Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@22:20:16 GMT

انباشت آلاینده‌ها در استان مرکزی رخ می‌دهد

تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۴۱۵۱۱۳

انباشت آلاینده‌ها در استان مرکزی رخ می‌دهد

«رضا مرادی» روز سه‌شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: بررسی‌ها حاکی از پایداری هوا تا فردا (چهارشنبه) در استان مرکزی است وبه دلیل سکون نسبی جو و وارونگی دما پتانسیل انباشت آلاینده‌های جوی بالا می‌رود.

وی بیان کرد: بر اساس نقشه‌های پیش‌یابی، سامانه بارشی جدیدی از صبح فردا (چهارشنبه) به کشور وارد می‌شود که این سامانه از اواخر وقت چهارشنبه شب استان مرکزی را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسوول پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان مرکزی ادامه داد: بیشتر فعالیت این سامانه تا ظهر پنجشنبه است اما انتظار از این سامانه زیاد نیست و به‌دلیل ماهیت سرد آن بارش‌هادر بیشتر مناطق به‌صورت برف پیش‌بینی شده است.

مرادی تصریح کرد: دمای هوا در مناطق مختلف استان مرکزی از روز پنجشنبه کاهش می‌یابد و در روزهای جمعه و شنبه هفته آینده به‌دلیل وجود ناپایداری ضعیف در ساعاتی از روز وقوع رگبار برف در برخی از نقاط استان دور از انتظار نیست.

وی گفت: ساوه با بیشینه دمای ۱۱ و ۹ دهم درجه سانتیگراد بالای صفر گرمترین و کمیجان با کمینه دمای هشت و هشت دهم درجه سانتیگراد زیر صفر سردترین شهر استان مرکزی در ۲۴ ساعت گذشته بوده است.

۱۰۴ و یک دهم میلیمتر بارندگی در سال زراعی جاری (اول مهرماه امسال) تاکنون در استان مرکزی به ثبت رسیده است.

برچسب‌ها هواشناسی اراک استان مرکزی آلودگی هوا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هواشناسی اراک استان مرکزی آلودگی هوا هواشناسی اراک استان مرکزی آلودگی هوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۱۵۱۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استعفای برخی اعضای حزب «نسل نو»

آفتاب‌‌نیوز :

خبرگزاری فارس نوشت: تعدادی از اعضای شورای مرکزی حزب «نسل نو» با نگارش نامه‌ای از حضور در این حزب استعفا دادند.

تاکنون آلما فرامرزی، نوید خاصه باف و امیدعلی پورحسن سه تن از اعضای شورای مرکزی حزب نسل نو هستند که از عضویت در این حزب کناره‌گیری کردند.

«عدم برگزاری جلسه شورای مرکزی در یک سال گذشته» و «موضع‌گیری‌های ناصواب دبیرکل حزب» عمده دلایلی است که در نامه استعفای این اعضا دیده می‌شود.

دبیرکلی حزب نسل نو را مهدی اقراریان برعهده دارد. اقراریان از سوی اطرافیانش به اختلاف افکنی بین شورای شهر و شهردار تهران متهم شده است. 

منتقدان اقراریان می‌گویند وی با پوشش انقلابی وارد لیست شورا شد، اما مواضع وی در راستای اختلاف افکنی است به نحوی که غالبا مورد توجه رسانه‌های ضدانقلاب قرار می‌گیرد. 

برخی دیگر با استناد به سامانه پیامکی حزب نسل نو، مدعی هستند که وی پس از انتخابات مجلس، این سامانه را جهت اختلاف بین رئیس مجلس و شهردار تهران فعال کرده است.

البته یک عضو شورای شهر به خبرنگار فارس گفت علت تغییر موضع آقای اقراریان ربطی به موضوعات سیاسی ندارد و تحلیل‌های در این زمینه اشتباه است.

وی افزود اختلافات پیش آمده عمدتا مربوط به مسائل شهری و سلایق مدیریتی است. مثلا آقای اقراریان با توجه به سکونتشان در منطقه ۸ شهرداری توقع داشتند که شهردار این منطقه با نظر وی انتخاب شود که عدم موافقت شهرداری با این موضوع آغازگر این اختلافات بوده است. در سایر موارد نیز اختلافات از همین تفاوت سلیقه هاست و بی جهت نباید آن‌ها را با عینک سیاسی تحلیل کرد.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • استعفای برخی اعضای حزب «نسل نو»
  • ورود سامانه بارشی از سمت غرب کشور
  • سامانه بارشی جنوب آذربایجان‌غربی را فرا گرفت
  • ورود سامانه بارشی / تداوم بارش در استان‌های غربی
  • پیش بینی افزایش ابر در استان مرکزی
  • ورود سامانه بارشی به کشور؛ استان‌های بارانی کدامند؟
  • بارش‌های رگباری بهاره در راه کردستان
  • چهارشنبه اوج فعالیت سامانه بارشی درکرمانشاه/دمای هوا کاهش می‌یابد
  • هشدار به کشاورزان ۳۱ استان با ورود سامانه بارشی جدید
  • هشدار به کشاورزان ۳۱ استان با ورود سامانه بارشی جدید از سه‌شنبه