Web Analytics Made Easy - Statcounter

بختیار پاکمزد ظهر سه شنبه در حاشیه نشست با واحدهای تولیدی در خصوص احراز هویت کارگران و کارفرمایان استان اردبیل در گفتگو با خبرنگار مهر عنوان کرد: برای اجرای سامانه جامع روابط کار، اردبیل به عنوان استان پایلوت در سطح کشور انتخاب شده و از ابتدای سال جاری در راستای اجرای سیاست‌های وزارت کار و حمایت از قشر کارگر و کارفرما ثبت نام از جامعه هدف انجام می‌پذیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه تاکنون احراز هویت سه هزار و ۴۰۰ نفر در استان اردبیل در سامانه جامع روابط کار انجام پذیرفته است، افزود: این سامانه دارای ۳۲ زیرشاخه بوده که در گام اول بایستی کارگران و کارفرمایان با مراجعه به دفاتر پیشخوان و بعد از احراز هویت، به منظور ثبت نام نهایی اقدام کنند.

سرپرست مدیریت روابط کار اداره‌کل تعاون و رفاه اجتماعی استان اردبیل یادآور شد: ثبت نام در سامانه مذکور باعث تسهیل و تسریع در ارائه خدمات به کارگران و کارفرمایان شده و همچنین از سوء استفاده‌های احتمالی که بعضاً رقم خورده می‌شود جلوگیری به عمل می‌آورد.

پاکمزد ادامه داد: یکی دیگر از مزایای ثبت در سامانه جامع روابط کار، جلوگیری از قراردادهای سفید امضا و پیشگیری از سوء استفاده برخی کارفرمایان از کارگران بوده به همین دلیل با ثبت قراردادهای تنظیمی در سامانه مذکور می‌توان در تنظیم روابط کار دغدغه‌های موجود را کاست.

وی تصریح کرد: اداره کار و رفاه اجتماعی اردبیل از اجرای مناسب طرح سامانه جامع کار در استان استقبال می‌کند، اما پیش شرط آن استقبال خود کارگران و کارفرمایان است.

سرپرست مدیریت روابط کار اداره‌کل تعاون و رفاه اجتماعی استان اردبیل یادآور شد: ثبت نام در سامانه مذکور و احراز هویت هزینه چندانی نداشته و مراحل ثبت نام اولیه در حال حاضر از طریق دفاتر پیشخوان دارای مجوز استان انجام می‌پذیرد.

کد خبر 4819477

منبع: مهر

کلیدواژه: سامانه جامع روابط کار اردبیل قاسم سلیمانی سردار سلیمانی 9 دی بوشهر ایلام شهادت خطبه های نماز جمعه قزوین شیراز بارش برف سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی مشهد گرگان شهرکرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۱۶۷۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از کارگران نمونه استان سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ در این همایش که بالغ بر ۱۸۰ نفر از کارگران، کارفرمایان و فعالان حوزه کارگری استان حضور داشتند، استاندار سمنان گفت: کارگران در خط مقدم تولید و جهاد اقتصادی هستند.
سید محمدرضا هاشمی با بیان اینکه سمنان جزء استان‌های با کمترین پرونده‌های قضایی میان کارگران و کارفرمایان است گفت: ایجاد اشتغال موجب افزایش امنیت، نشاط اجتماعی و پویایی خواهد شد.
وی تاکید کرد: بمنظور حمایت از کارگران، باید تشکل‌های مستقل کارگری در استان ایجاد شود.
در این همایش از ۱۷ کارگر و گروه کار نمونه و ۲۶ کارگری که در حمایت از قانون جوانی جمعیت، فرزند زیر دو سال دارند تجلیل شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • دیدار امام جمعه اردبیل با سه معلم پیشکسوت اردبیلی
  • تجلیل از کارگران نمونه استان سمنان
  • جریمه ۵ میلیارد ریالی صافکار متخلف اردبیلی
  • ارزش کار کارگران به اندازه جهاد است
  • جشن روز کارگر در بوشهر برگزار شد
  • نقش برجسته کارگران در جهش تولید
  • حمایت بیش از ۲۵۰۰ معلم اردبیلی از ایتام
  • کارفرمایان باید حقوق و عزت کارگر را رعایت کنند
  • ۲۱ هزار نوآموز اردبیلی مورد سنجش قرار می‌گیرند
  • معرفی رایتل برای دومین بار به عنوان کارفرمای برتر سلامت‌محور