Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-نامزد دموکرات رقابت‌های ریاست جمهوری آمریکا حمله به سفارت این کشور در بغداد را نتیجه تصمیمات نادرست ترامپ عنوان کرد.
 به گزارش خبرگزاری آریا، «تولسی گابارد» نامزد انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا و عضو کنگره این کشور ضمن هشدار درباره تبعات ترور سردار سپهبد «قاسم سلیمانی» گفت: «همین حالا باید نظامیان‌مان را از سوریه و عراق به خانه برگردانیم».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


«تولسی گابارد» نماینده مردم ایالت هاوایی در مجلس نمایندگان آمریکا و نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا با انتشار یک فیلم، درباره احتمال جنگ این کشور با ایران به شدت ابراز نگرانی کرد؛ جنگی که به گفته او اگر محقق شود، جنگ‌های قبلی آمریکا در افغانستان و عراق در مقام مقایسه با آن، چیزی شبیه به رفتن به گردش می‌شوند.
این عضو کنگره آمریکا که در حال انجام فعالیت‌های انتخاباتی در سراسر آمریکا است، در این فیلم به شدت مواضع رئیس‌جمهور و وزیر خارجه کنونی آمریکا در توجیه عملیات ترور سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی را رد کرده است.
گابارد در این فیلم گفت: «سلام به همگی. ما در نیوهمپشایر هستیم. فقط در اینجا می‌خواهم در اینجا درباره یک موضوع مهم در رابطه با اتفاق‌هایی که در خصوص ایران دارد می‌افتد، صحبت کنم. مایک پمپئو وزیر خارجه پشت سر هم می‌گوید که در نتیجه اقدام گستاخانه که رئیس‌جمهور ترامپ اتخاذ کرد، جهان یک مکان امن‌تر شده است اما اینطور نیست و در واقع باید گفت که به طرق بی شماری (عملیات کشتن سردار سلیمانی) منافع امنیت ملی ما را تضعیف می‌کند. البته ناگفته نماند که حداقل کاری که می‌کند، تقویت القاعده و داعش است. هم ایالات متحده و هم شبه نظامیان (نزدیک به) ایران در حال مبارزه علیه القاعده و داعش بوده‌اند اما وقتی نیروهای آمریکایی و ایرانی با هم بجنگند، القاعده و داعش می‌توانند دوباره تجمیع نیرو کرده و تقویت شوند. این چیزی است که من ماه‌ها درباره اش هشدار داده‌ام و اکنون دارد اتفاق می‌افتد. همین دیروز فرمانده آمریکایی در عراق اعلام کرد که هدف گیری نیروهای ما دیگر علیه القاعده و داعش نخواهد بود و به جای آن تمرکز ما بر روی دفاع کردن از خودمان در برابر شبه نظامیان (نزدیک به) ایران خواهد بود».
وی با هشدار درباره تبعات جنگ احتمالی آمریکا و ایران در نتیجه انتقام جویی ترور فرمانده شهید نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، خروج فوری نظامیان آمریکایی از عراق و سوریه را خواستار شد.
این نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا تصریح کرد: «من به عنوان تنها نامزد انتخابات ریاست جمهوری (2020) که به عنوان عضو ارتش آمریکا در جنگ (سال 2003 آمریکا علیه) عراق خدمت کرد و هفت سال در کمیته‌های روابط خارجی، نیروهای مسلح و امنیت داخلی کنگره مشغول خدمت کردن بوده است، من کاملا این اوضاع را درک می‌کنم و (در صورت پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری) تخصص، فهم و شخصیت را به مسئولیت‌هایم در مقام فرماندهی کل قوا به ارمغان خواهم آورد. به عنوان کسی که تحولات عراق و سوریه را درک می‌کند باید به شما بگویم، اگر ما هم اکنون نیروهایمان را از عراق و سوریه (به آمریکا) برنگردانیم، ما بیشتر و بیشتر وارد یک مرداب و جنگ خواهیم شد؛ جنگی که جنگ‌های قبلی ما در افغانستان و عراق در قیاس با آن، شبیه به یک گردش تفریحی خواهد بود. جنگ با ایران سبب خواهد شد که منطقه به خون بغلطد، جان‌هایی زیادی از دست برود، تریلیون‌ها دلار از جیب مالیات دهندگان (آمریکایی) هدر برود، بحران مهاجران در اروپا تشدید شود، گروه‌های تروریستی از قبیل القاعده و داعش تقویت شوند و برای محیط زیست هم تاثیرات مخرب طولانی مدت بر جای بماند».
عضو مجلس نمایندگان آمریکا افزود: «علاوه بر این، چنین جنگی به سهولت می‌تواند به جنگ بین ایالات متحده و دیگر قدرت‌های اتمی بیانجامد که این موضوع می‌تواند برای جهان، فاجعه بیافریند بنا بر این فارغ از اینکه ما عضو چه حزب، نژاد، قومیت یا مذهبی هستیم، ما باید دوشادوش هم قرار گرفته و با یک صدای واحد خواستار این شویم که "جنگ با ایران را متوقف کنید قبل از اینکه اوضاع بیشتر از قبل وخیم شود، هم اکنون سربازانمان در عراق و سوریه را به خانه برگردانید"».

