این شهرستان گفت: عشایر هم در خصوص مشکلات مراتع، تامین نهاده‌ها، نقدینگی، دریافت تسهیلات توضیحاتی تشریح کرد با حداقل شدن مشکلات اما راه های دسترسی مدارس عشایری و پیگیر تقسیم آرد بین عشایر با توجه به شرایط جوی ،آبرسانی و عشایری که دارای مشکل می باشند.

هدایت مهر مدیر عشایر شهرستان تفتان گفت: با اشاره به نقش و اهمیت عشایر در تولید محصولات دامی و کشاورزی، تصریح کرد: عشایر تفتان نقش بسزایی در تامین گوشت قرمز، شیر، پشم، کرک و مو  صنایع دستی دارند

علیرضا شهنوازان فرماندار شهرستان تفتان گفت؛ ضمن بازدید و توجه به ویژه به قشر عشایر دستور داد هر چه سریعتر مشکلات عشایر شهرستان تفتان حل گردند
چرا که عشایر ذخایر انقلاب می باشند. 

وی تصریح کرد: برنامه‌های مختلفی مانند کوچ نمادین، عروسی عشایری، بازی‌های بومی و محلی، مسابقه تیراندازی با کمان سنتی،  مسابقه برترین قوچ ، مسابقه لباس سنتی و مسابقه برترین آلاچیق عشایری نیز در حوزه میراث فرهنگی و طرح آبرسانی، جاده و نصب تابلو در منطقه کله شهتوت را از مدیر راهداری تفتان خواستار شد که در بازدید های آتی نصب تابلوها و همکاری بامری بخشدار نازیل را بصورت جدی و نگاه ویژه به مناطق عشایری و همکاری با مسئول عشایر و مکتوب مستندات را به فرمانداری ارسال نماید 

 شهنوازان گفت: ما مدیران جهادی در رفع مشکلات مردم را تحسین و حمایت می کنیم.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • بازدید مدیر امور عشایر تفتان از مناطق عشایری
  • اجرای طرح «وارگه دانایی» در مناطق عشایری چهارمحال و بختیاری
  • کتابخانه‌های سیار نیاز کتابخوانی عشایر را برطرف می‌کند
  • تمدید نام نویسی بیمه رایگان بازنشستگی مادران روستایی و عشایری
  • اجرای طرح «وارگه دانایی» در مناطق عشایری چهارمحال و بختیاری
  • ایجاد ۸۳۳ اشتغال خانگی با اعتبار ۹۴۰ هزار میلیون ریال
  • افزایش چشمگیر سطح اجرا‌ها در جشنواره سرود روستایی و عشایری رضوی
  • بیمه رایگان مادران غیر شاغل روستایی و عشایری لرستان
  • افزایش چشمگیر سطح اجراها در جشنواره سرود روستایی و عشایری رضوی
  • کوچ بهاره بیش از ۱۱ هزار خانوار عشایری به مناطق ییلاقی لرستان