Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@11:50:02 GMT

بازخوانی گزارش و اسناد عملیات «کربلای۵»

تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۴۱۴۱۴۳

بازخوانی گزارش و اسناد عملیات «کربلای۵»

سومین نشست با عنوان «بازخوانی گزارش و اسناد عملیات کربلای ۵؛ تأثیرگذارترین عملیات دوران دفاع مقدس» برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، در پی سلسله نشست‌های بازخوانی گزارش و اسنادی و پژوهشی عملیات‌های بزرگ و سرنوشت‌ساز دوران دفاع مقدس سومین نشست با عنوان «بازخوانی گزارش و اسناد عملیات کربلای ۵؛ تأثیرگذارترین عملیات دوران دفاع مقدس» برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نشست با حضور سردار دکتر علی‌محمد نائینی رئیس مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس و پژوهشگران و راویان حوزه دفاع مقدس روز چهارشنبه هیجده دی ۱۳۹۸ سالروز عملیات کربلای ۵ برگزار خواهد شد.

محورهای موردبررسی در این نشست بازخوانی گزارش و اسناد عملیات کربلای ۵ عملیات، چرایی عملیات، اسناد و مدارک مربوط به عملیات، چگونه عملیات کربلای ۵ تأثیرگذارترین عملیات دوران جنگ شد؟ ‌عملیات «کربلای ۴» زمینه­ ساز عملیات کربلای ۵، ویژگی‌­ها و دستاوردهای عملیات کربلای ۵ و اظهارنظرهای فرماندهان در ارتباط با عملیات است که اسناد و گزارش‌های اسنادی عملیات «کربلای ۵» توسط سردار محمد درودیان، اسدالله احمدی، محسن رخصت طلب و مهدی انصاری به‌عنوان راویان حاضر در این عملیات بوده‌اند بازخوانی و نقد و بررسی خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس عملیات کربلای 5

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۱۴۱۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حذف مراجعه به دفترخانه‌ها جهت شروع فرآیند اخذ سند کاداستری

بر اساس اعلام سازمان املاک و مستغلات، در راستای تکالیف قانون حدنگار در خصوص تبدیل اسناد دفترچه‌ای به کاداستری و سند دارکردن املاک و اراضی فاقد سند مالکیت برای جلوگیری از دست اندازی افراد غیر به املاک و اراضی شهرداری تهران، نشست تعاملی سازمان املاک و مستغلات شهرداری تهران با اداره ثبت اسناد و املاک کشور برگزار شد. 

مختاری ضمن تشکر و قدردانی از همکاری همه جانبه و هماهنگی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با سازمان املاک و مستغلات شهرداری تهران تصریح کرد: نتیجه این تعاملات سازنده، صدور ۶۹۷ مورد سند تک برگ املاک خصوصی و عمومی در طول یک سال شد که در امری بی سابقه بوده است.

وی افزود: در این نشست تعاملی، موضوع مکاتبه مستقیم شهرداری با ادارات ثبت استان تهران جهت شروع فرآیند اخذ سند کاداستری و حذف مراجعه به دفترخانه، مورد رسیدگی قرار گرفت.

گفتنی است؛ موضوع سامانه شمیم و تهیه مختصات UTM از طریق مکاتبه با اداره ثبت اسناد و املاک استان تهران از دیگر مباحث مطروحه در این نشست بود.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • حذف مراجعه به دفترخانه‌ها جهت شروع فرآیند اخذ سند کاداستری
  • برگزاری ششمین نشست تخصصی گردشگری مقاومت در اهواز+فیلم
  • اگر طوفان نمی‌شد + اسناد محرمانه
  • دفاع مقدس برگرفته از تاسوعا و عاشورای حسینی است/ عملیات وعده صادق نتیجه خون شهداست
  • ­کتاب تاریخ شفاهی دفاع مقدس منتشر شد
  • پیدا شدن پیکر مطهر ۷ شهید دوران هشت سال دفاع مقدس در فکه دهلران
  • ثبت و ضبط تاریخ شفاهی یزد قدیم در اولویت مرکز اسناد
  • لزوم استفاده از ظرفیت‌های استانی در ساخت موزه دفاع مقدس
  • ثبت تاریخ شفاهی یزد قدیم، از اولویت های مرکز اسناد و کتابخانه ملي استان يزد
  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی شهدا است