Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اسماعیل خلیل‌زاده سرپرست باشگاه استقلال، در حاشیه تمرین امروز تیم که با مراسم معارفه فرهاد محیدی، سرمربی جدید آبی پوشان همراه بود، اظهار داشت: شهادت مالک اشتر زمان، سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی را به همه ملت ایران تسلیت می‌گویم. امروز فرهاد مجیدی را معرفی کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در جلسه‌ای یک ساعته با بازیکنان، درباره همه موارد صحبت کردیم تا با آمادگی کامل در تمرینات حاضر شوند.

با پرداخت یکی-۲ درصد، دریافتی برخی از بازیکنان به ۴۰ درصد خواهد رسید

خلیل زاده درباره مطالبات بازیکنان استقلال تصریح کرد:  همان طور که قبلا گفتم روز یک شنبه ساعت ۳ بعد از ظهر، مطالبات بازیکنان را پرداخت کردیم البته برای برخی از بازیکنان با پرداخت یکی - ۲ درصد، میزان پرداختی آن‌ها به ۴۰ درصد خواهد رسید. یک اختلاف حسابی وجود داشت که طبق آن مسئول مالی باشگاه را مامور کردم  تا اگر اختلاف حسابی وجود داشته باشد تا فردا این موضوع برطرف شود.

بیشتر بخوانید: دشتی: مسئولان باشگاه گفتند مطالبات تمام بازیکنان را به حسابشان واریز کردند

چیزی درباره لیست بازیکنان مدنظر مجیدی اعلام نمی‌کنم 

سرپرست باشگاه استقلال درمورد گزینه‌های مد نظر این تیم در بازار نقل و انتقالات بیان کرد:  کمیته‌ای را با مدیریت بهرام امیری و حضور یکی از اعضای هیئت مدیره تشکیل و به آن‌ها مسئولیت دادیم و تا ۴۸ ساعت آینده اخبار این مسائل را در اختیار هواداران استقلال قرار می‌دهیم. یک لیست از بازیکنان مد نظر مجیدی اعلام شده، اما تا این لحظه نمی‌توانم چیزی را اعلام کنم. ابتدا باید این کمیته تصمیم گیری کند و بعد از آن   اطلاع رسانی خواهیم کرد.

موضوع  استراماچونی مثل یک سریال شده بود

او درخصوص آندره آ استراماچونی و احتمال شکایت این مربی از باشگاه استقلال بیان کرد:  موضوع  استراماچونی مثل یک سریال شده بود و آخرین موضوع به جلسات بنده، رحمان رضایی و علی خطیر در دوحه باز می‌گردد. داستان این جلسات را همه می‌دانند. ما توضیحات خود را اعلام کردیم وهمه می‌دانند که با او قطع همکاری کردیم  و سرمربی جدید استقلال نیز انتخاب شده است. این که چه اتفاقی رخ می‌دهد را در آینده توضیح خواهیم داد.

بیشتر بخوانید: مراسم معارفه فرهاد مجیدی در غیاب بازیکنان استقلال برگزار شد

خلیل زاده درباره انتشار قرارداد استراماچونی در یکی از رسانه‌ها و اینکه گفته می‌شد برخوردی با خاطیان در باشگاه استقلال رخ خواهد داد، گفت:  به واحد حقوقی باشگاه دستور دادم که با این داستان برخورد قانونی صورت بگیرد.  

طبق قانون نمی‌توانم مدیر عامل باشگاه استقلال شوم

سرپرست باشگاه استقلال درمورد احتمال مدیرعاملی خود در این باشگاه و اضافه شدن عضو جدید به هیئت مدیره، اظهار داشت: تا این لحظه قرار بر این است که من سرپرست باشگاه باشم.   چرا که من در یک مجموعه دیگری، سمت مدیر عاملی را قبول کرده ام. بر اساس قانون نمی‌توانم مدیر عامل باشگاه استقلال باشم. مگر اینکه از آن مجموعه استعفا بدهم.   تا زمانی هم که سرپرست باشگاه باشم، وظایفم را باید در استقلال انجام بدهم.

بیشتر بخوانید: هنوز حکم عضویت من در هیئت مدیره ابلاغ نشده است/ اکنون نمی‌توانم درباره مسائل مالی صحبت کنم

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیم فوتبال استقلال فرهاد مجیدی شهادت سردار سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۱۷۲۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیست رئال مادرید برای تقابل با بایرن مونیخ؛ فقط آلابا غایب است

کهکشانی‌ها به دنبال کسب پیروزی خانگی برابر بایرن مونیخ و صعود به فینال لیگ قهرمانان اروپا هستند

طرفداری | در دیداری حساس از دور برگشت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا فصل ۲۰۲۳/۲۴، دو تیم رئال مادرید و بایرن مونیخ از ساعت ۲۲:۳۰ فردا (چهارشنبه) به مصاف یکدیگر خواهند رفت. جدال رفت دو تیم در مونیخ با تساوی ۲-۲ خاتمه یافته بود. 

کادرفنی رئال مادرید، لیست بازیکنان دعوت شده به اردوی این تیم برای تقابل با بایرن مونیخ را اعلام کرد. به جز داوید آلابا که هنوز به آمادگی کامل نرسیده، سایر بازیکنان رئال مادرید برای این جدال حساس در دسترس خواهند بود. 

لیست بازیکنان رئال مادرید برای تقابل با بایرن مونیخ لیست رئال مادرید

 

از دست ندهید ????????????????????????

مجری آرسنالی خطاب به سرمربی منچستریونایتد: حالا آرامبخش بخور! سوپرگل شهاب زاهدی در جی لیگ چطور به ثمر رسید؟ (فیلم) اریک تن باخت؛ رکورد بیشترین شکست منچستریونایتد شکسته شد خشم اسطوره منچستریونایتد: شب بخیر!

دیگر خبرها

  • شکایت مدیرعامل سابق استقلال از یک بازیکن
  • شکایت مدیرعامل سابق استقلال از بازیکن جنجالی
  • جنگ بهنمیر و سالوادور در اطراف اهواز! (عکس)
  • بختیاری‌زاده: تسلیم نشدن مهمترین ویژگی استقلال بود
  • لیست بازیکنان بایرن مونیخ برای سفر به مادرید؛ غیبت ۴ بازیکن
  • لیست رئال مادرید برای تقابل با بایرن مونیخ؛ فقط آلابا غایب است
  • گل قیچی برگردان زیبای شجاع خلیل زاده مقابل فولاد (فولاد - تراکتور)
  • گل اول تراکتور به فولاد + فیلم
  • استقلال در 10 سال به اندازه 30 سال مدیرعامل عوض کرد
  • مدیران اخراجی استقلال کارت بازیکنان را بردند!