Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی با تکذیب مصاحبه منتسب به دبیر شورای عالی امنیت ملی تاکید کرد: اخبار، گزارش‌ها و اعلام مواضع مرتبط با شورای عالی امنیت ملی صرفا از طریق مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی دبیرخانه در اختیار رسانه‌های گروهی قرار می‌گیرد.

دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی بعد از ظهر امروز سه‌شنبه در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: کلیه اخبار، گزارش‌ها و اعلام مواضع مرتبط با شورای عالی امنیت ملی و دبیرخانه آن و همچنین مصاحبه‌های دبیر شورا صرفا از طریق مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی دبیرخانه در اختیار رسانه‌های گروهی قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه این اطلاعیه آمده است: مطالب منتسب به شورای عالی، دبیرخانه و مسئولان آن در صورتی که خارج از مجرای مذکور منتشر شده باشد، فاقد اعتبار بوده و پیگرد قانونی دارد.

روز گذشته یکی از نشریات محلی در اقدامی مجرمانه، مصاحبه‌ای انجام نشده را به دبیر شورای عالی منتسب کرد که چگونگی و چرایی تولید و انتشار آن در دست بررسی و پیگیری قانونی است.

لینک کوتاه: asriran.com/002y4e

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: شمخانی شورای عالی امنیت ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۱۷۰۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت افزایش ظرفیت پزشکی در سال ۱۴۰۳

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ به گفته آقای پورعباس: مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی، فعلا تغییری نکرده و تا زمان انتشار دفترچه کنکور سراسری در نیمه دوم مرداد ماه، فرصت باقی است. با این وجود دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی معتقد است به دلیل فراهم نشدن زیرساخت‌ها، اجرای قانون باید مورد بازنگری قرار گیرد.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برنا : بازداشت برادرزاده شمخانی
  • معرفی اعضای شورای سیاست‌گذاری و دبیر جشنواره فیلم کوثر
  • امحای ۷۲۴ کیلوگرم مواد مخدر و روان‌گردان در کرمانشاه
  • تصویب سند هوش مصنوعی در کشور به کجا رسید؟
  • بازدید دبیر شورای‌ عالی مناطق آزاد کشور ازغرفه منطقه آزاد اروند در نمایشگاه ایران اکسپو ۱۴۰۳
  • ضرورت افزایش ظرفیت پزشکی در سال ۱۴۰۳
  • کرسی جامعه اهل سنت در مجلس خبرگان رهبری افزایش پیدا کرد
  • تاریخی: مدرسه جایی برای گفتگوی رو در رو با دانش‌آموزان است
  • اجلاس امنیتی سن‌پترزبورگ؛ فرصتی برای تبیین اهداف ایران بعد از «وعده صادق»
  • دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی: عدالت آزمونی در سازمان سنجش تحقق پیدا کرده است