Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از اسپرت عراق، بر خلاف ادعای رسانه‌های عربی و گمانه زنی نزدیکان مهند علی، مهاجم تیم فوتبال الدوحیل قطر در این تیم می ماند.

چند وقت گذشته گفته می‌شد این بازیکن به دلیل اختلافی که با سران باشگاه الدوحیل پیدا کرده به احتمال زیاد از این تیم می‌رود، اما به نظر می‌رسد مشکلات مهند علی با سران باشگاه الدوحیل حل شده و خود شخصا تمایل دارد تا در این تیم توپ بزند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال مدیربرنامه‌های علی  در تلاش بود تا یک تیم اروپایی برای او پیدا کند تا او الدوحیل را به مقصد لیگ جدیدی ترک کند، اما به نظر می‌رسد خبری از پیشنهادات نیست و علی در قطر ماندنی می‌شود.

بيشتر بخوانيد: شرط مهاجم حریف پرسپولیس برای ماندن در تیم

انتهاي پيام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مهند علی تیم فوتبال الدوحیل تیم فوتبال پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۱۸۲۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برتری حریف بعدی پرسپولیس برابر تیم ملی جوانان

به گزارش "ورزش سه"، هوادار تهران با ترکیبی از بازیکنانی که روز دوشنبه برابر ملوان به میدان نرفته بودند، برابر ملی پوشان جوان فوتبال ایران با نتیجه‌ای پرگل به پیروزی رسیدند.

بنفش‌ها روز سه‌شنبه در زمین شماره دو مجموعه ورزشی آزادی تهران برابر تیم ملی جوانان و در دیداری تدارکاتی صف‌آرایی کردند که نتیجه مصاف با برتری چهار بر یک مسعود شجاعی و شاگردانش به پایان رسید.

هواداری‌ها روز چهارشنبه را با نظر کادر فنی استراحت خواهند کرد و از روز پنجشنبه نیز تمریناتشان را برای جدال خانگی با پرسپولیس آغاز خواهند کرد.

دیگر خبرها

  • برتری حریف بعدی پرسپولیس برابر تیم ملی جوانان
  • عالیشاه با توپ پُر به ترکیب برمی‌گردد
  • خوشحالی گوهری پس از پرسپولیس (عکس)
  • ستاره عراقی در لیست حریف سپاهان
  • آمار عجیب پرسپولیس در هفته‌های اخیر
  • افت مهاجم گلزن نساجی در سال جدید/ آزادی از ترکیب اصلی دور می شود؟
  • پوستکوگلو: باخت تقصیر سه مهاجم تاتنهام بود
  • وضعیت مهاجم استقلال برای همراهی تیمش مشخص شد
  • مهاجم استقلال به بازی با ذوب‌آهن رسید
  • پنج بازی مهم برای مهاجم با انگیزه پرسپولیس