Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-02@03:31:54 GMT

راه سردار شهید سلیمانی را ادامه خواهیم داد

تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۴۱۷۲۵۱

راه سردار شهید سلیمانی را ادامه خواهیم داد

سردار سیدحیدر موسوی روز سه شنبه در مراسم عزاداری شهادت سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در مسجد جامعه المهدی (عج)  فردیس استان البرز ، افزود: حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش گلی معطر از بوستان نبوی بودند و  جانشان را در راه خدا دادند.

وی با بیان اینکه آمریکایی ها برای رسیدن به اهداف خود در خاورمیانه هزینه های زیادی را متقبل شدند، اظهار داشت: خاندان آل سعود، ثروت مسلمانان  را برای آمریکا خرج می کنند و امروز  آمریکا با هزینه مسلمانان در یمن ،عراق و سوریه خونریزی می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موسوی  با اشاره به اینکه آمریکا خیلی هزینه کرد تا ائتلاف در منطقه خلیج فارس به وجود آورد، گفت: ایران هر چه دارد از مکتب امام حسین (ع)، قرآن و شهدا است و به مدد الهی طرح های دشمنان در یمن ناکام ماند و آل سعود نمی تواند از باتلاق خارج شود.

وی با اشاره به اینکه آمریکا داعش را تربیت کرد و به خاورمیانه فرستاد تا عراق را به هم بریزد، بیان داشت: سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش با تدبیر مقام معظم رهبری و با حمایت ملت ایران ،حشدالشعبی را در عراق پایه گذاری کردند و شهرهای عراق را از وجود داعش پاکسازی کردند.

سردار موسوی گفت:  بعد از این همه شکست هایی که آمریکایی ها در منطقه خورد ، امروز  هیچ کشوری آنها را به عنوان ابرقدرت قبول ندارد و اکنون  آمریکا فقط دست به جنایت و ترورمی زند.

وی با بیان اینکه آمریکایی ها  در سیاست تفرقه افکنانه بین ایران و همسایگان با شکت روبرو شد و امروز ارتش آمریکا جرات ندارد در بین مردم منطقه حتی با نفربر زرهی تردد کند، افزود: امروز به برکت خون شهدا در محور مقاومت  انسجام به وجود آمده است.

موسوی  با  اشاره به حضور میلیونی مردم ایران و عراق در تشییع پیکرشهید سلیمانی و همرزمانش، گفت: بیدار شدن ملت های جهان نتایج خون شهدا است.

فرمانده محورمقاومت نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سوریه  ادامه داد: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش با نثار خون خود پیروزی اسلام را رقم زدند .

وی یادآور شد: 40 سال پیش امام بزرگوار ، آمریکا را شیطان بزرگ نامید و امروز همه به این نتیجه رسیده اند که آمریکا تا همه مستضعفان را  زیرپای خود له نکند دست بردار نیست.

بامداد جمعه ۱۳ دی ماه سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی به همراه ابومهدی مهندس از فرماندهان مقاومت پس از عمری مجاهدت در حمله پهپاد  آمریکایی در فرودگاه بغداد به شهادت رسید. 
بر اساس اعلام پنتاگون، وزارت دفاع آمریکا، دستور این حمله هوایی را دونالد ترامپ، رییس جمهوری و فرمانده کل قوای این کشور صادر کرده بود.
در پی این اقدام تروریستی حضرت ‌آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی سه روز عزای عمومی اعلام کردند.

سردار

برچسب‌ها فردیس قاسم سلیمانی استان البرز پروندهٔ خبری شهادت سردار سلیمانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فردیس قاسم سلیمانی استان البرز دونالد ترامپ فردیس قاسم سلیمانی استان البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۱۷۲۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری کنفرانس فیزیک بنیادی ایران به میزبانی قم

یعقوب نوروزی، مسئول برگزاری ششمین کنفرانس فیزیک بنیادی ایران روز دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران بیان کرد: ما در راستای تحقق شعار سال به دنبال افزایش استفاده از ظرفیت‌های علمی و پژوهشی اساتید و دانشجویان هستیم و اعتقاد داریم که برگزاری همایش‌ها و کنفرانس‌های تخصصی در رشته‌های مختلف علمی، به طور حتم عامل مهمی برای رسیدن به این هدف است.

