Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، هنریک فیسکر یک سال پیش اولین تیزر را برای کراس‌اوور برقی جدید خود توئیت کرد. در ماه‌های بعد چندین پست دیگر در رسانه‌های اجتماعی شامل تیزر آن منتشر شد. اما امروز بالاخره می‌توانیم محصول نهایی را به طور کامل مشاهده کنیم.

رونمایی از خودروی جدید فیسکر

این خودرو امروز در لس آنجلس درست پیش از نمایشگاه CES 2020 با نام  Fisker Ocean در لاس وگاس آغاز به کار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کراس اوور برقی حداکثر سرعت ۳۰۰ مایل (۴۸۲ کیلومتر)، تاریخ فروش ۲۰۲۱ و قیمت اولیه ۳۷.۴۹۹ دلار را برای شروع وعده می‌دهد.

مشخصات کلی Fisker Ocean 

به گفته فیسکر، Ocean از یک باتری تقریباً ۸۰ کیلووات ساعتی برای کمک به دستیابی به محدوده وعده داده شده ۳۰۰ مایلی خود استفاده می‌کند. اگرچه جزئیاتی از قبیل قدرت و زمان شارژ هنوز هم مشخص نیست، این شرکت می‌گوید Ocean باید تنها در ۲.۹ ثانیه ۶۰ مایل در ساعت (۹۶ کیلومتر در ساعت) سرعت بگیرد.

طراحی داخلی Fisker Ocean 

در داخل، Fisker Ocean یک رویکرد ساده گرایانه را اتخاذ می‌کند، مشابه آنچه در رقبای آن مانند Tesla Model Y و Ford Mustang Mach-E دیدیم. یک صفحه لمسی بزرگ (هنوز هیچ اندازه رسمی برای آن اعلام نشده) در جلو و مرکز قرار دارد و یک صفحه کوچکتر نیز در پشت فرمان قرار دارد که به عنوان محل ابزار دیجیتال عمل می‌کند. همچنین دو شارژر بی سیم و یک صفحه نمایش سر بالا وجود دارد. به گفته شرکت سازنده صفحه نمایش سربالا، می‌تواند در هنگام پخش یک ترانه، اشعار موسیقی را نمایش دهد.

پنج دکمه هپتیک در زیر صفحه نمایش بزرگتر پنهان شده و دسترسی سریع به صفحه اصلی، سرعت فن، دما و صدا را به کاربران می‌دهد. ماشین Ocean باید دارای قابلیت‌های مستقل نیز باشد. فیسکر در اولین معرفی خود چیزی از مشخصات این ماشین را ذکر نکرد، اما رادار قابل توجهی در جلوپنجره آن وجود دارد. همچنین یک ویژگی به نام "California Mode" نیز در این خودرو تعبیه شده است که با پایین آوردن تمام شیشه‌ها (حتی عقب)، ماشین را به یک شاسی بلند در هوای آزاد تبدیل می‌کند.

اطلاعات فروش خودروی جدید Fisker

ماشین Fisker Ocean در اواخر سال ۲۰۲۱ به فروش می‌رسد، اما انتظار نداشته باشید تحویل این وسیله نقلیه را تا سال ۲۰۲۲ مشاهده کنید. قیمت اولیه در آمریکا ۳۷۴۹۹ دلار (یا ۲۹۹۹۹ دلار پس از اعتبارات مالیاتی) است و خریداران علاقه‌مند هم اکنون می‌توانند مبلغ ۲۵۰ دلار سپرده قابل استرداد بدهند. فیسکر همچنین یک برنامه اشتراک ۳۷۹ دلاری در هر ماه را نزدیکتر به تاریخ فروش ارائه می‌دهد. خدمات اشتراک در هر زمان و بدون پیامد منفی قابل لغو است و تا ۳۰۰۰۰ مایل (۴۸.۲۸۰ کیلومتر) رانندگی در هر سال ارائه می‌دهد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کراس اوور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۱۷۹۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار قرمز هواشناسی به کشاورزان

هواشناسی به کشاورزان هشدار داد.   سازمان هواشناسی با پیش‌بینی بارش‌های پراکنده،‌ رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی در برخی مناطق از ورود سامانه بارشی جدید به کشور طی روز سه‌شنبه خبر و به کشاورزان هشدار احتیاط داد.   بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، فردا یکشنبه (۹ اردیبهشت) بارش رگباری باران در ارتفاعات کرمان و برخی مناطق بوشهر و غرب هرمزگان ادامه خواهد داشت.   آسمان تهران فردا (۹ اردیبهشت) صاف تا کمی ابری، گاهی وزش باد با حداقل دمای ۱۴ و حداکثر دمای ۲۷ درجه سانتیگراد و طی دوشنبه (۱۰ اردیبهشت) صاف تا کمی ابری و در بعضی ساعت‌ها وزش باد، گاهی افزایش باد با حداقل دمای ۱۷ و حداکثر دمای ۲۹ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • رونمایی از مزدا EZ-۶ در نمایشگاه خودروی پکن ۲۰۲۴
  • قیمت گوشی s۲۳ ultra + مشخصات و مقایسه با آیفون ۱۵ پرومکس امروز ( ۱۰ اردیبهشت)
  • ما مجرم زاده می‌شویم
  • قیمت گوشی سامسونگ a۵۴ امروز (۹ اردیبهشت) + مشخصات و دوربین galaxy a۵۴ Samsung
  • آیرودینامیکی ترین خودروی تولیدی جهان معرفی شد
  • طرح مالیات بر سوداگری شامل حداکثر یک درصد از افراد جامعه است
  • هشدار قرمز هواشناسی به کشاورزان
  • شوک به اسرائیل؛ خودروی وزیر امنیت داخلی اسرائیل واژگون شد+ فیلم
  • حضور اکسید در نمایشگاه خودروی پکن
  • برادر فیدلیتی با طراحی متحول شده در نمایشگاه پکن رونمایی شد /عکس