Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-01@23:07:44 GMT

صابر ابر: آقای ترامپ تو چقدر بی‌چیزی

تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۴۱۵۸۰۴

صابر ابر: آقای ترامپ تو چقدر بی‌چیزی

صابر ابر، بازیگر و کارگردان تئاتر و سینما در حساب اینستاگرامی خود با انتشار تصویری از عکاسان هشت سال دفاع‌مقدس خطاب به ترامپ نامه شدید اللحنی نگاشته است. در بخش‌هایی از این نامه آمده است:

«آقای ترامپ من از پایتخت ایران با شما حرف می‌زنم. از تهران. از کشوری که جنگ را دیده، چشیده! مادرهایی دارد که منتظر و داغ‌دار از رفتن‌ها و برنگشتن‌های فرزندانشان، اشک را شیشه کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از جایی که واقعیتش از تصویری که شما برای جهان می‌سازید و ساخته‌اید، فرسنگ‌ها فاصله دارد.

ما مردمی هستیم که اگر از طرف همه نگویم؛ اما اکثریت ما به صلح با جهان خوشحالند. آقای ترامپ من و ما از خیلی چیزها ناراضی هستیم و اختلاف خودمان بین خودمان حل‌شدنی‌ است. کمی دیر یا زود! اما اصلاً لازم نیست شما دلیل خشونت خودتان را حمایت از ما بدانید.

آقای ترامپ تو چقدر بی‌چیزی! چقدر حقیر و افسرده‌ای! تو از نشنیدن جواب سلام غمگینی! کاش یک هزارم جای تو را داشتم، مهمانی می‌دادم برای صلح در جهان! در کودکی به تو چه گذشته که این‌ همه خشم را با خود از امروز به فردا حمل می‌کنی؟!

آقای ترامپ به جای پیغام‌های پی‌درپی، از اموالت برای خاموش کردن آتشی در جهان استفاده کن تا روشن کردن آتشی دیگر... برایت آرزوی آرامش دارم، چون نبودنت دستِ من نیست.»

۲۴۱۲۴۱

کد خبر 1339878

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: تئاتر دونالد ترامپ بازیگران سینما و تلویزیون ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۱۵۸۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش وزارت ورزش و جوانان به تغییر نام باشگاه استقلال

محمدشروین اسبقیان معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان در گفت و گوی تلفنی با برنامه تهران ۲۰ در خصوص تغییر نام باشگاه استقلال گفت: این مواردی است که باید رسماً به ما اعلام شود تا ما آن را بررسی کنیم. نمی‌شود که یک نفر شایعه‌ای را مطرح کند که نام باشگاه را تغییر دهند و سپس همه به این مسئله بپردازند. چنین چیزی نیست.

او ادامه داد: تاکنون از طرف صاحبان دو باشگاه استقلال و پرسپولیس، یعنی کنسرسیوم‌های صنایع پتروشیمی و بانک‌ها، چیزی (در خصوص تغییر نام باشگاه‌ها) به صورت رسمی به وزارت ورزش و جوانان اعلام نشده است. این شرکت‌ها مختار هستند که هیئت مدیره خود را انتخاب کرده و آنها نیز مدیر عامل را تعیین کنند و در این میان هیچ دخالتی از سوی وزارت ورزش صورت نخواهد گرفت چرا که این وزارتخانه دیگر تیمداری نمی‌کند.

 امروز عبدالعلی علی عسکری مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس گفته بود:  بر اساس همین سیاست، در راستای حفظ وحدت رویه، سیاست حاکمیت شرکتی و همچنین روز مبارک خلیج فارس، بر اساس تصمیم مالکان جدید تیم محبوب استقلال، به تیم استقلال خلیج فارس تغییر می‌یابد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • هشدار انریکه به دورتموند: چیزی برای از دست دادن نداریم
  • امیری: پرسپولیس تا آخرین نفس برای قهرمانی می جنگد
  • امیری: اختلاف یک امتیاز چیزی نیست/ سپاهان بازی را کسل‌کننده کرد
  • مورایس: به سود استقلال بازی کردیم!
  • فیلم لو رفته از بایدن درباره احتمال توافق با ایران؛ پای ترامپ وسط است؟
  • کشاورز پارس‌آبادی ۳۰ میلیارد تومان را به صاحبش برگرداند
  • ستاره پی‌اس‌جی: رونالدو من را دیوانه خودش کرد
  • واکنش وزارت ورزش و جوانان به تغییر نام باشگاه استقلال
  • اختصاصی: بردیا مصدوم شد، نظر صابر تغییر کرد!
  • حدیث میرامینی ، بازیگر : مردم می‌گویند با این تلویزیون دروغگو همکاری نکن!