Web Analytics Made Easy - Statcounter

روح الله منوچهری با اعلام این خبر بیان کرد: در پی  شهادت سپهبد قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس پاسداران جمهوری اسلامی، کتابخانه عمومی شهر مبارک‌آباد به نام این شهید بزرگوار نامگذاری شده و به زودی افتتاح خواهد شد.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی فارس افزود: این نامگذاری با هماهنگی فرماندار شهرستان و با استقبال اعضای انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان قیر و کارزین و شهر مبارک‌آباد انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه شهر مبارک‌آباد دومین شهر فاقد کتابخانه استان فارس است که در سال جاری صاحب کتابخانه می‌شود، ادامه داد: کتابخانه عمومی سردار شهید قاسم سلیمانی ۱۸۰ مترمربع مساحت دارد و ساختمان آن را خیران اهدا کرده‌اند؛ همچنین مراحل تجهیز این کتابخانه به اتمام رسیده و به زودی مراسم افتتاح و بهره برداری از آن برگزار می‌شود.

منوچهری با اشاره به ادای احترام کتابداران کتابخانه های عمومی به یاد و خاطره شهید قاسم سلیمانی ابراز داشت: این نامگذاری به احترام آزادمردی انجام شد که دوران حیات و حتی شهادتش سبب وحدت و انسجام ایران اسلامی شده  و مردم منطقه و جهان در برابر شجاعت و ایثار او به پاخاستند.
سردار حاج قاسم سلیمانی بامداد جمعه ۱۳ دی ماه ۹۸  پس از عمری مجاهدت در حمله بالگردهای آمریکایی در فرودگاه بغداد به شهادت رسید.
بر اساس اعلام پنتاگون، وزارت دفاع آمریکا، دستور این حمله هوایی را دونالد ترامپ، رئیس جمهوری و فرمانده کل قوای این کشور صادر کرده بود.
در پی این اقدام تروریستی حضرت ‌آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی سه روز عزای عمومی اعلام کردند.
وزارت  امور خارجه هم با صدور بیانیه‌ای این اقدام تروریستی رژیم‌ آمریکا را محکوم کرد و نشست فوق العاده تشکیل داد؛ همچنین سفیر سوئیس در تهران به عنوان حافظ منافع آمریکا در ایران به وزارت امور خارجه احضار و مراتب اعتراض شدید ایران به آمریکا به وی اعلام شد.

برچسب‌ها قیروکارزین کتابخانه قاسم سلیمانی فارس پروندهٔ خبری شهادت سردار سلیمانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: قیروکارزین کتابخانه قاسم سلیمانی فارس دونالد ترامپ قیروکارزین کتابخانه قاسم سلیمانی فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۱۵۵۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختلاف دو وزارتخانه بر سر تغییر نام استقلال

کمتر از یک هفته بعداز واگذاری قطعی مالکیت استقلال به پتروشیمی خلیج فارس، حالا وزارت ورزش اولین دخالت را در تصمیم های این مجموعه در مورد باشگاه فروخته شده، انجام دادند.

به گزارش تابناک ورزشی؛ درحالی که وزارت اقتصاد برای تغییر نام باشگاه استقلال توسط خریدار، اجبار قانونی قرار داده، معاون وزیر ورزش در واکنش به اضافه شدن پسوند «خلیج فارس» به نام استقلال گفت: «نمی‌شود که یک نفر شایعه‌ای را مطرح کند که نام باشگاه را تغییر دهند.» او البته اضافه کرده که «خریداران مختارند».

از شب گذشته شایعه‌هایی درباره اضافه شدن پسوند «خلیج فارس» به باشگاه استقلال و حذف نام ایران منتشر شد. خبرگزاری های رسمی کشور این خبر را تایید کردند. اما روابط عمومی هلدینگ خلیج فارس مالک باشگاه استقلال، چنین چیزی را رد کرد.

ساعتی بعد عبدالعلی علی‌عسکری، مدیرعامل صنایع پتروشیمی خلیج فارس از تغییر پسوند استقلال خبر داد. نکته اینکه مدیر روابط عمومی هلدینگ خلیج فارس، تایید کرد با افکار عمومی بازی کردند.

با این حال، شروین اسبقیان، معاون وزیر ورزش به یک برنامه تلویزیونی گفته «این شرکت‌ها مختار هستند که هیات مدیره خود را انتخاب کرده و آنها نیز مدیر عامل را تعیین کنند و در این میان هیچ دخالتی از سوی وزارت ورزش صورت نخواهد گرفت، چرا که این وزارتخانه دیگر تیمداری نمی‌کند.»

دیگر خبرها

  • مگر ما مرده باشیم که یکی از این خانواده به‌دست داعش شهید شوند
  • تجدید پیمان دختران و مادران نصف‌جهان با سردار دل‌ها
  • نامگذاری کتابخانه دانشگاه پیام نور کرمان به نام دانشجوی شهید حادثه تروریستی گلزار شهدا
  • فیلم| واکنش شهید سردار سلیمانی به یک تصمیم در فصل پنجم سریال پایتخت
  • واکنش حاج قاسم سلیمانی به یک تصمیم در فصل پنجم سریال پایتخت : مگر ما مرده باشیم که خانواده ایرانی سالم به ایران برنگردد (فیلم)
  • مخالفت حاج‌قاسم سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی
  • ماجرای علاقه زیاد سردار سلیمانی به نوه اش، عسل /زینب گفت ببین یه ذره بچه داره من رو تهدید می‌کنه!
  • عصر شعر شیراز در کتابخانه رئیسی اردکانی برگزار می‌شود
  • اختلاف دو وزارتخانه بر سر تغییر نام استقلال
  • چرا سردار سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی در سریال پایتخت ۵ مخالفت کرد؟