Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابراهیم اصغری تهیه‌کننده سینما، درباره آخرین وضعیت تولید «۵۲ هرتز» ،گفت: مراحل فنی این اثر همچنان ادامه دارد و هم اکنون تدوین آن که زمانبر است، پیش می‌رود. در خصوص صداگذاری و ساخت موسیقی هم رایزنی‌هایی انجام شده اما هنوز قراردادی منعقد نشده است.

اخبار فرهنگ و هنر - این تهیه‌کننده با اشاره به زمان آماده شدن نسخه نهایی این فیلم بیان کرد: امیدوارم حدود دو هفته آینده نسخه نهایی فیلم آماده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازیگران این فیلم شقایق فراهانی ، علیرضا استادی، امیر غفارمنش، علیرضا مهران، مهشید جوادی، سام حسامی، حمید رشید، علیرضا موسوی و ... هستند.

سجاد شهریاری (کارگردان)، بهمن حسینی (نویسنده)، امیر غفارمنش و سجاد شهریاری (بازنویسی فیلمنامه)، ابوالفضل نباتی (مدیر فیلمبرداری)، مهدی رجبی (مدیر تولید)، امین جهانی (طراح صحنه و لباس)، مسعود شاهوردی (صدابردار)، روزبه کلباسی (تدوین)، مهدی عبدالله (سرمایه گذار) برخی عوامل این اثر هستند.

در خلاصه داستان «۵۲ هرتز» با موضوع اجتماعی آمده:

این فیلم قصه موازی سه جوان است که هر یک گرفتار مشکلات و معضلات اجتماعی شده و در مواجهه با آن مسیری متفاوت را دنبال می‌کنند. فیلم سینمایی «۵۲ هرتز» برای حضور در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر آماده می‌شود.

 

 

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: شقایق فراهانی سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر فیلم سینمایی شقایق فراهانی 52 هرتز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۱۵۸۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) دشت شقایق ملارد

(تصاویر) دشت شقایق ملارد

دیگر خبرها

  • (تصاویر) دشت شقایق ملارد
  • نفرات برتر پنج وزن نخست کشتی فرنگی جام تختی مشخص شدند
  • شاگردان محرم آماده برای جدال با پیکان
  • لبخند عباس جدیدی به انتخاب فدراسیون کشتی (عکس)
  • علیرضا بیرانوند آماده بازگشت به میادین + ویدئو
  • «انعکاس شیطان» آماده نمایش شد/ حضور «پیام خصوصی» در کانادا
  • احمد شهریاری مدیرعامل استقلال می‌شود؟! پتروشیمی خلیج فارس آماده جدال حقوقی با صدا و سیما بر سر حق پخش
  • بازیگران شبکه نمایش خانگی را ستاره‌باران کردند
  • پای طارمی به قهرمانی اینتر میلان باز شد
  • پای مهدی طارمی به قهرمانی اینتر باز شد