Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-06@14:59:14 GMT

نمایشگاه کتاب استانی به همدان رسید

تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۴۱۳۷۷۵

نمایشگاه کتاب استانی به همدان رسید

موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران از برگزاری نمایشگاه کتاب استانی در شهر همدان خبر داد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران، چهارصدوششمین نمایشگاه کتاب استانی و دوازدهمین نمایشگاه کتاب استان همدان صبح فردا (۱۸‌ دی ماه) با حضور ۲۵۰ ناشر از سراسر کشور افتتاح می‌شود.

در دوازدهمین دوره نمایشگاه کتاب همدان که در ۱۷۷ غرفه و سه سالن برپا می‌شود، ۵۲ هزار و ۹۰۷ عنوان کتاب در زمینه‌های مختلف عرضه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۲۰ ناشر از استان همدان نیز در این دوره از نمایشگاه حضور دارند و دو کتاب‌فروشی از استان در قالب طرح «همراه» با ستاد برگزاری نمایشگاه تعامل و همکاری خواهند داشت.

برای این نمایشگاه مبلغ ۳۰۰ میلیون تومان بن کارت یارانه‌ای الکترونیکی خرید کتاب در نظر گرفته‌شده است که از طریق بانک عامل مستقر در نمایشگاه با ارائه کارت ملی بین بازدیدکنندگان توزیع می‌شود. بن‌های توزیع‌شده تا سه هفته پس از اتمام نمایشگاه در کتاب‌فروشی‌های منتخب سطح شهر همدان، اعتبار خواهند داشت.

در مدت برگزاری این رویداد فرهنگی، برنامه‌های جنبی مختلفی در نظر گرفته‌شده که می‌توان به رونمایی از تازه‌های نشر، تجلیل از کتاب‌خوانان و دست‌اندرکاران حوزه کتاب، نشت‌های ادبی، نمایش تابلوهایی در خصوص بیانیه گام دوم انقلاب، نشست شناخت همدان با رویکرد کتابشناسی و مأخذشناسی همدان، گردهمایی (ناشران، چاپخانه‌داران و اهالی فرهنگ مکتوب همدان)، عصر شعر فاطمی، نشست کتاب‌خوان، رونمایی و نقد کتاب، نشست ژورنال کلاب (مقاله خوانی) قصه‌گویی، ایستگاه نقاشی و سرگرمی برای کودکان و نوجوانان و ... اشاره کرد.

دوازدهمین نمایشگاه کتاب استان همدان از تاریخ ۱۸ تا ۲۳ دی ماه، در دو نوبت صبح و عصر از ساعت ۹ تا ۱۲ و ۱۵ تا ۲۰ پذیرای علاقه‌مندان به کتاب وکتاب‌خوانی است

 انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: نمایشگاه کتاب استانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۱۳۷۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هزاره ققنوس با ۸۰۰ عنوان کتاب به مصلی می‌آید

رضا حاجی آبادی مدیر انتشارات هزاره ققنوس در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: انتشارات هزاره ققنوس با ۸۰۰ عنوان کتاب در سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در مصلی امام خمینی (ره) حضور پیدا می‌کند.

وی افزود: از زمان پایان سی و چهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران تا امروز ۱۵۰ عنوان کتابمان تجدید چاپ شده که در نمایشگاه امسال عرضه می شوند.

کد خبر 6096302 فاطمه میرزا جعفری

دیگر خبرها

  • آماده سازی سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه کتاب تهران (عکس)
  • پخش مناظره‌های انتخاباتی نامزد‌های مجلس ۱۲ از قاب شبکه همدان
  • آماده‌سازی و نشست خبری سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب
  • نشست خبری سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران
  • برنامه‌های هفته میراث‌فرهنگی؛ از پاسداشت زبان فارسی تا تجلیل از کنشگران فرهنگی
  • تشریح برنامه‌های هفته میراث‌/ پاسداشت زبان فارسی وتجلیل از فعالان
  • نشست خبری جشنواره کتاب در حال برگزاری است
  • هزاره ققنوس با ۸۰۰ عنوان کتاب به مصلی می‌آید
  • حضور انتشارات نگاه با ۲ هزار عنوان در نمایشگاه کتاب
  • نشر شالگردن با ۱۸۰ عنوان به نمایشگاه کتاب می‌آید