Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@18:57:28 GMT

از سه محصول جدید و استراتژیک اسپات رونمایی شد

تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۴۱۷۸۳۰

از سه محصول جدید و استراتژیک اسپات رونمایی شد

قائم‌مقام و معاونین افق کوروش از غرفه اسپات در نمایشگاه تجهیزات خرده‌فروشی بازدید کردند.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام افق کوروش، قائم‌مقام فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش به همراه جمعی از معاونین ستاد مرکزی و مناطق از غرفه شرکت سامان پویش تامین (اسپات) و محصولات جدید این شرکت در سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی کالا، خدمات و تجهیزات خرده‌فروشی و فروشگاه‌های زنجیره‌ای بازدید کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش، سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی کالا، خدمات و تجهیزات خرده‌فروشی و فروشگاه‌های زنجیره‌ای در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران در حال برگزاری است. 
صبح امروز حسین صبوری قائم‌مقام فروشگاه زنجیره‌ای افق کوروش به همراه جمعی از معاونین ستاد مرکزی و مناطق از غرفه شرکت سامان پویش تامین (اسپات) بازدید کردند و در جریان انواع کاربری، روند سفارشی‌سازی، مشخصات فنی محصولات جدید و بهینه‌سازی محصولات قبلی این شرکت قرار گرفتند.

در این بازدید، علی‌اصغر شهبازی مدیرعامل شرکت سامان پویش تامین در مراسم رونمایی از محصول جدید شرکت اسپات به تشریح ویژگی‌ها وبرتری‌های یخچال میوه و سبزیجات - مدل Hifresh پرداخت و گفت: این محصول جدید شرکت اسپات برای اولین بار در ایران با طراحی زیبا و منحصربه‌فرد و کاربری ویژه به بازار معرفی‌ شده است و تمام فروشگاه‌های میوه و سبزیجات می‌توانند جهت حفظ طولانی‌مدت کیفیت و تازگی محصول از این تجهیزات استفاده کنند.

شهبازی همچنین به یخچال پلاگین (موتور سرخود) سری اکونومیک مدل frostberg.Eco و ویژگی‌های متمایز آن پرداخت و افزود: این محصول و تجهیز برودتی با موتور پلاگین (موتور سرخود) برای فروشگاه‌های محلی با ابعاد مختلف به‌ویژه فروشگاه‌های کوچک قابلیت استفاده دارد ‌و به‌صورت درب دار یا پرده هوا قابل سفارش است.

در ادامه این بازدید، مدیرعامل شرکت اسپات به معرفی محصول جدید دیگر این شرکت تحت عنوان شلف چهار ستون Holdex مدل Ecofix اشاره کرد و گفت: این نوع شلف با هدف ورود به بازارهای جدید و شناسایی نیازهای اکثر فروشگاه‌های خرده‌فروشی ارائه‌شده است که با تنوع گسترده‌ای از ابعاد کوچک تا قفسه‌های بزرگ انباری قابلیت سفارش دارد و از تحمل وزنی قابل‌توجهی برخوردار است.

علاوه بر این‌ها، محصولات جدید دیگری من‌جمله کانتر فروشگاهی تینو، ترولی پلتفرم، شلف و استند ویژه پشت کانتر از دیگر تجهیزاتی بود که برای اولین بار از سوی شرکت اسپات در این نمایشگاه در معرض دید عموم قرار گرفت.
غرفه شرکت سامان پویش تامین (اسپات) در سالن ۳۸ غرفه شماره ۱۶ واقع‌ شده و علاقه‌مندان تا فردا می‌توانند از این غرفه بازدید کنند.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: فروشگاه افق کوروش فروشگاه زنجیره ای نمایشگاه تجهیزات فروشگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۱۷۸۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور فارسی‌ها در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ ایران