سناتور وارن: حمله به سفارت آمریکا نتیجه تصمیمات اشتباه ترامپ است
نامزد دموکرات رقابت‌های ریاست جمهوری آمریکا حمله به سفارت این کشور در بغداد را نتیجه تصمیمات نادرست ترامپ عنوان کرد.
 الیزابت وارن از نامزدهای اصلی حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا در واکنش به تحولات اخیر عراق که شعله آن را حمله هوایی آمریکا به مواضع حشدشعبی آغاز کرد؛ با انتشار توئیتی، نوشت: تصمیمات نسنجیده ترامپ در خروج از توافق ایران و اکنون اجرای حملات هوایی در عراق بدون رضایت دولت بغداد، ما را به جنگ نزدیک‌تر کرده و نیروها و دیپلمات‌های ما را به خطر انداخته است.
وی در ادامه این توئیت می‌افزاید: ما باید به جنگ‌های تمام نشدنی پایان دهیم و آغازگر جنگ‌های جدید نباشیم.
گفتنی است روز گذشته سفارت آمریکا در بغداد صحنه اعتراضات ضدآمریکایی مردم عراق بود.
معترضان عراقی که در واکنش به بمباران و تجاوزهای اخیر جنگنده‌های آمریکایی علیه نیروهای حشدشعبی دست به تظاهرات زدند، خواستار لغو پیمان امنیتی با آمریکا و اخراج نیروها، سفرا و دیپلمات‌های آمریکایی از خاک عراق هستند.
اظهارات وارن در حالی بیان شد که دونالد ترامپ رئیس‌جمهوری آمریکا از لحن تهدیدآمیز خود علیه ایران کاسته و می‌گوید خواستار جنگ نیست و چنین پیش‌بینی نیز نمی‌کند.

نامزد دموکرات آمریکا: استیضاح، ترامپ را جسورتر می‌کند
«تولسی گابارد» نامزد دموکرات انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا گفت به روند استیضاح «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری آمریکا در مجلس نمایندگان آمریکا رای ممتنع داده زیرا نگران آن است که استیضاح، ترامپ را جسورتر کند.
به گزارش  تارنمای ای بی سی نیوز، این نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا گفت استیضاح ترامپ شانس او را برای انتخاب مجدد افزایش خواهد داد.
وی گفت: انتخاب دوباره ترامپ و قدرت گرفتن دوباره جمهوریخواهان در مجلس نمایندگان آمریکا «آسیبی ماندگار بر آمریکا» واردخواهد کرد.
این نماینده دموکرات کنگره آمریکا که از منتقدان صریح الهجه حزب خود نیز هست، تنها نماینده ای بود که به استیضاح رای نداد و با انتقادهای شدیدی مواجه شد.
گابارد در گفت وگو با ای بی سی نیوز گفت رای او به معنای «تصمیم به بی طرفی» نبوده است.  
گابارد در آستانه رای گیری درباره استیضاح ترامپ در مجلس نمایندگان آمریکا بیانیه ای صادر کرد که در آن آمده بود ترامپ اهداف سیاسی شخصی خود را به منافع امنیتی ترجیح می دهد.
گابارد همچنین از منتقدان «نانسی پلوسی» رئیس مجلس نمایندگان آمریکا است که از ارسال مفاد استیضاح به سنای آمریکا خودداری می کند. پلوسی گفته منتظر می ماند تا سنا که بیشتر اعضای آن را جمهوریخواهان تشکیل می دهند درباره جزییات محاکمه ترامپ و عمدتا درباره حضور شاهدان تصمیم گیری کند.
نماینده دمکرات هاوایی پیش تر در دفاع از رای ممتنع خود گفته بود: من نمی‌توانم منصفانه به استیضاح رای مخالف بدهم، چراکه معتقدم رئیس جمهوری ترامپ مرتکب اشتباه شده است. همینطور نمی‌توانم منصفانه رای موافق به استیضاح بدهم، چراکه برکنار کردن رئیس جمهوری مستقر نباید از طریق یک فرایند جناحی صورت گیرد.
مجلس نمایندگان آمریکا قطعنامه استیضاح ترامپ را شامل دو اتهام «سوء استفاده از قدرت» و «کارشکنی در تحقیقات کنگره» با اکثریت آرا تصویب کرد.
ترامپ چهل و پنجمین رئیس جمهوری آمریکا، سومین رئیس قوه مجریه این کشور است که به صورت رسمی هدف استیضاح قرار می‌گیرد. تاکنون هیچ یک از رییسان جمهوری آمریکا از طریق استیضاح از مقام خود برکنار نشده‌اند.
ترامپ متهم است که از طریق گروکشی کمک چندمیلیون دلاری مصوب کنگره به اوکراین و دیدار با رییس جمهوری این کشور در ازای تحقیقات علیه بایدن، مرتکب «سوء استفاده از قدرت» و از طریق جلوگیری از دسترسی اعضای مجلس نمایندگان به اسناد و کارکنان کاخ سفید، مرتکب «کارشکنی در تحقیقات کنگره» شده است.
 پس از تصویب قطعنامه استیضاح ترامپ در مجلس نمایندگان آمریکا، این قطعنامه به مجلس سنای این کشور ارسال می‌شود تا نشست هایی شبیه به محاکمه برای ترامپ تشکیل شود.

