Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمانشاه معاون عمرانی استانداری کرمانشاه با تاکید بر اینکه گردشگران به روستاها نمی‌‎روند تا فضاهای مدرن ببینند، عنوان کرد: باید اصالت روستاهایمان را برای جذب گردشگران حفظ کنیم.

مهرداد سالاری در نشست توجیهی رویداد بین المللی  گردشگری روستایی کرمانشاه 2020 که امروز(17 دی) با حضور استاندار و دهیاران روستاهای گردشگرپذیر استان برگزار شد، از رویداد گردشگری کرمانشاه 2020 به عنوان فرصتی استثنایی برای استان یاد کرد و گفت: این رویداد می‌تواند فرصتی برای اشاعه فرهنگ ایرانی اسلامی، ترویج آداب و سنن و انعکاس پیشینه تاریخی غنی مردم کرمانشاه به دنیا باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، سالاری تاکید کرد: رویداد گردشگری کرمانشاه 2020 همچنین فرصت اقتصادی کم نظیری برای مردم کرمانشاه بویژه ساکنین روستاها و فعالین حوزه گردشگری استان است که باید از آن به بهترین نحو استفاده کرد.

وی با بیان اینکه متولی اصلی برگزاری رویداد بین المللی گردشگری کرمانشاه 2020 خود مردم شهرها و روستاها هستند، گفت:و مسئولین استانی، دستگاه‌های اجرایی، فرمانداران، بخشداران و دهیاران نقش هماهنگ کننده را دارند.

سالاری با تاکید براینکه رویداد بین المللی گردشگری کرمانشاه 2020 تنها به یکی دو روز منتهی نمی‌شود، عنوان کرد: از ماه‌ها پیش رویدادهای گردشگری را در استان شروع کرده‌ایم و پس از برگزاری اجلاس اصلی که سال آینده برگزار می‌شود و سه روزه خواهد بود نیز این رویدادها را با قوت و به صورت مستمر ادامه می‌دهیم.

معاون عمرانی استانداری کرمانشاه با بیان اینکه تاکنون حرکت‌های خوبی برای میزبانی رویداد بین المللی گردشگری 2020 در کرمانشاه شروع شده، عنوان کرد: درحال توسعه زیرساخت‌های گردشگری در روستاهایمان هستیم و درتلاشیم تا درآمد حاصل از رویدادهای گردشگری 2020 برای توسعه هرچه بیشتر خود روستاها صرف شود.

وی در ادامه برگزاری رویدادهای گردشگری را عامل افزایش توان اقتصادی روستاها در استان دانست و گفت: در کنار درآمد اقتصادی ناشی از اجرای چنین برنامه‌هایی، بواسطه حضور گردشگران سطح امنیت منطقه بالا می‌رود و جمعیت روستاها حفظ می‌شود. 

سالاری متذکر شد: لازمه اینکه بتوانیم گردشگران را جذب کنیم، باز زنده سازی و احیاء مراسم و آئین‌های سنتی در روستاها و شهرهایمان است.

وی با تاکید براینکه گردشگران به روستاها نمی‌‎روند تا فضاهای مدرن ببینند، عنوان کرد: گردشگران برای دیدن تنوع، نوآوری، فرهنگ غنی، آئین‌ها و مناسبت‌ها، غذاها و پوشش محلی و بومی و طبیعت بکر به روستا می‌روند و براین مبنا باید اصالت روستاهایمان را برای جذب گردشگران حفظ کنیم.

معاون استاندار کرمانشاه در ادامه نوروز را مقدمه‌ای مهم برای رویداد گردشگری کرمانشاه 2020 دانست و گفت: از همه فرمانداران، بخشداران و دهیاران استان می‌خواهیم تا برنامه های نوروزی خود را در راستای ضوابط کرمانشاه 2020 اجرایی کنند.

وی تاکید کرد: هرچند در برخی از روستاهایمان کمبودهای زیرساختی و امکانات داریم، اما در ایام نوروز باید رویدادهای مهمی را به روستاها ببریم تا به نوعی تمرین میزبانی از گردشگران و کرمانشاه 2020 را اجرا کنیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: رویدادهای سال 2020 گردشگري كرمانشاه نوروز99 استانی فرهنگی و هنری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۱۴۳۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعویق محاکمه ترامپ/ بنویسید اطلاع ثانوی بخوانید بعد از انتخابات!

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، آیلین کَنان، قاضی دادگاه ایالتی فلوریدا اعلام کرد که محاکمه دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا در پرونده تخلفات مرتبط با نگه داشتن غیرقانونی اسناد طبقه‌بندی‌شده در ملک شخصی‌اش پس از ترک کاخ سفید، تا مدتی نامعلوم به تعویق خواهد افتاد.

به گفته کنان، دادگاه ترامپ در تاریخ مقرر (۲۰ مه) برگزار نخواهد شد. با این حال، او تاریخ جدیدی را برای این پرونده معین نکرد و به ابهامات درباره محاکمه نامزد انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ پیش از انتخابات ماه نوامبر، دامن زد.

ترامپ در پرونده نگه داشتن غیرقانونی اسناد محرمانه دولتی پس از ترک کاخ سفید در سال ۲۰۲۱ و به‌دنبال شکست در انتخابات ۲۰۲۰ مقابل جو بایدن، رئیس جمهور کنونی آمریکا، با چندین فقره اتهام روبه‌رو و هرچند به ممانعت از دسترسی اف‌بی‌آی به اسناد مذکور متهم شده اما با رد هرگونه تخلف، اظهار بی‌گناهی کرده است.

به نوشته رویترز، هم دادستانی و هم وکلای ترامپ تایید کرده‌اند که محاکمه ماه مه احتمالا باید به زمانی دیگر موکول شود زیرا همچنان مسائل حل‌نشده‌ای در پرونده وجود دارد و علاوه بر این، ترامپ هم‌اکنون در نیویورک در دادگاه مرتبط با پرونده پرداخت حق‌السکوت به یک بازیگر فیلم‌های مستهجن حضور دارد.

قاضی کنان که ترامپ در سال ۲۰۲۰ او را منصوب کرد، زمان دادرسی پیش از محاکمه را ۲۲ جولای اعلام کرده است. به ادعای وی، تعیین زمان جدید محاکمه باتوجه به ابهامات، «بی‌تدبیری» است.

کد خبر 6100135

دیگر خبرها

  • اشک‌های اورساتو در وداع با لیگ قهرمانان؛ داور ایتالیایی پس از قضاوت پاریس-دورتموند گریست
  • سراب سفره کوه سلسله
  • اعلام زمان وداع دومینیک تیم با تنیس
  • تعویق محاکمه ترامپ/ بنویسید اطلاع ثانوی بخوانید بعد از انتخابات!
  • آذربایجان شرقی در سال ۱۴۰۲ میزبان گردشگران خارجی ۶۳ کشور بوده است
  • جنجال تصویر گردشگر روس با یک بغل اسکناس ایرانی/ کارت‌های گردشگری چه نقشی دارند؟
  • صدور ۱۰ مجوز فعالیت گردشگری سلامت در مشهد
  • دومین رویداد جایزه جوانی جمعیت در کرمانشاه برگزار می‌شود
  • فراهم کردن قابلیت ارائه خدمات سفر و گردشگری به زبان انگلیسی در شهر اصفهان
  • صدور ۱۰ مجوز جدید فعالیت در حوزه گردشگری سلامت در خراسان رضوی