Web Analytics Made Easy - Statcounter

در این پیام که نسخه‌ای از آن روز سه‌شنبه در اختیار ایرنا قرار گرفت، آمده است: از عموم ملت همیشه در صحنه استان مرکزی دعوت می‌شود به منظور گرامیداشت یاد و خاطره این شهید والامقام و یارانش و تجدید عهد و پیمان با آرمان‌های امام (ره) و منویات رهبر معظم فرزانه انقلاب در آیین گرامیداشت سردار سلیمانی که  امروز(سه شنبه) همزمان با نماز مغرب و عشا در مصلی بیت‌المقدس اراک برگزار می‌شود، حضور پیدا کرده و یکبار دیگر عشق و علاقه خود را به این سردار سرافراز و آرمان‌های انقلاب اسلامی فریاد بزنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیت‌الله دری‌نجف‌آبادی در پیام خود افزوده است: شهادت سردار رشید اسلام سپهبد قاسم سلیمانی به دست دولت تروریست و جنایتکار آمریکا، قلوب مردم ولایتمدار، انقلابی و مومن ایران اسلامی و سایر آزادی خواهان جبهه‌های مقاومت جهان اسلام را جریحه دار کرد و سبب انسجام، وحدت و تقویت جبهه مقاومت اسلامی شد.

در ادامه این پیام آمده است: خدمات ارزنده و حیاتی سردار شهید سلیمانی به ملت ایران، کشورهای منطقه و جهان اسلام بر هیچ کس پوشیده نیست و بدون شک امنیت امروز کشور مرهون خون پاک مجاهدت‌های خالصانه و شجاعانه سردار پرافتخار اسلام است که در خط مقدم جهاد و مقاومت به عنوان پرچم‌دار عزت اسلام و ایران، رمز ایستادگی و وفاداری را به همگان آموخت.

در بخش دیگری از این پیام آمده است:  دشمنان نظام اسلامی و در صدر آنها استکبار جهانی گمان می‌کنند که با شهادت سردار سلیمانی پرچم جبهه مقاومت بر زمین می‌ماند، در صورتی که راه سترگ ایثار و مقاومت این سردار رشید اسلام و مجاهد خستگی ناپذیر در جبهه مقاومت اسلامی ادامه خواهد یافت و سبب وحدت بیشتر امت و ملت اسلام برای مبارزه با اسکتبار، جنایتکاران و نظام سلطه خواهد شد.

بامداد روز جمعه سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی به همراه ابومهدی مهندس از فرماندهان مقاومت پس از عمری مجاهدت در حمله بالگردهای آمریکایی در فرودگاه بغداد به شهادت رسید.  

در پی این اقدام تروریستی حضرت ‌آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی سه روز عزای عمومی اعلام کردند.

برچسب‌ها نماینده ولی فقیه مرکزی اراک قاسم سلیمانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: نماینده ولی فقیه مرکزی اراک قاسم سلیمانی نماینده ولی فقیه مرکزی اراک قاسم سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۱۵۱۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرامیداشت یاد شهدای مدافع حرم صادق شیبک و احمد غلامی در گالیکش و آزادشهر

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان مسئول نمایندگی ولی فقیه در ستاد عتبات عالیات گلستان در مراسم گرامیداشت شهید صادق شیبک در گالیکش با بیان اینکه وعده صادق سیلی محکمی به رژیم صهیونیستی بود گفت: با عملیات وعده صادق و جبهه مقاومت سیلی محکمی به دشمن زده شد و با این اقدام نیرو‌های اسلام همه کشور‌ها عظمت ایران اسلامی را مشاهده کردند.

حجت الاسلام موسوی پارسایی افزود: امروز پاسداری از آرمان‌های شهداء و حمایت از نظام مقدس جمهوری اسلامی و ولایت فقیه وظبفه همه ماست.

همچنین مراسم گرامیداشت هفتمین سالگرد شهادت شهید مدافع حرم حاج احمد غلامی و شهدای پایگاه مقاومت مسجد امام علی (ع) آزادشهر با حضور مردم ولایتمدار برگزار شد.

شهید صادق شیبک نهمین شهید و حاج احمد غلامی چهاردهمین شهید مدافع حرم از استان گلستان است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تجمع دانشجویان قزوینی در حمایت از خیزش دانشجویان در آمریکا
  • بیانیه حماس، جهاد اسلامی و جبهه مردمی برای آزادی فلسطین
  • بیانیه مشترک حماس، جهاد اسلامی و جبهه مردمی برای آزادی فلسطین
  • اراده ملت ایران بود که عملیات «وعده صادق» را رقم زد
  • پیام آیت‌الله مکارم خطاب به سردار رادان درباره «طرح نور» | سست نشوید و...
  • حضور ۱۹ شبکه خارجی در آیین روز خلیج‌فارس در بوشهر
  • گرامیداشت یاد شهدای مدافع حرم صادق شیبک و احمد غلامی در گالیکش و آزادشهر
  • کارگران سربازان فداکار جبهه جنگ اقتصادی هستند
  • بیداری جهانی زمینه تحول در جبهه مقاومت را رقم خواهد زد
  • جانشین فرمانده کل سپاه: شهید حجازی موجب اقتدار و اوج‌گیری جبهه مقاومت شد