Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار مرز نمی‌شناسد، استان و شهر هم؛ مردم علاقه‌مند به سردار هم. اینجا شیراز است، شهر میزبان سومین حرم اهل بیت(ع) حضرت شاهچراغ؛ شهری که کیلومترها با کرمان فاصله دارد اما همزمان با مراسم تشییع و خاکسپاری سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی، اینجا هم مملو از جمعیتی میلیونی بود که حماسه آفریدند.

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، سردار دل‌های مردم همه شهرهای ایران و خارج از ایران را با خود همراه کرده است؛ اینجا شیراز است، جایی که از صبح امروز – سه شنبه- میزبان مراسم گرامیداشت یاد و خاطر سردار شهید سلیمانی، شهید ابومهندس و همرزمانشان بود و با حضور میلیونی مردم استان فارس نشان داد که این عشق حد و مرز و شهر و استان ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از دیشب همه از عشق قاسم در انتظار سپیده‌دم بودند تا جامعه سیاه بپوشند و خود را به مراسم تشییع از مبادی اعلام شده در شیراز برسانند. برای مردم فرق نمی‌کرد امروز در کرمان هستند یا شیراز، تهران، آبادان، همدان یا و...؛ این روزها سراسر ایران مراسم تشییع سردار دل‌هاست،ایران یکدست مشکی پوش و در سوگ عزای قاسمش نشسته است.

این مردم نشان دادند که انقلاب و سردار سلیمانی نسل اول، دوم، سوم یا چهارم نمی شناسند چون بانگاهی به صفوف تشییع کنندگان در همه شهرهای ایران می توان دید که همه آمده‌اند از بزرگ و کوچک، مرد و زن، جوان و کودک، از طفل شیرخوار تا پیرمرد ۸۰ساله، سیاسی یا غیرسیاسی، راست یا چپ و یکصدا فریاد سر می دهند:‌ ای لشکر صاحب الزمان آماده باش آماده باش...

 

هموز دلم نمی‌آید بنویسم شهید حاج قاسم ، هنوز باورم نشده است، هنوز در باور هیچکس نمی گنجد حتی آنان که در خیابان ها پیکرش را تشییع می کنند و در باور کسی نیست که دیگر حاج قاسم بین ما نیست و آسمانی شده است.

به صورت اشک باران و ماتم زده مادر شهیدی می‌نگرم که تکیه بر درختی در خیابان پیروزی شیراز زده است؛ های، های می گرید و امان از اشک هایش برده شده است؛  به چهره نوجوان ۱۲ساله‌ای می‌نگرم که بالباس رزم آماده است و برروی لباسش نوشته شده «جانم فدای رهبر.

لابه لای تشییع کنندگان در شیراز چهره مادری را می بینم که کودک شیرخواره‌اش را با سربند یا منتقم سرخ به خیابان آورده است. به کدامین اشاره کنم؛ جانباز شیمیایی که با ماسک و اکسیژن برروی ویلچر نشسته است و حاج قاسم را صدا میزند؟ یا دخترانی که با تاسی از حضرت زینب آمده‌اند و صدا می‌زنند: ما دختران گام دوم انقلاب با زینب سلیمانی عهد بسته‌ایم منتقم خون پدرش باشیم. همه دارند زیر لب زمزمه می کنند: این همه لشکر آمده به عشق رهبر آمده ...

این پیروان سردار دل ها می گویند:‌ این روزهای ایران اسلامی را تاریخ فراموش نخواهد کرد...

تاریخ فراموش نخواهد کرد که اشک آقایمان سیدعلی باخون حاج قاسممان یکی شد، پس بترسد ترامپ قمارباز که روزگار سیاهی در انتظارش است...

 

امروز را تاریخ فراموش نخواهد کرد که مردم ایران از هر قشر و حزبی، با هر عقیده‌ای به خیابان‌ها آمادند و فریاد انتقام سخت را سر دادند...

امروز را تاریخ فراموش نخواهد کرد که حاج قاسم سلیمانی را در دل گلزار شهدای کرمان به خاک سپردیم اما باور داریم از خون حاج قاسم هزاران هزار حاج قاسم دیگر روییده است...