وی افزود: کنفرانس فیزیک بنیادی ایران نیز با همین هدف با حضور اساتید برجسته این رشته و ارائه مقالات منتخب، دوازدهم و سیزدهم اردیبهشت جاری در دانشگاه قم برگزار می‌شود و ما این روند را به صورت مستمر در سال جاری ادامه خواهیم داد، به نحوی که تا پایان سال حداقل در هر ماه شاهد برگزاری یک همایش ملی مهم در رشته‌های مختلف علمی در دانشگاه قم خواهیم بود.

مسئول کنفرانس فیزیک بنیادی ایران ادامه داد: دانشگاه قم بر اساس رسالت علمی و پژوهشی خود با سایر دانشگاه‌ها و مراکز علمی کشور و بسیاری از دانشگاه‌های معتبر خارجی همکاری دارد و ما تلاش می‌کنیم با استفاده از ظرفیت‌های علمی این دانشگاه در همه حوزه‌های مورد نیاز کشور، یافته‌های پژوهشی کاربردی را ارائه دهیم.

همچنین در این نشست، دبیر اجرایی کنفرانس فیزیک بنیادی ایران، گفت: برای برگزاری این کنفرانس از مدت‌ها قبل، طرح نوشته و اعضای کمیته‌های علمی و اجرایی مشخص شدند، همزمان با نهاد‌های تخصصی این موضوع همچون انجمن فیزیک ایران نیز مکاتبات و هماهنگی‌های لازم صورت پذیرفت.

سید وحید موسوی افزود: در ادامه اقدام‌های لازم برای کسب اعتبار علمی مورد نظر کنفرانس انجام و سایت و پوستر آن طراحی شد، در ادامه کار ثبت نام از متقاضیان صورت پذیرفت و ما در روز همایش میزبان ۱۶۰ شرکت کننده به صورت حضوری و مجازی خواهیم بود.

وی ادامه داد: ۲۰ مقاله تخصصی به این کنفرانس رسیده‌است که پس از انجام ارزیابی‌های لازم، ۲ مقاله از سوی نویسندگان آن به صورت سخنرانی و چهار مقاله نیز به صورت پوستر ارائه می‌شود. همچنین در این کنفرانس که با حضور استاد مهدی گلشنی (فیزیک‌دان و نظریه‌پرداز برجسته ترتیب می‌یابد) علاوه بر ارائه مقالات شاهد ۱۰ سخنرانی از سوی اساتید برجسته فیزیک خواهیم داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • امروزه غزه به مساله اول جهان اسلام تبدیل شده است
  • مگر ما مرده باشیم که یکی از این خانواده به‌دست داعش شهید شوند
  • تجدید پیمان دختران و مادران نصف‌جهان با سردار دل‌ها
  • فیلم| واکنش شهید سردار سلیمانی به یک تصمیم در فصل پنجم سریال پایتخت
  • واکنش حاج قاسم سلیمانی به یک تصمیم در فصل پنجم سریال پایتخت : مگر ما مرده باشیم که خانواده ایرانی سالم به ایران برنگردد (فیلم)
  • مخالفت حاج‌قاسم سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی
  • ماجرای علاقه زیاد سردار سلیمانی به نوه اش، عسل /زینب گفت ببین یه ذره بچه داره من رو تهدید می‌کنه!
  • برگزاری کنفرانس فیزیک بنیادی ایران به میزبانی قم
  • سردار تنگسیری: اگر نفتکشی از ایران ببرید جبران خواهیم کرد
  • چرا سردار سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی در سریال پایتخت ۵ مخالفت کرد؟