Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌ و پرورش، حجت الاسلام علی سعیدی امروز - سه شنبه-  در مراسم بزرگداشت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش که در نمازخانه ساختمان مرکزی وزارت آموزش‌وپرورش برگزار شد، اظهار داشت: یکی از اهداف جریان‌های استکباری الگوسازی و قهرمان سازی است.

وی افزود: در ورزش از سرمایه‌های زیادی استفاده کرده و هیجانات بسیاری همراه مسابقات ورزشی ایجاد می کنند تا در نهایت قهرمانی را در دنیا معرفی کنند اما خداوند بدون این تشریفات قهرمان‌هایی می‌سازد که عوارض منفی و جنایت‌ها در آن‌ها وجود ندارد و خداوند ناگهان چهره‌ای را قهرمان می‌کند که هشتاد میلیون نفر را به میدان می‌آورد و نه تنها ایران بلکه جهان را متوجه خود می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس دفتر عقیدتی و سیاسی فرماندهی معظم کل قوا  به آیه‌ای از سوره مریم اشاره کرد و اظهارداشت: قهرمان شدن پیچیدگی زیادی نمی‌خواهد و کسانی که عمل صالح و ایمان داشته باشند، خداوند محبت آن‌ها را در دل مردم می‌گذارد. خداوند از قهرمانان اسطوره‌ای محبتی در دل مردم ایجاد می‌کند که حتی افرادی که ایمان ندارند را جذب خود می‌کنند.

سعیدی به تشریح ویژگی‌های مدیریتی شهید حاج قاسم سلیمانی پرداخت و گفت: اولین ویژگی این سردار ولایت مداری بود که در ولایت مداری سه نکته حائز اهمیت است؛ در ابتدا باید از ولایت فهم و درک درستی وجود داشته باشد.

وی ادامه داد: نکته دوم باور ولایت و نکته سوم ولایت یاوری است که شهید سلیمانی در ولایت مداری این سه ویژگی را داشت. شهید سلیمانی مدیریت جهادی داشت و از اسلام راستین و تشییع علوی دفاع می‌کرد.

وی از ویژگی‌های دیگر آن شهید را مدیریت بحران ذکر کرد و افزود: سردار سلیمانی در این موضوع متخصص بود و توانست سوریه و عراق که در آستانه سقوط بود را پس از درخواست کمک مسوولان آن کشورها حفظ کند.

رییس دفتر عقیدتی و سیاسی فرماندهی معظم کل قوا به ابعاد عملکردی شهید سلیمانی اشاره و تصریح کرد: سردار سلیمانی داعش را در سوریه و عراق از بین برد و خطر شرورترین افراد عالم را دفع کرد. اگر اشرار در منطقه می‌ماندند امنیت ما در خطر بود.

سعیدی با بیان اینکه شهید سلیمانی از آرمان‌های ایران حمایت کرد، گفت: آن شهید در حفظ و تقویت محور مقاومت و حفظ صیانت حریم اهل بیت (ع) رشادت‌های ارزنده‌ای داشت.

به گزارش ایرنا، سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی بامداد جمعه ۱۳ دی ماه به همراه ابومهدی مهندس از فرماندهان مقاومت پس از عمری مجاهدت در حمله نیروهای آمریکایی در مسیر فرودگاه بغداد به شهادت رسید.  
بر اساس اعلام وزارت دفاع آمریکا، دستور این حمله هوایی را دونالد ترامپ رییس جمهوری و فرمانده کل قوای این کشور صادر کرده بود.

در پی این اقدام تروریستی حضرت ‌آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی سه روز عزای عمومی اعلام کردند.
رهبر معظم انقلاب همچنین در حکمی سردار سرتیپ پاسدار اسماعیل قاآنی را به فرماندهی نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی منصوب کردند.

برچسب‌ها نیروی قدس سپاه پاسداران قاسم سلیمانی وزارت آموزش و پرورش پروندهٔ خبری محور مقاومت در سوگ فرمانده شهادت سردار سلیمانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: نیروی قدس سپاه پاسداران قاسم سلیمانی وزارت آموزش و پرورش دونالد ترامپ نیروی قدس سپاه پاسداران قاسم سلیمانی وزارت آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۱۶۴۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زیبایی نقاشی خداوند در طبیعت زیرکوه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، مناظری که طبیعت زیرکوه با لاله ها خلق کرده است از بی نظیرترین مناظر بهاری است.


دیگر خبرها

  • زیبایی نقاشی خداوند در طبیعت زیرکوه
  • مخالفت حاج‌قاسم سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی
  • معمای فرسایش مداری مشتری‌های داغ حل شد
  • ماجرای علاقه زیاد سردار سلیمانی به نوه اش، عسل /زینب گفت ببین یه ذره بچه داره من رو تهدید می‌کنه!
  • از شجاعت سردارحمیدرضا هاشمی تا راه‌اندازی نخستین گرمخانه توسط گروه جهادی شهید
  • ماجرای اظهار نظر سردار سلیمانی در سریال پایتخت ۵
  • ولایت‌محوری گام نهادن در مسیر اهل بیت عصمت و طهارت(ع) است
  • هدیه ویژه فرمانده سپاه تهران به فرمانده کل ارتش
  • چرا سردار سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی در سریال پایتخت ۵ مخالفت کرد؟
  • ویژگی‌های «عملیات وعده صادق» چه بود؟