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز فارس، استاندار فارس در آخرین جلسه هماهنگی با مدیران مسئول دستگاه‌های مختلف استان برای حضور فعالانه فارس در نمایشگاه اکسپو ۱۴۰۳ گفت: در این نمایشگاه هر تعداد زنجیره‌های ارزش در استان وجود دارد را ارائه کنید، ایجاد زنجیره‌های ارزش جدید با مشارکت سایر استان‌ها با هدف وحدت و هم‌افزایی در دستور کار قرار گیرد.
ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران تحت عنوان IRANEXPO ۲۰۲۴ (ایران اکسپو ۲۰۲۴) با پیش بینی بازدید بیش از دو هزار و ۵۰۰ تا سه هزار تاجر و بازرگان خارجی از بیش از ۹۰ کشور دنیا قرار است از فردا تا دوازدهم اردیبهشت در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار می شود.

این نمایشگاه در هفت گروه کالایی صنایع غذایی ، کشاورزی و شیلات - صنعت - گروه پتروشیمی - فرش دستباف ، صنایع دستی و گردشگری - دارو ، تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی ، محصولات شیمیایی و آرایشی و بهداشتی - صنعت ساختمان و خدمات فنی و مهندسی  و گروه خدمات بر پا می شود.
محمد هادی ایمانیه با بیان اینکه برای شرکت در این نمایشگاه دو هدف را دنبال می‌کنیم، افزود: نخستین هدف شرکت در اکسپو ۱۴۰۳ استفاده غیر فارسی‌ها از تولیدات و محصولات استان است و در مرحله بعد افزایش میزان سرمایه‌گذاری‌هایی است که در فارس پس از برگزاری این رویداد بین‌المللی انجام می‌شود.

به گفته معاون توسعه کسب و کار بین المللی معاونت علمی، فناوری ریاست جمهوری حدود ۷۰۰ شرکت دانش بنیان و فناور ایرانی در نمایشگاه اکسپو ایران ۲۰۲۴ حاضر می‌شوند که می‌توانند دستاورد‌های خود را به بازدیدکنندگان خارجی ارائه کنند.
سید مجتبی قدمگاهی تصریح کرد: در نمایشگاه اکسپو ایران ۲۰۲۴ غرفه‌ای مربوط به معاونت توسعه کسب و کار بین المللی  و صندوق توسعه صادرات برپا می‌شود.
قدمگاهی گفت: این غرفه در سالنی است که زنجیره‌های ارزش استانی هم توسط وزارت کشور قرار است معرفی شود و ما از این فرصت استفاده خواهیم کرد تا زنجیره ارزش صادراتی استانی را از درگاه‌ها و پایگاه‌های صادراتی خودمان در سراسر دنیا به یک شبکه تبدیل و آنها را به دنیا معرفی کنیم.
نمایشگاه اکسپو را سازمان توسعه تجارت ذیل وزارت صمت هر سال برگزار می‌کند و پارسال حدود ۵۰۰ میهمان و شرکت خارجی در اکسپو ۲۰۲۳ حضور داشتند.

دیگر خبرها

  • رونمایی از هفت محصول دانش بنیان کشاورزی در دهکده فناوری و نوآوری کشاورزی خراسان رضوی
  • حضور فارسی‌ها در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ ایران
  • زنجیره ارزش پسته باید با کمک تولیدکنندگان و صادرکنندگان تکمیل شود
  • جزییات طرح ممنوعیت عرضه رایگان کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای
  • ۱۲ زنجیره ارزش در مازندران تعریف شد/ حضور ۲۷ واحد تولید در اکسپو
  • ‌فرایند سرمایه‌گذاری در فارس تسهیل شود
  • شرکت ۲۷ واحد تولیدی مازندران در نمایشگاه اکسپو
  • ممنوعیت عرضه رایگان کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای
  • ممنوع شدن توزیع رایگان کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای
  • معرفی دو زنجیره ارزش در غرفه استانداری خوزستان در نمایشگاه اکسپو