Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-27@22:05:37 GMT

تازه ترین خبرها از فیلم سینمایی «جیمزباند»

تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۴۱۴۱۳۲

با اعلام چند منبع، هانس زیمر آهنگساز جدید فیلم سینمایی جیمزباند است.

اخبار فرهنگ و هنر - تایید شده که هانس زیمر آهنگساز فیلم سینمایی « گلادیاتور »، «تلقین» و «رمز داوینچی» هم اکنون روی فیلم «زمانی برای مردن نیست» بیست و پنجمین فیلم سینمایی از مامور ۰۰۷ با بازی دنیل کریگ کار می‌کند. او جایگزین دن رومر، آهنگساز آمریکایی شده است که پیش از این به عنوان آهنگساز این فیلم انتخاب شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شایعاتی پیرامون وضعیت جیمزباند که در محله پس از ساخت در لندن قرار دارد، مطرح شده بود. کری فوکنگا کارگردان این فیلم سینمایی با رومر در فیلم سینمایی «جانوران بدون کشور» و سریال «مجنون» همکاری کرده بود.

انتظار می‌رود هانس زیمر که در سال ۲۰۲۰ بر روی فیلم‌های «زن شگفت انگیز ۱۹۸۴»، «تاپ گان:مارویک» و «تل ماسه» نیز فعالیت می‌کند برای تمام کردن به موقع این پروژه که در تاریخ ۱۰ آوریل اکران می‌شود نیاز به کمک داشته باشد. گفته می‌شود باید موسیقی این فیلم تا میانه ماه فوریه به پایان برسد.به همین دلیل همکاران قبلی هانس زیمر (آهنگساز پروژه‌های «بلید رانر ۲۰۴۹» و «ارقام پنهان») نیز در این پروژه با او  همکاری می‌کنند.

توماس نیومن برای فیلم‌های سینمایی «اسکای فال» در سال ۲۰۱۲ و «اسپکتر» در سال ۲۰۱۵ نامزد دریافت جایزه اسکار شده بود که هر دو فیلم به کارگردانی سم مندس بود و بیش از ۲ ساعت موسیقی برای آن‌ها ساخته بودند.

هانس زیمر تا کنون یازده بار نامزد جوایز اسکار شده است.تنها یک بار در سال ۱۹۹۴ برای انیمیشن «شیرشاه» این جایزه را دریافت کرد. او با فیلم‌های اکشن «غریبه نیست» و پیش از این آهنگسازی سه فیلم «بتمن»، چهار فیلم «دزدان دریایی کارائیب» دو فیلم «شرلوک هلمز» و «ماموریت غیر ممکن» را انجام داده است.

این اولین بار در تاریخ جیمزباند است که آهنگساز آن در مرحله پس از ساخت دچار تغییر می‌شود.

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: گلادیاتور دنیل کریگ جیمزباند هانس زیمر جیمز باند سینمای هالیوود دنیل کریگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۱۴۱۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«اتاق فرار» پرمخاطب‌ترین بسته فیلم کوتاه «هنر و تجربه»

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط‌عمومی گروه سینمایی «هنر و تجربه»، بسته فیلم کوتاه «اتاق فرار» مورد استقبال مخاطبان، هنرمندان و چهره‌های فرهنگی قرار گرفت و توانست عنوان پرمخاطب‌ترین بسته فیلم کوتاه را در میان ۱۰ بسته اکران شده در «هنر و تجربه» را از آن خود کند.

بسته فیلم کوتاه «اتاق فرار» که شامل ۵ فیلم کوتاه «مورس» ساخته روناک جعفری، «اسپاسم» ساخته صحرا اسدالهی، «نفس نکش» ساخته میلاد نسیم سبحان، «رویای نیمه‌جان» ساخته آرمین اعتمادی و «گوشت تلخ» ساخته فرید حاجی است.

در گروه سینمایی «هنر و تجربه» (از سال ۹۸ تاکنون) بسته ۵ فیلم کوتاه «یلدای کوتاه»، بسته ۶ فیلم کوتاه «۱۰۸ دقیقه در یک قرن»، بسته ۶ فیلم کوتاه «بازگشت کوتاه»، بسته ۵ فیلم کوتاه «وضعیت قرمز»، بسته ۵ فیلم کوتاه «پنجِ گان کوتاه»، بسته ۵ فیلم کوتاه «یک سانس؛ چند رویا»، بسته ۵ فیلم کوتاه «ژانر وحشت» و بسته ۶ فیلم کوتاه «ژنریک؛ شش فیلم شش نگاه» پیش از این اکران شده بود.

گروه سینمایی «هنر و تجربه» به پیشنهاد و استقبال فیلمسازان جوان حوزه فیلم کوتاه از سال گذشته تاکنون اکران ۲۱ فیلم کوتاه را در کارنامه خود ثبت کرده است.

بلیت‌فروشی بسته فیلم کوتاه «اتاق فرار» در سامانه‌های بلیت‌فروشی سینماتیکت، ایران تیک، آی تیکت و گیشه هفت همچنان ادامه دارد.

کد خبر 6090042

دیگر خبرها

  • «اتاق فرار» پرمخاطب‌ترین بسته فیلم کوتاه «هنر و تجربه»
  • بلیت سینما بعد از دو ماه دوباره گران شد
  • پیش‌تولید سریال پایتخت ۷ آغاز شد
  • استقبال بیش از ۱۸ هزار مخاطب از سینما‌های تصویر شهر
  • پیش تولید «پایتخت۷» آغاز شد
  • پیش تولید «پایتخت ۷» آغاز شد
  • (ویدئو) تریلر فیلم جیمزباند بیش از ۳/۵ میلیون را گول زد!
  • چند عکس دیده نشده از هنرمندی که «مست عشق» را روی پرده ندید
  • آخرین خبرها از سیلاب زیرکوه/کنکوری ها با کمک ارتش به آزمون رسیدند
  • «مسافر ری» با چند فیلم جدید در آخر هفته تلویزیون