Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/همدان جانشین فرمانده سپاه استان همدان گفت: اطاعت پذیری و تبعیت پذیری سردار سلیمانی مثال زدنی بود، وی به صورت عملی و محض از دل و جان از رهبری دفاع می‌کرد.

سردار مهدی فرجی در مراسم ختم و سوگواری مردم دیار سیدجمال در مسجد جامع این شهر اظهار کرد: اگر حاج قاسم حاج قاسم شد به دلیل آن بود که ولایت‌مدار، نترس ، بزرگ و مردم دار بوده و به مادرش فاطمه زهرا (س)  اقتدار داشت .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه سلیمانی کسی بود که هر گاه مقام معظم رهبری این بزرگوار را می‌دید خنده بر لبش می‌آمد و از دیدن او خرسند می‌شد، افزود :قطره قطره خون سردار سلیمانی در این چند روز یک همه پرسی 99 درصدی را رقم زد و این حرفی است که دشمنان نظام و آمریکا می‌گویند و معتقدند که ناخواسته کاری کردند که یک همه پرسی در کشور ایران رقم خورده و بار دیگر ملت ایران اسلامی به جمهوری اسلامی رأی دهند.

سردار فرجی با اشاره به اینکه سردار سلیمانی وحدت آفرین بود و هیچگاه دل رهبری را به درد نیاورد و حرف دشمن شاد کن و وحدت شکن بر زبان جاری نکرد، تصریح کرد: حاج قاسم با گوشت و پوست و استخوان خود اطاعت‌پذیری عملی و محض و ولایت‌مداری عملی داشت و همین امر موجب شده بود که ارتشی چون ارتش  سوریه که یک ارتش بسته بوده و کسی را وارد حریم خود نمی‌کنند و اجازه نمی‌دهند کسی برای آنان تصمیم بگیرد سردار سلیمانی را وارد حریم خود کنند و سربازان عراقی و فرماندهان عراقی  در برابر او خبردار بایستند.

وی خاطر نشان کرد: داعش به هیچ قوانینی پایبند نبود و جنایت‌های بزرگی را با قساوت تمام انجام نمی‌داد و بنابر گفته بشار اسد 93 درصد کشور سوریه به دست داعش افتاده بود و سردار سلیمانی با یاران خود سوریه را از دهن اژدها نجات داد.

سردار فرجی یاد آور شد: اگر دنیا و جهان سلیمانی را تجلیل می‌کنند برای این است که مدیون حاج قاسم هستند چرا که 41 سال سردار سلیمانی برای امنیت مردم زجر کشیده است.

وی با بیان اینکه کاری که حاج قاسم کرده در آینده معلوم می‌شود، گفت: سردار سلیمانی  در یک مقطع زمانی قرار بود به عنوان رییس ستاد کل نیروهای مسلح کشور و یا به عنوان  سمت فرمانده کل سپاه پاسداران انتخاب شود و این  موضوع به وی پیشنهاد شد و بر این امر اصرار بود اما خود ایشان قبول نکرده بودند.


وی با بیان اینکه سردار قاآنی را  سردار سلیمانی در مقطعی که پیشنهادات رییس ستاد کل نیروهای مسلح کشور و یا  سمت فرمانده کل سپاه پاسداران کشور  به وی داده می‌شد  به صورت رسمی و کتبی به عنوان فرمانده جدید سپاه قدس به رهبری معرفی کرد،  گفت: سردار سلیمانی در این انتخاب خود اظهار داشته بود که قاآنی استاد جنگیدن با اسرائیل  و استاد عملیات و اطلاعات  است .

سردار فرجی با تأکید بر اینکه حاج قاسم‌های بسیاری را داریم و اگر به حاج اسماعیل  نیز اجازه دهیم  که جلوتر رود حاج اسماعیل خواهد شد، افزود:حاج قاسم‌ها قرار نیست 60 یا 65 ساله باشند همان جوانان نخبه‌ای که پهباد آمریکا را ساقط کردند نیز حاج قاسم هستند .

وی خاطر نشان کرد: امروز دشمنان ایران اسلامی آنچنان بر هم ریخته‌اند که برای بر هم ریختن شرایط کشور ایران اسلامی قرص داخل کیک می‌گذارند.

سردار فرجی یاد آور شد:  مقام معظم رهبری ما عقلانی حرکت و برخورد می‌کند و با وجود چنین رهبری  اندیشمندی اجازه نمی‌دهیم خون پاک سردار سلیمانی فراموش شود.

جانشین فرمانده سپاه استان همدان در ادامه تصمیم پارلمان عراق در راستای  خروج آمریکایی‌ها از این کشور را یکی از جمله انتقام‌های گرفته شده خون ابومهدی المهندس و سردار سلیمانی دانست و تصریح کرد: 41 سال است آمریکا چه غلطی کرده که می‌دانسته و تاکنون انجام نداده است. قدرت امروز ایران اسلامی با سال 1360 تغییر کرده است .

