Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه باهنر کرمان گفت: حسینیه شهدای گمنام این دانشگاه از شامگاه دوشنبه، تاکنون میزبان مهمانان سردار دل‌ها در کرمان است.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو،  محمدعلی طاهر، رئیس دانشگاه باهنر کرمان گفت: از میدان آزادی تا گلزار شهدای کرمان مملو از جمعیت است و امروز کرمان کربلایی دیگر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه شهید باهنر کرمان از میزبانی ۷۰۰ نفر از مهمانان سردار دل‌ها در حسینیه شهدای گمنام این واحد دانشگاهی خبر داد و افزود: تمامی زیرساخت‌های لازم دانشگاه برای ارائه خدمات به میهمانان مراسم تشییع سردار رشید اسلام سپهبد شهید قاسم سلیمانی و همرزمش آماده شده است.
وی تصریح کرد: حسینیه شهدای گمنام دانشگاه شهید باهنر کرمان از شامگاه دوشنبه، ۱۶ دیماه و روز سه شنبه، ۱۷دی ماه میزبانان مهمانان سردار دل‌ها در کرمان است.
رئیس دانشگاه شهید باهنر کرمان گفت: موکب باقرالعلوم(ع) و موکب حضرت الزهرا(س) این واحد دانشگاهی برای میزبانی از عزاداران سپهبد شهید سلیمانی از اقصی نقاط اعم از شیراز، یزد، سیستان و بلوچستان و بم  به کرمان در نظر گرفته شده است.
 طاهر تصریح کرد: همچنین آشپزخانه دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه شهید باهنر کرمان هم در اختیار کمیته برگزاری مراسم تشییع پیکر مطهر شهیدان قرار گرفته است.
وی اظهار داشت: برنامه‌های عزاداری سپهبد سلیمانی در حسینیه شهدای گمنام دانشگاه همراه با اقامه نماز برگزار می‌شود.
رئیس دانشگاه شهید باهنر کرمان بیان داشت: همچنین امتحانات تمامی واحد‌های مختلف دانشگاه شهید باهنر کرمان در روز‌های دوشنبه ۱۶، سه‌شنبه ۱۷ و چهارشنبه ۱۸دی‌ماه جاری برای تجدید میثاق دانشجویان و حضور آن‌ها در مراسم تشییع سپهبد شهید سلیمانی و همرزمانش لغو و برگزاری آن‌ها به اول تا سوم بهمن ماه جاری موکول شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: قاسم سلیمانی دانشگاه باهنر مراسم تشییع سردار سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۱۷۴۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادواره‌ای به نام شهدای دانشجومعلم در لرستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، یادواره هشت شهید دانشجومعلم فرهنگیان لرستان امروز دهم اردیبهشت با حضور جمعی از دانشجویان، مسئولان و خانواده‌های معزز شهدا در پردیس علامه طباطبایی این دانشگاه برگزارشد.

سردار محمد علیپور، جانشین فرماندهی سپاه حضرت ابالفضل (ع) لرستان در این مراسم برگزاری یادواره شهدای دانشجومعلم را گامی مهم برای الگوسازی شهیدان در جوامع دانشگاهی دانست که در تربیت و رشد افکار جوانان و ارزش‌های دینی تأثیر بسزایی دارد.

در ادامه این مراسم از خانواده‌های گرانقدر چند شهید دانشجومعلم پردیس علامه طباطبایی دانشگاه فرهنگیان استان تجلیل شد.

لرستان ۳۹ شهید دانشجو تقدیم انقلاب کرده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • شناسایی هویت ۷ شهید گمنام مدفون در فارس
  • یادواره‌ای به نام شهدای دانشجومعلم در لرستان
  • انعقاد تفاهم‌نامه همکاری سه‌جانبه دانشگاه آزاد با دانشگاه باهنر و علوم پزشکی کرمان
  • میزبانی استان کرمان از ۴ شهید گمنام در سالروز شهادت امام ششم
  • مسجد مقدس جمکران میزبان پیکر دو شهید گمنام می‌شود
  • برگزاری نشست بصیرتی و جهاد تبیین در تپه شهدای گمنام خوی + تصاویر
  • تشییع و تدفین چهار شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق(ع) در استان کرمان
  • کرمان در ایام شهادت امام صادق(ع) میزبان شهدای گمنام است
  • مساعدت بنگاه‌های معدنی برای توسعه و تجهیز اردوگاه‌های دانش‌آموزی جوادیه و شهید باهنر
  • مردمی کردن بازسازی عتبات، ایده‌ شهید حاج قاسم سلیمانی بود