Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمیدرضا خالدی در گفتگو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز درباره ضرورت آموزش‌های عمومی پدافند غیرعامل در جامعه اظهار کرد: دبیرخانه برنامه علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال در کنار برنامه علمی جامع پدافند غیرعامل، حوزه فرهنگ‌سازی و آموزش را نیز مورد توجه قرار داده چراکه فراگیر شدن چنین موضوعی در جامعه هدف، از اهمیت بسیاری برخوردار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:اکنون ساری و جاری شدن ادبیات، نگاه عملیاتی و گفتمان پدافند غیرعامل در حوزه‌های مختلف ضرورت دارد. برای تحقق این مهم فرهنگ‌سازی و آموزش بسیار مهم و حائزاهمیت است. باتوجه به ظرفیت عظیم علمی این واحد دانشگاهی، اساتید می‌توانند در حوزه آموزش‌های عمومی و تخصصی در رشته‌های مختلف از سایبری و فناوری اطلاعات تا فنی و زیرساختی گام بردارند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال بیان کرد: آموزش‌های عمومی و تخصصی برای ارگان‌های دولتی، خصوصی، دستگاه و ساختارهای عملیاتی قابل ارائه و بهره‌برداری است. مدرسه عالی مهارتی پدافند غیرعامل ظرفیتی برای پاسخگویی به نیازهای آموزشی و فرهنگ‌سازی در این حوزه است.

خالدی فراگیری دانشگاه آزاد اسلامی را فرصتی برای توسعه آموزش‌های پدافندی خواند و گفت: مدرسه عالی مهارتی پدافند غیرعامل از ظرفیت 400 واحد دانشگاه آزاد در سراسر کشور بهره کافی را خواهد برد و با توسعه آموزش‌های تحت وب گذاره‌های پدافند غیرعامل را در کشور پوشش می‌دهد.

وی خاطرنشان کرد: این مدرسه عالی غفلتی را که در زمینه آموزش‌های عمومی، کاربردی و تخصصی حوزه پدافند غیرعامل رخ داده است، جبران می‌کند.

انتهای پیام/

358 / 167 حمیدرضا خالدی پدافند غیرعامل دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال مدرسه عالی مهارتی پدافند غیرعامل

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: پدافند غیرعامل دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۱۷۷۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری پنج دوره تخصصی توانمندسازی مشاغل گردشگری در گلستان

به‌گزارش جام جم آنلاین از گرگان ،  یاسر قندهاری با اعلام این خبر گفت: عنوان این دوره‌ها «قوانین و مقررات بیمه و مالیات»، «مدیریت کیفیت و تأسیسات گردشگری»، «صرفه‌جویی انرژی در تأسیسات گردشگری»، «تسهیلگری و کسب‌وکارهای کوچک در گردشگری» و «بازآموزی راهنمایان گردشگری» است و به شرکت‌کنندگان گواهینامه پایان دوره اعطا می‌شود.


معاون گردشگری استان گلستان خاطرنشان کرد: این دوره‌ها به‌صورت رایگان و با اعطای گواهینامه با همکاری دو موسسه آوای طبیعت گلستان و موسسه نواندیشان نوای بارانک ورکان به‌صورت حضوری و در یک بازه زمانی مشخص برگزار می‌شود.


او یادآور شد: اعتبار دوره‌های مذکور با پیگیری‌های صورت‌گرفته توسط معاونت گردشگری استان از دفتر مطالعات، آموزش و برنامه‌ریزی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی جذب شده است.


قندهاری بابیان این‌که آموزش زیربنای صنعت گردشگری است، تصریح کرد: زیرساخت و تجهیزات به‌تنهایی نمی‌تواند خدمات مطلوب و باکیفیت در حوزه گردشگری ارائه کند، لذا دوره‌های آموزشی و نرم‌افزارهای آموزشی بیشتر موردتوجه تأسیسات گردشگری قرار می‌گیرد.


او همچنین با اشاره به اهمیت آموزش کارکنان در حوزه گردشگری افزود: باوجود نیروهای آموزش‌دیده، فعالیت و ارائه خدمت در حوزه گردشگری سهل می‌شود، اما اگر نیروها آموزش ندیده‌ باشند با دشواری‌های زیادی در خدمت‌رسانی مواجه خواهیم بود.

دیگر خبرها

  • تشکیل کارگروه‌ تخصصی مشترک بین دانشگاه آزاد و شورای شهر زرقان
  • حوزه نظارت بر کیفیت آموزش دانشگاهی در قزوین احیا شد
  • برنامه‌های بزرگداشت هفته معلم در شأن این قشر برگزار شود
  • دهه سرآمدی آموزش در دانشگاه‌ها آغاز شد
  • آغاز انتخاب رشته داوطلبان دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی
  • انتخاب رشته داوطلبان دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی تا ۱۰ اردیبهشت
  • سروری‌مجد: مدارس عالی مهارتی برای رفع نیاز صنایع تأسیس می‌شوند
  • از تولید توربین تا توسعه گلخانه‌های تولید بذر ودام اصلاح شده
  • برگزاری پنج دوره تخصصی توانمندسازی مشاغل گردشگری در گلستان
  • حوزه ارزیابی و نظارت بر کیفیت آموزش عالی در قزوین احیا شد