Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست‌ کاروان ایران در بازی های المپیک 2020 توکیو پس از نشست ستاد عالی بازی های المپیک گفت: آزمایشات کامل پزشکی در خصوص تمام ورزشکاران اعزامی به المپیک و کسانی که درگیر مسابقات کسب سهمیه هستند که از اول بهمن آغاز خواهد شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، نصرالله سجادی، سرپرست‌ کاروان ایران در بازی های المپیک 2020 توکیو گفت: دستور جلسه امروز در سه مورد بود که اولی شامل تمام فعالیت هایی که تا کنون برای اعزام کاروان ایران به المپیک انجام شده از جمله ثبت نام تیم ها بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سرپرست کاروان ایران در بازی های المپیک 2020 توکیو ادامه داد: ما اسامی ورزشکاران را از فدراسیون ها گرفتیم و در تمامی رشته ها ثبت نام ها را حتی با چندین برابر ظرفیت انجام دادیم که به زودی مدارک آن به کمیته برگزاری مسابقات در توکیو ارسال خواهد شد. 

وی افزود: همچنین دستورالعمل عدم استفاده از مواد نیروزا و لیست مجاز این داروها به اضافه چگونگی استفاده از علامت های تجاری در مسابقات المپیک ترجمه و برای تمامی فدراسیون ها ارسال شده است. 

سجادی تاکید کرد: بخش دیگری از جلسه امروز به فدراسیون دو و میدانی اختصاص داشت که در مورد شرایط تمرینی و مسابقات پیش رو برای دو ورزشکاری که تاکنون کسب سهمیه کرده اند یعنی احسان حدادی و حسن تفتیان گزارش دقیقی توسط فدراسیون مربوطه ارائه شد. همچنین در خصوص پنج الی هفت نفری که هم اکنون در کوران مسابقات کسب سهمیه هستند و حمایت از آنها بحث و گفتگو شد. 

او ادامه داد: دستور سوم جلسه در خصوص فدراسیون پزشکی ورزشی ود که در مورد دو موضوع بحث شد. یکی در مورد آزمایشات کامل پزشکی در خصوص تمام ورزشکاران اعزامی به المپیک و کسانی که درگیر مسابقات کسب سهمیه هستند که از اول بهمن آغاز خواهد شد. همچنین در مورد کنترل دوپینگ هم از اول بهمن ماه آزمایش های دوره ای از تمام ورزشکاران به عمل خواهد آمد و از همه مهم تر به ورزشکاران در این خصوص آموزش و مشاوره دقیق داده خواهد شد.

سجادی در پایان در خصوص وضعیت لباس کاروان ایران در المپیک گفت: از اوایل فروردین ماه سال جاری با همکاری کمیته طراحی مد و لباس وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اقدامات خود را در این خصوص آغاز کردیم که در مجموع بیش از 600 طرح مختلف دریافت و از این میان 100 نمونه انتخاب شد. بزودی با بررسی بیشتر نمونه های برتر بر اساس رده بندی اعلام خواهد شد. از برنامه زمان بندی خود در این موضوع عقب نیستیم و خوشبختانه جای نگرانی نیست.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: المپیک ایران بازی های المپیک مد احسان حدادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۱۶۳۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غیبت وزنه‌برداری ایران در قهرمانی نوجوانان جهان

تیم ملی وزنه‌برداری نوجوانان ایران در مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۲۴ پرو شرکت نمی‌کند.

به گزارش ایسنا، مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی نوجوانان جهان از ۲۲ تا ۲۶ می (۳ تا ۶ خرداد) در لیما پرو آغاز می‌شود. فدراسیون جهانی وزنه‌برداری لیست وزنه‌برداران حاضر در این مسابقات را اعلام کرد و نامی از وزنه‌برداران ایران وجود نداشت.

علاوه بر ایران کشورهایی مانند چین، کره جنوبی و کره شمالی هم وزنه‌بردار در این لیست ندارند و شرکت نمی‌کنند.

سجاد انوشیروانی رییس فدراسیون وزنه برداری پیش از این در گفت‌وگو با ایسنا در مورد اعزام نوجوانان به قهرمانی جهان پرو اعلام کرده بود: باید تمرکز اصلی ما بر روی المپیک باشد. بعد از بازی‌های المپیک مسابقات متعددی در رده‌های سنی مختلف داریم از این رو احتمال دارد که فدراسیون تمرکزش را بر روی المپیک و مسابقات متعددی که بعد از آن وجود دارد، بگذارد."

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • غیبت وزنه‌برداری ایران در قهرمانی نوجوانان جهان
  • واکنش فدراسیون کشتی به حذف داور المپیکی و جلسه دبیر و یزدانی
  • توضیحات معتمدی درباره جلسه با ورزشکاران شانس المپیکی
  • تبعات کاهش تعداد ورزشکاران ایران در المپیک
  • تبعات کاهش تعداد ورزشکاران ایران در المپیک/ کادر سرپرستی کوچک شد!
  • یک ایرانی از کشتی المپیک کنار گذاشته شد | تنبیه فوری فدراسیون جهانی
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک پاریس
  • جوانان ایران لایق رتبه‌های بالا در مسابقات بین‌المللی هستند
  • نشست صمیمی دبیر فدراسیون دوومیدانی با ورزشکاران شانس کسب ورودی المپیک ۲۰۲۴ پاریس