 حمله به فرمانده ایرانی یک «ترور» بود و ما را به جنگ نزدیک کرد
نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا حمله هوایی بامداد جمعه واشنگتن را که به شهید شدن سردار سلیمانی منجر شد، «ترور» توصیف کرد و گفت این اقدام امنیت آمریکایی‌ها را کاهش داده است.
 «الیزابت وارن» نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در مصاحبه‌ای حمله هوایی بامداد جمعه آمریکا که منجر به شهادت سردار «قاسم سلیمانی» فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران و «ابومهدی المهندس» نائب رئیس الحشد الشعبی شد را «ترور» توصیف کرد.
وی شنبه شب در یک تجمع انتخاباتی، در پاسخ به این سوال که دولت آمریکا مدعی شده اطلاعاتی در اختیار دارد که حاکی از تهدیداتی از سوی سردار سلیمانی بوده، گفت: «دولت ترامپ هیچ اعتباری در زمینه راستگویی چه در داخل و چه در سراسر جهان ندارد.»
مقام‌ها، سیاستمداران و رسانه‌های آمریکایی عمدتا از به کار بردن واژه ترور برای این حمله خودداری می‌کنند و آن را یک «اعدام» یا «قتل هدفمند» توصیف می‌کنند.
وی همچنین در مصاحبه با شبکه «ان‌بی‌سی» گفت که «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا با ترور سردار سلیمانی امنیت آمریکا را افزایش نداده بلکه سبب شده تا آمریکا به جنگ نزدیک‌تر شود.
بامداد جمعه پهپادهای ارتش آمریکا خودروهای حامل سردار قاسم سلیمانی و «ابومهدی المهندس» معاون «الحشد الشعبی» عراق را هدف قرار دادند. در این حمله، سردار سلیمانی و المهندس به شهادت رسیدند. جمهوری اسلامی ایران تأکید کرده است که این ترور را بی‌پاسخ نمی‌گذارد.
شبکه «سی‌ان‌ان» روز گذشته گزارش داد که مقام‌های نظامی، اطلاعاتی و امنیتی آمریکا معتقدند که ایران قطعا به ترور سردار سلیمانی پاسخ می‌دهد. بر اساس این گزارش، دولت آمریکا به نمایندگان کنگره اعلام کرده است که انتظار می‌رود ایران ظرف «چند هفته» به این حمله پاسخ دهد.

