Web Analytics Made Easy - Statcounter

 سرهنگ پاسدار حسین پودینه روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بهداری سپاه با همکاری دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر در ادامه تلاش‌ها برای محرومیت‌زدایی و اجرای طرح‌های مردم‌یاری و توجه به بهداشت و سلامت مردم مناطق محروم و دورافتاده که توان مالی برای درمان خود را ندارند، اقدام به ویزیت رایگان و توزیع دارو در بین مردم روستای نوک‌آباد و روستاهای همجوار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: رهبر معظم انقلاب همواره تاکید زیادی بر محرومیت‌زدایی و رسیدگی به مناطق محروم دارند و در همین زمینه نیروهای بسیج و سپاه ایرانشهر در طول سال و به مناسبت‌های مختلف تلاش می کنند به یاری مردم کمتر برخوردار بشتابند و یکی از این حوزه‌ها که از اهمیت ویژه‌ای نیز برخوردار بوده حوزه بهداشت و درمان است.

فرمانده سپاه ایرانشهر با بیان اینکه از ابتدای امسال تاکنون ٩ گروه از پزشکان بسیجی به مناطق محروم ایرانشهر اعزام شده‌اند گفت: ١٠ پزشک، پیراپزشک و ماما در این طرح حضور داشتند. 

سرهنگ پودینه بیان کرد: بسیج مصداق کامل ایثار، شهادت و عشق به خدا است و در نظام مقدس جمهوری اسلامی منشاء خیرات و برکت‌های فراوانی بوده و در تمامی میادین خدمت و حفظ ارزش های نظام حضوری پررنگ و فعال داشته است.

برچسب‌ها سازمان بسیج جامعه پزشکی سیستان و بلوچستان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بهداشت و سلامت ایرانشهر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان بسیج جامعه پزشکی سیستان و بلوچستان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بهداشت و سلامت ایرانشهر سازمان بسیج جامعه پزشکی سیستان و بلوچستان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بهداشت و سلامت ایرانشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۱۴۸۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویزیت رایگان بیماران خوی توسط گروه‌های جهادی + تصاویر

گروه جهادی شهید سلیمانی و گروه جهادی شهید کوچری در شهرستان خوی استان آذربایجان غربی در محل پایگاه مقاومت بسیج اسوه کشوری شهید کوچری حضور یافتند و تعداد ۵۰ نفر از بیماران را به صورت رایگان ویزیت کردند.

شهروندخبرنگار ما این اقدام جهادی را به اشتراک گذاشت.

منبع: شهروندخبرنگار - آذربایجان غربی

 

بیشتر بخوانید:

گزارشی از اقدامات جهادی دانشجویان در مناطق محروم تربت جام + فیلم

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • کارگران با روحیه ملی در راه دفاع از ارزش‌های اسلام حرکت می کنند
  • تأمین آب ۱۲۰ روستای کهگیلویه و بویراحمد
  • با مشارکت ۱۰هزار گروه جهادی بیش از ۲۰هزار پروژه در مناطق محروم اجرایی خواهد شد
  • رسالت بسیج، تسهیل خدمت‌رسانی به مردم است
  • آبرسانی سپاه به ۲۰۵ روستای کردستان
  • راه مبارزه با ناامیدی جهاد تبیین در عرصه‌های مختلف است
  • ویزیت ۷۰ هزار نفر از مردم مناطق کم‌برخوردار لرستان
  • اعزام ۶۰ گروه جهادی به مناطق محروم استان بوشهر
  • ویزیت رایگان بیماران خوی توسط گروه‌های جهادی + تصاویر
  • پاسداران خود را در راه امنیت مردم فدا می‌کنند