وی با اشاره به اینکه پهباد آمریکایی  که جوانان نخبه  ایرانی ساقط کردند بیش از 200 میلیون دلار قیمت داشت، افزود: این پهباد فوق سری را با موشک‌های مهندسی شده محلی و بومی خود مورد هدف قرار دادیم .

سردار فرجی با بیان اینکه  آمریکا قرار بود بعد از بازگشت پهباد خود تعداد 11 نقطه خالی از سکنه ایران اسلامی را برای روحیه بخشیدن به عربستان و امارات مورد هدف قرار دهد، خاطر نشان کرد: با ساقط شدن پهباد فوق سری دشمنان می‌دانند که ایران اسلامی دارای  چه قدرتی است.

وی با اشاره به روحیه شجاعت و خستگی ناپذیری پاسداران ایران اسلامی، یاد آور شد: لاشه ساقط شده این پهباد در جایی سقوط کرده بود که 2 پاسدار زیر 30 سال با 16 ساعت شنا این لاشه‌ها را  آورده و تحویل دادند برای اینکه به آمریکا ثابت کنند این پهباد را  با توانمندی  خود  در خارج از مرز  ایران مورد هدف قرار داده و زده‌اند .

سردار فرجی با تأکید بر اینکه آمریکایی‌ها هنر استفاده از امکانات خود را ندارند، اظهار کرد: آمریکایی‌ها در یک جنگ بار یک خر را در کوله پشتی خود تنها برای جنگ روانی حمل می‌کنند و سربازان آنان برای اینکه در منطقه بیایند بیش از 15 نوع واکسن به آنان تزریق می‌شود تا دلهره و اضطراب و هزاران مشکل و داستان  دیگر نگیرند حال اینکه سربازان ایرانی با یک پوتین و کفش کتانی در 8 سال دفاع مقدس صحنه‌هایی توصیف نشدنی و زیبا را با شجاعت و دلیری خود خلق کردند.


وی در پایان یاد آور شد: همه ما دلمان از شهادت سردار سلیمانی به درد آمد اما سردار سلیمانی انتظار دارد کینه را از آمریکایی‌ها در دل نگه داریم و هر جا که فرصت شد از آنان انتقام بگیریم. 

گفتنی است؛ صبح امروز بازار اسدآباد تعطیل بوده و مردم شهیدپرور  اسدآباد دیار سیدجمال‌الدین اسدآبادی با حضور پرشکوه خود در مقابل دفتر امام جمعه و حرکت به سمت مسجد جامع شهر در سوگ سپهبد شهید قاسم سلیمانی عزاداری کردند و با مشت‌های گره کرده و شعارهای مرگ بر آمریکا و اسرائیل بر ادامه راه این شهید تأکید داشتند.

عزاداری بزرگ مردم اسدآباد در مسجد جامع شهر با نوحه و سوگواری و سخنرانی سردار فرجی و اقامه نماز ظهر و عصر ادامه داشت  و حاضران بر انتقام سخت از عاملان شهادت سپهبد سلیمانی با تکبیر تأکید کردند .

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شهادت سردار سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۱۷۰۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مگر ما مرده باشیم که یکی از این خانواده به‌دست داعش شهید شوند

مدیر سازمان هنری رسانه‌ای اوج در کتاب سلیمانی عزیز ۲، به خاطره جالبی از نگاه سردار سلیمانی فرمانده وقت نیروی قدس سپاه به سریال پایتخت ۵ و سکانس‌های مربوط به داعش اشاره دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، احسان محمدحسنی، مدیر سازمان هنری رسانه‌ای اوج در کتاب سلیمانی عزیز ۲، به خاطره جالبی از نگاه سردار سلیمانی فرمانده وقت نیروی قدس سپاه به سریال پایتخت ۵ و سکانس‌های مربوط به داعش اشاره دارد.

سیروس مقدم کارگردان این سریال نیز خاطراتی از ساخت این قسمت‌ها دارد. این روزها که پخش این سریال پرمخاطب در شبکه ای فیلم به قسمت‌های حساس حضور خانواده نقی معمولی و همراهانش در سوریه و درگیری با داعش رسیده، همشهری آنلاین مروری بر این خاطرات داشته است

سردار سلیمانی هماهنگ کرد تا عوامل فیلم با اسیران داعشی صحبت کنند

در کتاب سلیمانی عزیز ۲ به نقل از مدیر سازمان هنری رسانه‌ای اوج می‌خوانیم:

«وقتی قرار شد پایتخت ۵ ساخته شود، تیم را بردیم دیدار حاج قاسم؛ حاجی خیلی کمک کرد تا بچه‌ها با فضای سوریه و مدافعین حرم آشنا بشوند؛ حتی هماهنگ کرد با یکی دوتا اسیر داعشی صحبت کنند و فیلم‌نامه که نهایی شد، یک روز صبحانه مهمان حاج قاسم شدیم؛ همین که فهمید آخر سریال قرار است بابا پنجعلی شهید شود و در کربلا یا مشهد خاکش کنند، گفت: «فیلم‌نامه رو عوض کنید، همه این خانواده باید صحیح و سالم برگردند ایران.»

