Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرهاد دیناروند از برگزار ی بیش از 100 کارگاه آموزشی مشاوره های قبل از ازدواج طی 9ماهه امسال در لرستان خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛ دیناروند که روز سه شنبه در کار گروه  فرهنگی و اجتماعی استان سخن می گفت با بیان این مطلب ، اظهار کرد: این کارگاه های آموزشی در پیشگیری از طلاق و رشد ازدواج های موفق موثر بوده وهستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اوبااشاره به فعالیت مراکز مشاوره تخصصی در امرازدواج و تحکیم خانواده در سطح استان ،  افزود: این مراکز مشاوره  به صورت رایگان و نیم بهاء به زوجین جوان خدمت رسانی می کنند وباتوجه به اهمیت این مراکز در صددافزایش آنها هستیم.

دیناروند اولویت ارائه مهارت‌های قبل از ازدواج  را از جمله اهداف این کارگاه های آموزشی دانست و گفت:  در این زمینه  200 کارگاه در سطح استان به خصوص در روستاها برگزار می‌شود.

معاون امور جوانان ورزش وجوانان لرستان  با اشاره به میزان طلاق ها در استان نیز  تصریح کرد: 10.5درصد طلاق‌هادر لرستان در کمتر از یک سال اول زندگی زوجین  رخ داده است.

اوبا تاکید برلزوم توجه به بحث امر آموزش  در ازدواج ،یادآورشد: موضوع ازدواج آگاهانه باعث  تحکیم خانواده ودوام زندگی زوجین خواهد شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ازدواج خانواده طلاق فرهنگی و اجتماعی ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۱۷۸۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نشست هم اندیشی مدیران مراکز مشاوره استان

مدیر کل ورزش و جوانان استان گفت: موضوع استفاده از ظرفیت مراکز مشاوره یکی از مهمترین اولویت‌های ما است که می‌تواند در جهت حل مشکلات جوانان تاثیر گذار باشد.

ستوده نژاد افزود: تلاش‌ها و اقدامات شما در کم کردن اسیب‌های جامعه بسیار ارزشمند است، اما شاید هیچ گاه به دید مردم نیاید، اما قطعا در اینده نزدیک تاثیر خود را خواهد گذاشت لذا همه وظیفه سنگینی در این زمینه بر عهده داریم، چون آینده یک جوان و یک جامعه در گرو این اقدامات است.

وی خاطر نشان کرد: ۳۱ مرکز مشاوره در تبریز فعالیت دارند و در شهرستان‌ها هم این مراکز فعال هستند.

همچنین مسئولان مراکز مشاوره استان هم مشکلات خود را بیان داشتند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • کارگاه آموزشی مهارت های زندگی با موضوع پیشگیری از اعتیاد برگزار شد
  • ایجاد مراکز مشاوره فعال برای حل مشکلات دانشجویان
  • آیین اختتامیه دومین جشنواره ملی دوست من کتاب برگزار می‌شود
  • برگزاری کارگاه آموزشی شعر رضوی به زبان ترکی آذری در خوی
  • برگزاری روانشناسی خودمانی در بهشت مادران
  • ۸۸ درصد متقاضیان در قم تسهیلات ازدواج دریافت کردند
  • برپایی کارگاه آموزشی تخصصی قرآن کریم در بابل
  • برگزاری نشست هم اندیشی مدیران مراکز مشاوره استان
  • آموزش مهارت زندگی به زوجین برای کاهش طلاق
  • کارگاه آموزش حقوقی برای مشاوران املاک در کردستان برگزار شد