Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@01:15:55 GMT

عجیب‌ترین هند و پنالتی فصل در سری آ(عکس)

تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۴۱۴۴۶۵

عجیب‌ترین هند و پنالتی فصل در سری آ(عکس)

پنالتی عجیبی که کریس اسمالینگ، ستاره انگلیسی آ اس رم در جریان شکست 2-0 این تیم مقابل تورینو، در زمان دفاع در مقابل آندره‌آ بلوتی به حریف داد در این کشور خبرساز شده است.

به گزارش "ورزش سه"، کریس اسمالینگ که امسال به عنوان بازیکن قرضی برای آ اس رم بازی می‌کند در این مدت در ایتالیا بسیار موفق بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما این مدافع انگلیسی روز یکشنبه در جریان دیدار رم و تورینو با یک خطای هند بسیار عجیب، پنالتی‌ای به حریف داد که در ایتالیا خبرساز شده و از آن به عنوان عجیب‌ترین خطای هند سال نام برده می‌شود.

 

 

اسمالینگ و رم در این دیدار دور از سطح انتظار هواداران‌شان ظاهر شدند و با خوردن دو گل از آندره‌آ بلوتی بازی را 2-0 واگذار کردند. بلوتی در دقایق تلف‌شده نیمه اول گل اول خود را  وارد دروازه رم کرد و در نیمه دوم هم درحالیکه تنها چهار دقیقه به پایان بازی مانده بود، هند عجیب و غریب اسمالینگ یک پنالتی نصیب او کرد تا گل دومش را وارد دروازه رم کند.

 

 

در دقایق پایانی در حالیکه رم در تلاش بود کار را به تساوی بکشاند، اسمالینگ در خط دفاعی مراقب بود که در مقابل بلوتی مقاومت کرده و اجازه حرکت خطرناکی به او ندهد. اما در یک صحنه بلوتی وارد محوطه جریمه رم شد و اسمالینگ به قصد تکل رفتن به او نزدیک شد. توپ توسط اسمالینگ بلوکه شد ولی در برگشت ظاهرا به دست او برخورد کرد. ولی در این لحظه با اینکه خطر دفع شده بود او دست خود را به شکلی عجیب حرکت داد تا درون محوطه جریمه مرتکب خطای هند شود.

 

 

 

داور ابتدا در سوت خود ندمید ولی بعد از اعتراض بازیکنان تورینو صحنه را با استفاده از VAR بررسی کرده و حکم به ضربه پنالتی داد.

 

منچستر یونایتد آ اس رم کریس اسمالینگ

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: منچستر یونایتد آ اس رم کریس اسمالینگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۱۴۴۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل دوم هری کین به آینتراخت فرانکفورت از روی نقطه پنالتی (بایرن مونیخ 2-1 آینتراخت فرانکفورت)

هری کین گل دوم خودش و تیمش را به ثمر رساند.

دانلود (3MB)

دیگر خبرها