امروز را تاریخ فراموش نخواهد کرد که مردم ایران بیدار شده‌اند و متحدتر از قبل پشت رهبرشان ایستاده‌اند ...
امروز را تاریخ فراموش نخواهد کرد که هزاران زینب سلیمانی با یادگار حاج قاسم پیمان بسته‌اند که رهرو راه پدرش باشند ...

و امروز را تاریخ فراموش نخواهد کرد که ایران منتقم خون سردار حاج قاسم سلیمانی خواهد بود...

این‌ها همه جملات و دل‌گویه های مردمی بود که امروز در شهر میزبان سومین حرم اهل بیت ع، در کنار هم جمع شده بودند تا بارهبر و شهدا تجدید پیمان کنند و به دنیا نشان دهند حاج قاسم سلیمانی زنده تر از قبل است و نام و یادش هیچگاه فراموش نخواهد شد.

البته در کنار مردم مسئولان هم همراه و همدوش اقشار مختلف مردم در این مراسم پرشکوه حضور داشتند و شیرازی ها و استان فارسی ها همدل امروز اعلام کردند که به عشق سردار دل ها، رهبری و امام و شهدایشان آمده اند تا بگویند که پای انقلاب تا ابد خواهند ایستاد.

انتقام خون شهید سلیمانی نابودی رژیم صهیونیستی خواهد بود.

در این مراسم امام جمعه شیرازگفت: امام جمعه شیراز گفت: انتقام خون سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی و یارانش، خروج آمریکا از منطقه و نابودی رژیم صهیونیستی است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: شهید شیراز قاسم سلیمانی کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۱۶۴۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرامیداشت اربعین شهادت شهدای کنسولگری ایران در دمشق برگزار شد

به گزارش خبرگزاری مهر، مراسم گرامیداشت اربعین شهادت شهدای کنسولگری ایران که با همراهی فرماندهان سپاه، بنیاد شهید، مدیریت شهری، امور ایثارگران منطقه ١۴ همچنین جمعی از خانواده شهدا برگزار شد.

سردار سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این مراسم بزرگداشت، حمله رژیم صهیونیستی به ساختمان بخش کنسولی ایران در سوریه را محکوم و اظهار داشت: این شهدا میدان جهاد را برگزیده‌اند و به آنچه در جستجوی آن بودند نائل شدند.

سرلشکر سلامی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به حمله صهیونیست‌ها به ساختمان کنسولگری کشورمان در دمشق که به شهادت تعدادی از فرماندهان و اعضای سپاه در سوریه انجامید، تاکید کرد: ما هشدار می‌دهیم هیچ عملی از هیچ دشمنی در مورد نظام مقدس ما بدون پاسخ نخواهد ماند و هنر ملت ایران شکستن قدرت امپراطوری‌ها و اثبات پیروزی حقیقت ایمان است.

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه هدف اصلی انقلاب احیای مجدد عظمت اسلام در عصر حاضر و نجات امت اسلام از بردگی طاغوت بود، عنوان کرد: قتال در راه مظلومان مسلمانی که تحت سیطره اشرار عالم قرار دارند برای ما که پاسداران انقلاب اسلامی هستیم زیباترین مسئولیت و مأموریت است.

مراسم اربعین شهادت شهدای کنسولگری در منطقه ١۴ با مدیحه سرایی سخنرانی دختر سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و ویژه برنامه‌های گرامیداشت به پایان یافت.

کد خبر 6099994

دیگر خبرها

  • جزئیات برنامه‌های گرامیداشت سالروز عملیات بازی‌دراز اعلام شد
  • گرامیداشت اربعین شهادت شهدای کنسولگری ایران در دمشق برگزار شد
  • عرضه ۶ عنوان کتاب جدید درباره حاج قاسم سلیمانی در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران
  • سردار رادان: زن چادری در ایران پرچم است
  • عرضه کتاب حاشیه‌نگاری‌ از دیدارهای رهبر انقلاب در نمایشگاه کتاب
  • برگزاری سومین دوره جشنواره گروه های کر ایران به میزبانی شیراز
  • مراسم گرامیداشت چهلمین روز شهادت شهدای راه قدس
  • عجیب ترین فرمانده جنگ ایران و عراق /جانشین سپاه خرمشهر و دوست نزدیک سردار سلیمانی را بیشتر بشناسید
  • دست پر «مکتب حاج قاسم» در نمایشگاه کتاب تهران
  • حداکثر سرعت مجاز در معابر شیراز بازبینی شد