کارگردان و نویسنده با تعجب نگاهی کردند و گفتند: «نمیشه! ما می‌خوایم قصه این‌طور تموم بشه.» حاجی وقتی دید قبول نمی‌کنند، غیرتمند گفت: «مگر ما مرده باشیم که یکی از این خانواده به دست داعش شهید بشه!»

نظر سردار در خصوص ساخت «پایتخت ۵» مثبت بود

سیروس مقدم کارگردان این سریال نیز در خصوص این سری از مجموعه پایتخت در گفت‌وگویی گفته است: «پرمخاطبترین فصل سریال پایتخت (فصل پنجم) را تولید کردیم که حملات زیادی هم به آن شد؛ این سریال با توصیه حاج قاسم سلیمانی ساخته شد. نظر سردار در خصوص ساخت «پایتخت ۵» مثبت بود و فقط یک نگرانی داشتند که انتهای قصه چه می‌شود که ما گفتیم خانواده نقی با رشادت و جانفشانی خودشان را از مهلکه جنگ نجات می‌دهند و در نهایت یک بالگرد سوری این خانواده را از مخصمه نجات می‌دهد.
سازمان اوج همفکر و ناظر بر کار بود و قسمت به قسمت فیلمنامه، هم به اوج و هم تلویزیون داده می‌شد و کاملاً هماهنگ بودیم… یک صبح زود خدمت‌شان (سردار سلیمانی) رسیدیم، زیرا می‌خواستند سرشان خلوت‌تر باشد و مفصل صحبت کنند. من از فحوای کلامشان متوجه شدم پایتخت‌های دیگر را هم دیده‌اند. ایشان نظراتی داشتند که بحق هم درست بود. ضمن این‌که به ما مشاورانی برای کار معرفی کردند و فقط نگران فینال قصه بودند که قهرمانان نجات پیدا کنند؛ بارها من و محسن تنابنده جلسات مفصلی با رده‌های بالای عملیات سوریه داشتیم و پای خاطرات آن‌ها نشستیم و نوشتیم، حتی خودم یک بار پیش سردار سلیمانی رفتم و راجع به پایتخت و داعش صحبت کردیم…»

این کارگردان همچنین عنوان کرده است: «حضرت آقا در صحبت‌هایشان تاکید کردند به رئیس وقت سازمان صدا و سیما سفارش کرده‌اند نمونه سریال‌هایی مثل پایتخت ساخته شود که روایتگر یک خانواده متدین، ایرانی و بافرهنگ است و گفته بودند، چرا از این سریال‌ها کم ساخته می‌شود؟ من حرف آقا را به عوامل رساندم و خیلی خوشحال شدیم که ایشان حتی حرف‌های نهفته در سریال را کشف کرده‌اند و تاکید داشتند در پایتخت ۲ خیلی خوب به حق‌الناس پرداخته‌ایم. شنیدن این حرف‌ها خیلی حالمان را خوب کرد.»

کد خبر 749660

دیگر خبرها

  • مگر ما مرده باشیم که یکی از این خانواده به‌دست داعش شهید شوند
  • وحدت بین شیعه و سنی در تالش مثال زدنی است
  • تجدید پیمان دختران و مادران نصف‌جهان با سردار دل‌ها
  • فیلم| واکنش شهید سردار سلیمانی به یک تصمیم در فصل پنجم سریال پایتخت
  • واکنش حاج قاسم سلیمانی به یک تصمیم در فصل پنجم سریال پایتخت : مگر ما مرده باشیم که خانواده ایرانی سالم به ایران برنگردد (فیلم)
  • مخالفت حاج‌قاسم سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی
  • صاحب‌نظر روس: ایران الگوی مثال‌زدنی پیشرفت برای شرق و غرب است
  • ماجرای علاقه زیاد سردار سلیمانی به نوه اش، عسل /زینب گفت ببین یه ذره بچه داره من رو تهدید می‌کنه!
  • ماجرای اظهار نظر سردار سلیمانی در سریال پایتخت ۵
  • همدلی نیروهای مسلح مثال‌زدنی است