Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارشناس مسائل فرهنگی گفت: شهید قاسم سلیمانی به طور عملیاتی مدیریت انقلابی و تراز انقلاب را به دنیا نشان داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، حجت‌الاسلام جودکی ظهر امروز در تجمع کارگران شرکت هپکوی اراک که به مناسبت گرامیداشت شهید سپهبد قاسم سلیمانی در نمازخانه شرکت هپکو برگزار شد، اظهار کرد: سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی از انسان‌های با اخلاص و آزاده‌ای بود که دغدغه‌ای جز مبارزه با جریان کفر نداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: دشمنان با شهادت سردار سلیمانی نشان دادند تا چه اندازه ابله هستند، چرا که گمان می‌کردند با شهید کردن سردار سلیمانی جلوی جریان مقاومت را خواهند گرفت، غافل از آنکه سردار سلیمانی یک تفکر بود، تفکری که هیچگاه غروب نخواهد کرد.

کارشناس مسائل فرهنگی بر لزوم تداوم راه شهدای مقاومت تاکید و اظهار کرد: در سال‌های اخیر بارها شاهد تجمع اعتراضات کارگران شرکت هپکو بودیم، دشمنان گمان می‌کردند هپکو با تجمعات خود در دامن ضدانقلاب افتاده، اما کارگران این شرکت امروز ثابت کردند همچنان پایبند به انقلاب و شهدا هستند و هیچگاه  از آرمان‌های انقلابی خود دست نخواهند کشید.

جودکی افزود: کارگران شرکت هپکو همچون سایر مردم ایران، سوگوار شهادت سردار دلها‌ هستند و این حقیقت را باید آن کسانی که از تجمعات هپکو سوء استفاده می‌کردند با چشم ببینند.

وی با بیان اینکه شهید قاسم سلیمانی به طور عملیاتی مدیریت انقلابی و تراز انقلاب را به دنیا نشان داد، گفت: شیوه و روش و منش سردار شهید باید در سراسر جهان اسلام الگو و سرمشق قرار گیرد، چرا که این شهید والامقام با 40 سال مجاهدت و فداکاری به آرزوی خود که همان شهادت در راه خدا بود دست یافت.

کارشناس مسائل فرهنگی با تاکیدبر اینکه راه حاج قاسم هرگز فراموش نخواهد شد، بیان داشت: امروز در ایران اسلامی حاج قاسم‌های زیادی وجود دارد که از این پس اجازه نفس کشیدن به دشمنان را نخواهند داد.

جودکی ادامه داد: ای کاش در عرصه اقتصادی هم قاسم سلیمانی‌ها رشد پیدا کنند تا در جنگ اقتصادی نیز دشمن نتواند آسیبی به این کشور وارد سازد.  

 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک نیز اظهار کرد: جوش و خروش ملت ایران از هنگام شهادت حاج قاسم تا امروز نشان از درستی راه این شهید است.

محمدرضا عسگری افزود: شهادت حاج قاسم سبب بیداری ما و همه ملت‌ها شده است.

وی گفت: با ترور شهید سلیمانی باب مذاکره بسته شده است،دشمنان باید به جای مذاکره در انتظار انتقامی سخت از سوی ایران باشند.

 انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: شهید قاسم سلیمانی اسلام مدیریت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۱۷۸۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتشار متن نامه شهید سردار زاهدی به رهبری/ شهید زاهدی چه هدیه‌ای تقدیم رهبر انقلاب کرد؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، خانواده سردار سرلشکر شهید محمدرضا زاهدی نخستین بار نامه شهید زاهدی به فرمانده کل قوا را منتشر کردند.

به روایت فارس، بعد از اولین مرحله ای که شهید زاهدی از لبنان بازگشتند، در مراسم تودیع، یک قبضه سلاح مینی یوزی به ایشان هدیه داده شده بود که ایشان، آن را به رهبر معظم انقلاب تقدیم کردند.

متن نامه شهید زاهدی بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

محضر مبارک امام المسلمین

حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای دامة برکاته

مولای عزیزم

سلام علیکم و رحمة الله

بدینوسیله خالصانه‌ترین درودها را بر آن جانشین خلف خمینی کبیر (ره)، رهبر فرزانه ام می‌فرستم و از خداوند می‌طلبم تا نفس دارم سرباز آن نائب امام عصر (عج) بوده و در این راه چیزی جز شهادت موجب جدایی از آن عزیز نگردد.

اسلحه مینی یوزی که در مراسم تودیع اینجانب ... بعنوان هدیه از طرف مسئول ... تقدیم بنده شده بود، و آرزو داشتم شخصاً شرفیاب شده، تقدیم نمایم اما همیشه در این مدت با خود حدیث نفس داشتم و به خود اجازه ندادم وقت ولی امر مسلمین را از این بابت بگیرم.

لذا این هدیه ناقابل را با خالصانه‌ترین درودها و سلام تقدیم می نمایم.

ان‌شاء‌الله تعالی با قبول آن سرباز کوچکتان را بسیار خوشحال خواهید نمود.

تقاضای عاجزانه دارم این حقیر را از دعای خیرتان فراموش نفرمایید.

والسلام

زاهدی

۸۲/۰۱/۲۰

۲۷۲۱۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902809

دیگر خبرها

  • عجیب ترین فرمانده جنگ ایران و عراق /جانشین سپاه خرمشهر و دوست نزدیک سردار سلیمانی را بیشتر بشناسید
  • دست پر «مکتب حاج قاسم» در نمایشگاه کتاب تهران
  • سردار رشید: در عملیات وعده صادق، 240 جنگنده آمریکا و ناتو به اسرائیل کمک کردند/ اسرائیل جرأت نکرد تصاویر دو پایگاه نظامی اش را به دنیا نشان دهد/ آمریکا و اروپا رایگان هر امکانی را که رژیم صهیونیستی نیاز داشته باشد، در اختیارش قرار می‌دهند حتی بمب اتم!
  • سردار رشید: در حمله سپاه به اسرائیل، ۲۴۰ جنگنده آمریکا و ناتو به اسرائیل کمک کردند /اسرائیل جرأت نکرد تصاویر دو پایگاه نظامی اش را به دنیا نشان دهد
  • فیلم| در آخرین دیدار شهید زاهدی با رهبر معظم انقلاب چه گذشت؟
  • شهدا برکت مجموعه انتظامی هستند
  • انتشار متن نامه شهید سردار زاهدی به رهبری/ شهید زاهدی چه هدیه‌ای تقدیم رهبر انقلاب کرد؟
  • شهدای روحانی الگوی مجاهد تبیین محسوب می‌شوند
  • بشرویه، میزبان شهید تازه تفحص شده دفاع مقدس
  • مراسم بزرگداشت سردارشهیدجواددوربین درانزلی برگزار می شود