Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان اورژانس کشور گفت: متاسفانه بر اثر ازدحام و تراکم انبوه جمعیت تشییع کننده در کرمان تعدادی از هموطنان جان خود را از دست دادند و تعدادی از مصدومان نیز به مراکز درمانی منتقل شده اند.

پیرحسین کولیوند رئیس سازمان اورژانس کشور درباره آخرین وضعیت جان‌باختگان حادثه کرمان گفت: تاکنون حدود 40 نفر از هموطنان در این حادثه جان خود را از دست داده‌اند و 213 نفر نیز مصدوم شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تاکید کرد: ارایه خدمت به این افراد در بیمارستان‌های کرمان درحال انجام است.

تکذیب حادثه تروریستی در مراسم تشییع سردار سلیمانی در کرمان

در همین حال، مدیرکل دفتر امنیتی انتظامی استانداری کرمان نیز گفت: به دلیل ازدحام زیاد جمعیت در مراسم تشییع پیکر مطهر سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و سردار شهید پورجعفری تعدادی از شرکت کنندگان مصدوم شدند.‌

حمید شمس الدینی اظهار داشت: به دلیل ازدحام زیاد جمعیت در مراسم تشییع پیکر مطهر سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و سردار شهید پورجعفری تعدادی از شرکت کنندگان مصدوم شدند.

مدیرکل دفتر امنیتی انتظامی استانداری کرمان افزود: این حادثه در ابتدای ورودی خیابان شهید بهشتی رخ داد و مصدومان بلافاصله به مراکز درمانی کرمان منتقل شدند.

حمید شمس الدینی، مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری کرمان گفت: بروز هر گونه حادثه تروریستی در مراسم تشییع پیکر حاج قاسم سلیمانی شایعه سازی دشمنان نظام است. آنان که از این حضور بی نظیر غافلگیر شده‌اند به شایعه سازی پرداخته‌اند.

وی با اشاره به حضور آگاهانه و هوشیاری مردم در تمام عرصه‌ها گفت: حضور مردم در تمام مسیر همچنان ادامه دارد و ازدحام مردم بسیار زیاد است. در بخشی از مسیر به دلیل ازدحام بسیار بالا و فشار جمعیت تعدادی از مردم در ازدحام جمعیت زیر دست و پا رفته اند و دچار مشکل و مصدومیت شدند که بلافاصله درمان و خدمات پزشکی را دریافت کردند.

اعلام اسامی ۴ جان‌باخته حادثه ازدحام جمعیت در کرمان

به دلیل ازدحام بسیار بالا و فشار جمعیت در مراسم تشییع پیکر سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در شهر کرمان، متأسفانه تعدادی از هموطنان جان خود را از دست دادند که اجساد آنها برای تعیین علت فوت و صدور جواز دفن به پزشکی قانونی کرمان منتقل شد.

بر اساس اعلام اداره کل پزشکی قانونی استان کرمان، تاکنون پیکر تعدادی از جانباختگان این مراسم به پزشکی قانونی استان منتقل و برای چهار تن از آنها جواز دفن صادر شده است.

اسامی پیکرهای تعیین هویت شده به شرح زیر است:
1. سیدجلال جلالی فرزند سیدتقی (استان فارس)
2. فاضل تب فرزند عبدالحسین (شهرستان بندرعباس)
3. ابوالفضل زابلی فرزند ابراهیم (شهرستان بم)
4. جهان رنجبری فرزند عباس (شهرستان بندرعباس)

منبع: آخرین نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت akharinnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آخرین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۱۷۴۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم تشییع پیکر مطهر ۴ شهیدتازه تفحص شده - اصفهان

مراسم تشییع پیکر۴ شهید تازه تفحص شده دفاع مقدس ،شهیدان مجتبی نادر طهرانی،عباس رمضانی ،جواد مراتی و یک شهید گمنام صبح روز شنبه ۱۵اردیبهشت ماه۱۴۰۳ همزمان با سالروز شهادت امام صادق (ع) دراصفهان برگزار شد به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3079549 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • جان باختن یک نفر در اثر سقوط از ارتفاعات جنگل ابر
  • تشییع و خاکسپاری ۲ شهید گمنام در استان کرمان
  • جان باختن یک کارگر معدن در استان کرمان
  • فیلم | تشییع شهید گمنام در ارتفاعات کوهپایه کرمان
  • تدفین پیکر مطهر ۲ شهید گمنام در کرمان
  • تشییع وتدفین پیکر شهید گمنام در کوهپایه کرمان
  • تشییع شهید تازه تفحص‌شده در خراسان جنوبی
  • مراسم تشییع پیکر مطهر ۴ شهیدتازه تفحص شده - اصفهان
  • مراسم تشییع پیکر ۴ شهید در اصفهان آغاز شد
  • جزییات مراسم استقبال و تشییع پیکر شهدای گمنام در کرمان