Web Analytics Made Easy - Statcounter

عزت اله عبدخانی روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بازرسان این سازمان بصورت مستمر و روزانه در قالب تیم های بازرسی در سطح بازار حضور فعال دارند و طی ۹ ماهه سال جاری ۵۸ هزار و ۶۲۹ مورد بازرسی و نظارت از سطح بازار استان صورت گرفته که منجر به تشکیل سه هزار و ۲۴۱ فقره پرونده کشف و ۸۸۱ مورد تخلف با ارزش ریالی بیش از ۵۳۷ میلیارد ریال شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین به بازرسی های تخصصی در سطح بازار اشاره و تاکید کرد: تشدید بازرسی ها ، بکارگیری تمامی توان حوزه بازرسی ، تعامل با سایر دستگاه های مرتبط ، سازمانی و فراسازمانی ، برخورد قاطع با متخلفان و عوامل گرانفروشی در حوزه های تولید ، توزیع و مصرف ، پایش روزانه و مستمر قیمت ها و  از شاخص های بازرسی و نظارت طی مقطع زمانی اخیر بوده است.

معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت ایلام ادامه داد: تعداد بازرسی های انجام شده نسبت به مدت مشابه سال گذشته هفت درصد و تعداد گشت های مشترک ۴۰ درصد افزایش داشته است.

عبدخانی اضافه کرد: با توجه به امکان ثبت اکترونیکی شکایات از طریق سامانه ۱۲۴ از همشهریان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی اعم از گرانفروشی ، کم فروشی، اخفا و امتناع و ... مراتب را از طریق سامانه تلفنی ۱۲۴ یا تارنمای اینترنتی ۱۲۴.ir اطلاع دهند تا در اسرع وقت توسط بازرسان سازمان بررسی و اعلام نتیجه می شود.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 شهادت سردار سلیمانی سازمان صنعت معدن و تجارت شاخص بازار بازرسی تخلف قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 شهادت سردار سلیمانی امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۱۶۰۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجوز‌های کاغذی باید شناسه یکتا بگیرند

                                                                              به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ رشنوادی اظهار داشت: دارندگان مجوز‌های کاغذی تا ۲۵ اردیبهشت فرصت دارند از طریق درگاه ملی مجوز‌ها، مجوز‌های کاغذی خود را تبدیل به شناسه یکتا کنند.   وی افزود: دارندگان مجوز‌های کاغذی با استفاده از کد ملی صنفی یا شماره همراهی که به نام آن واحد صنفی درج شده می‌توانند به راحتی شناسه یکتا بگیرند.   مدیر کل امور اقتصاد و دارای استان ایلام اضافه کرد: فعالان اقتصادی اگر در مهلت باقی مانده شناسه یکتا دریافت نکنند از دریافت خدمات دولتی شامل تسهیلات بانکی به تدریج محروم خواهند شد.   بر اساس قانون همه دارندگان مجوز‌های کاغذی باید مجوز‌های خود را تبدیل به شناسه یکتا کنند.    

دیگر خبرها

  • تشکیل ۳۰۳۵ پرونده تخلف در استان خراسان شمالی
  • قرارداد پیمانکاری در گروه ملی فولاد تخلف قانونی است / درویشی: فقط مطالبات صنفی کارگران را پیگیری می‌کنیم +فیلم
  • پلمب ۲ آرایشگاه زنانه در بلوار سجاد مشهد
  • رئیس اتحادیه طلای تهران: اعتصاب طلافروش ها در واکنش به مقررات مالیاتی دولت/ بازار طلا در تهران نیمه تعطیل است
  • وفور کالاهای اساسی و آرامش در بازار/ تخلف برخی کسبه به بهانه مالیات ارزش افزوده
  • جریمه میلیونی شرکت خدماتی حمل کالا در قزوین 
  • مجوز‌های کاغذی باید شناسه یکتا بگیرند
  • جریمه یک واحد صنفی قصابی به دلیل گرانفروشی
  • استقرار سامانه بارشی در استان ایلام تا پایان هفته
  • گرانفروشی برای یک واحد قصابی در کرمانشاه گران تمام شد