Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن اعلام کرد که هر ضربه علیه محور مقاومت٬ آن را قدرتمندتر می‌کند. ۱۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۴ بین الملل آسیای غربی نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم ، محمد البخیتی عضو دفتر سیاسی انصارالله در مصاحبه‌ای با سایت خبری العهد در خصوص جنایت آمریکا در ترور سردار قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس اعلام کرد که هر ضربه‌ای که به محور مقاومت وارد می‌شود٬ آن را قدرتمندتر می کند؛ هنگامی که رژیم صهیونیستی به لبنان حمله کرد٬ این کشور از ضعیف‌ترین دولت عربی تبدیل به بزرگترین خطر استراتژیک برای صهیونیست‌ها شد٬ چرا که ملت لبنان با عزم و اراده حرکت می کنند و از ملت عراق می‌خواهیم تا از تجربه لبنان و یمن استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البخیتی تاکید کرد که هدف آمریکا از این جنایت٬ تقویت سیطره خود بر منطقه از طریق ترساندن ملت عراق بود.

وی ادامه داد که پاسخ مناسب در سطح این جنایت‌ها٬ نابودی اهداف آمریکا و پشیمان کردن آن از اقدامات خود است که این امر نیاز به تحرک سیاسی و ملی و نظامی منسجم دارد.

شهروندان یمنی: واکنش به ترور شهیدان سلیمانی و المهندس حق امت اسلام استتظاهرات یمنی‌ها در محکومیت جنایت آمریکا در ترور سردار سلیمانی/ تصاویر سردار در مرکز صنعامصاحبه|عضو انصارالله: راهپیمایی میلیونی مردم یمن در محکومیت جنایت آمریکا برگزار می‌شود

عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله خاطرنشان کرد که از ائتلاف آمریکایی انتظار نداریم که وجود پیروزی الهی را درک کند٬ اما باید از تجربه های تاریخی خود استفاده کند؛ همانطور که از ترور سید عباس موسوی دبیر کل سابق حزب‌الله٬ و شهدایی مانند فتحی الشقاقی٬ شیخ احمد یاسین و سید حسین حوثی چیزی عاید این ائتلاف نشد.

محمد البخیتی در پایان اشاره کرد که موضع سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله حاکی از یک چشم‌انداز استراتژیک تیزبینانه است؛ همگی طالب شهادت هستیم و در مسیر تحقق هدفمان که نابودی پروژه آمریکایی در منطقه است حرکت می‌کنیم و بر این اساس باید قصاص عادلانه برای همه جنایتکاران اجرا شود.

انتهای پیام/

R36346/P/S8,90/CT10 واژه های کاربردی مرتبط انصارالله یمن

منبع: تسنیم

کلیدواژه: انصارالله یمن شهید سپهبد قاسم سلیمانی انصارالله یمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۱۶۹۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش آمریکا برای احیای یک طرح شکست خورده علیه ایران

به گزارش جام جم آنلاین، «آنتونی بلینکن» وزیر امور خارجه ایالات متحده از اعراب حاشیه خلیج فارس خواسته که در حمایت از رژیم اسرائیل در تقابل با ایران، دفاع هوایی یکپارچه تشکیل دهند.

به گزارش «خبرگزاری فرانسه» بلینکن غروب دوشنبه در نشست وزرای شورای همکاری خلیج فارس در ریاض گفت: «این حمله تهدید شدید و فزاینده ایران و ضرورت همکاری ما در زمینه دفاع هوایی یکپارچه را نشان می‌دهد».

این در حالی است که طرح تشکیل پدافند هوایی پکپارچه از چندین سال پیش مطرح شده، اما تا کنون موفقیتی در پیشبرد آن حاصل نشده است.

چند روز پیش از این معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا اجرای موفق عملیات «وعده صادق» علیه اسرائیل را نشان‌دهنده شکست طرح پدافند یکپارچه آمریکا در غرب آسیا توصیف کرده بود.

ایشان روز دوشنبه گفت: «اجرای موفق عملیات وعده صادق نشانه شکست طرح پدافند یکپارچه آمریکا در غرب آسیاست.

سردار سنایی راد گفت: «در شرایطی بودیم که، چون رژیم صهیونیستی با مانعی برای ادامه اقدامات خود را مواجه نمی‌دید و احتمال تکرار این جنایت وجود داشت لذا برای متوقف کردن این روند جنایت و ترور از یک سو و تنبیه متجاوز از سوی دیگر، عملیات وعده صادق طراحی شد.»

او در خاتمه گفت: «در طراحی این عملیات همه ابعاد ماجرا در نظر گرفته شد که ضمن ارسال پیام قدرت و ترمیم یا تثبیت بازدارندگی ما، هیچ زمینه‌ای برای بهانه جویی علیه ما وجود نداشته باشد، اگر صهیونیست‌ها می‌توانستند ۵ جنازه زن و کودک در این ماجرا در اختیار داشته باشند حتماً دنبال مظلوم نمایی و فضاسازی علیه جمهوری اسلامی ایران بودند.»

دیگر خبرها

  • ترور یک فرمانده مقاومت به دست تشکیلات خودگردان
  • انصارالله: به هر تجاوزی از خاک مبدا پاسخ می‌دهیم
  • انصارالله: در کنار ایران با اسرائیل خواهیم جنگید
  • انصارالله: در کنار ایران به اسرائیل خواهیم جنگید
  • هشدار انصارالله به آمریکا درباره تشدید تنش نظامی علیه یمن
  • نسبت به تنش‌زایی آمریکا علیه امنیت و ثبات یمن هشدار می‌دهیم
  • جنایت عشقی در خیابان جردن
  • تلاش آمریکا برای احیای یک طرح شکست خورده علیه ایران
  • پایتخت مقاومت همگام با آزادی‌خواهان جهان علیه جنایات صهیونیست‌ها
  • اظهارات جدید وزیر خارجه انگلیس علیه ایران | این راهکار بزرگ‌ترین ضربه به ایران و حماس خواهد بود