Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، هنوز غم از دست دادن و پر گشودن فرمانده سرافراز و دلاور نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در دل‌های ملت غرور ایران برای مردم باور پذیر نشده‌است که غم پر کشیدن یکی از یادگاران دوران دفاع مقدس استان مرکزی جانباز شهید غلامعلی داوود آبادی در اراک به گوش رسید که به خیل یاران گرانقدر شهیدش پیوسته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز سه شنبه ۱۷ دی ماه، مردم با بصیرت و شهید پرور اراک با حضور در مراسم گرامیداشت شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی و تشییع پیکر شهید داوود آبادی با سردادن شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل انزجار خود را نسبت به اعمال خصمانه دشمنان اعلام کردند و یاد شهدا را گرامی داشتند.

پیکر این شهید والامقام بر روی دستان مردم شهید پرور اراک از میدان شهدای اراک به سمت بهشت زهرا (س) تشییع شد و پس از اقامه نماز در قطعه شهدای مدافع حرم در کنار دیگر شهیدان آرام گرفت.

امروز مراسم تشییع پیکر شهید مصطفی عسگری نیز همزمان با تشییع پیکر شهید داوود آبادی برگزار شد و پس از اقامه نماز پیکر این شهید عزیز را به زادگاه خود شهرستان تفرش منتقل کردند.

یادآور می‌شود شهید داوود آبادی جانباز ۷۰ درصد اراکی متولد سال ۱۳۴۵ بود که در عملیات آزادسازی فاو در سال ۱۳۶۴ به درجه رفیع جانبازی نائل آمد. این شهید بزرگوار چندی پیش دچار عارضه مغزی شد که مدتی در بیمارستان‌های اراک بستری بود و بنا بر وصیت خود و موافقت خانواده اعضای بدنش به بیماران نیازمند اهدا شد.

مراسم ختم جانباز گرانقدر شهید داوود آبادی عصر امروز در مسجد امام رضا (ع) واقع در خیابان مشهد شهر اراک برگزار می‌شود.

کد خبر 4819400

منبع: مهر

کلیدواژه: مراسم تشییع تشییع شهدا دفاع مقدس جنگ تحمیلی قاسم سلیمانی سردار سلیمانی 9 دی بوشهر ایلام شهادت خطبه های نماز جمعه قزوین شیراز بارش برف سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی مشهد گرگان شهرکرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۱۵۶۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین تشییع و خاکسپاری شهید گمنام دوران دفاع مقدس در پارک فناوری و نوآوری صنعت نفت

شانا _ گروه فیلم: آیین تشییع و خاکسپاری شهید گمنام دوران دفاع مقدس روز شنبه (۱۵ اردیبهشت) با حضور اسماعیل کفایتی، رئیس پارک نوآوری و فناوری صنعت نفت در پارک فناوری و نوآوری صنعت نفت برگزار شد.

دریافت 58 MB

دیگر خبرها

  • آیین تشییع و خاکسپاری شهید گمنام دوران دفاع مقدس در پارک فناوری و نوآوری صنعت نفت
  • مراسم تشییع جانباز سرافراز، سردار ایاف در مشهد برگزار شد
  • مراسم تشییع جانباز سرافراز سردار ایافت در مشهد برگزار شد
  • مراسم تشییع جانباز سرافراز؛ سردار ایاف در مشهد برگزار شد
  • مراسم تشییع پیکر مقدس معلم شهید امروز برگزار می‌شود
  • تشییع پیکر شهید دفاع مقدس در اهواز
  • تشییع پیکر شهید گمنام تازه تقحص شده دفاع مقدس در یزد
  • تشییع پیکر شهید دفاع مقدس در اجتماع صادقیون مشهد مقدس
  • تشییع پیکر شهید دوران دفاع مقدس در بوشهر+ تصاویر
  • آغاز آئین تشییع پیکر شهدای تازه تفحص شده دراصفهان