یک نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا کناره‌گیری کرد
یک نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در رقابت‌های درون حزبی از ادامه رقابت‌های انتخاباتی کناره گیری کرد.
به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، «جولیان کاسترو»، نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا که پیشتر در دولت اوباما به عنوان وزیر مسکن فعالیت می‌کرد و به عنوان تنها نامزد لاتین‌تبار انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا در مرحله اول رقابت‌های دورن حزبی دموکرات شرکت کرده بود، به صورت رسمی از رقابت‌های درون‌حزبی کناره‌گیری کرد.
کاسترو به دلیل حمایت از سیاست‌های اوباما و روابط نزدیک با او به «اوبامای لاتین» معروف است.
کناره گیری این نامزد انتخاباتی دموکرات پس از نتایج پائین او در نظرسنجی‌ها صورت گرفت.
جو بایدن، برنی سندرز، الیزابت وارن، کاملاً هریس و پیت بوتجج، دیگر نامزدهای دموکرات هستند که در رقابت‌های دورن حزبی برای شرکت در انتخابات آتی ریاست جمهوری آمریکا با هم رقابت می‌کنند.
آمریکایی‌ها روز 3 نوامبر 2020 (13 آبان‌ماه 1399) برای انتخاب چهل و ششمین رئیس‌جمهور این کشور روانه صندوق‌های رأی خواهند شد.

ترامپ خطاب به مسیحیان انجیلی: خدا حامی ما است!
رئیس جمهور آمریکا در یک سخنرانی در ایالت فلوریدای این کشور و در تلاش برای جلب حمایت رای‌دهندگان مسیحی انجیلی که اهمیت زیادی برای او دارد، مدعی شد: "خدا حامی ما است".
به گزارش خبرگزاری فرانسه، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا که تا کنون سه بار ازدواج کرده، به تجاوز جنسی متهم شده و سابقه مناقشه‌برانگیزی در حوزه تجارت دارد، خودش را قهرمان مسیحیان راستگرا معرفی می‌کند. ترامپ در این سخنرانی به گروهی از این مسیحیان که رای آنها می‌تواند در انتخابات ریاست جمهوری 2020 برای وی تعیین‌کننده باشد، وعده داد "یک پیروزی چشمگیر دیگر را برای اعتقاد و خانواده، خدا و کشور، پرچم و آزادی" رقم خواهد زد.
او خطاب به جمعیت مستمع سخنرانی خود در کلیسای بزرگ King Jesus International Ministry گفت: "من واقعا معتقدم که خدا حامی ما است."
این اولین تجمع انتخاباتی ترامپ در سال 2020 بود و به این ترتیب او وارد مرحله سخت مبارزه با رقیب دموکراتش در انتخابات ریاست جمهوری نوامبر آینده شده است.
او که با دورنمای محاکمه برای استیضاحش در مجلس سنای آمریکا مواجه است، ابتدا در این کلیسا روی صحنه سخنرانی رفت تا چند کشیش برای او دعا کنند.
پائولا وایت، کسی که اغلب از او به عنوان مشاور معنوی ترامپ یاد شده، ادعا کرد: " هر محراب شیطانی که علیه ترامپ برپا شده در هم شکسته خواهد شد."
اخیرا یک نظرسنجی انجام شده از سوی "انستیتوی پژوهش عمومی مذهب" نشان داد، 77 درصد از جمهوریخواهان سفید پوست مسیحی انجیلی، عملکرد ترامپ در کاخ سفید را تایید می‌کنند هر چند که در نظرسنجی های دیگر به طور کلی اکثر آمریکایی‌ها عملکرد ترامپ در ریاست جمهوری را تایید نکرده‌اند.
بر اساس این نظرسنجی، این مسیحیان انجیلی در خصوص استیضاح ترامپ با اکثریت مطلق 98 درصدی با این استیضاح و برکناری ترامپ مخالفت کردند.
این در حالی است که تیم ترامپ قبل از کریسمس گذشته با مشاهده انتشار سرمقاله‌ای در مجله اختصاصی مسیحیان انجیلی آمریکا موسوم به مجله "مسیحیت امروز" در انتقاد از ترامپ، حمایت از برکناری او از ریاست جمهوری و متهم کردن وی به داشتن "رفتار عمیقا غیراخلاقی" غافلگیر شد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: انتخابات آمریکا دموکراتها جمهوریخواهان آمریکا ترامپ بایدن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۱۸۴۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنایه مهاجری به ذوالنور: اگر می‌خواهید همین مجلس ضعیف، ضعیف تر نشود از دولت و شخص رئیس‌جمهور حساب کشی کنید

به گزارش خبرآنلاین محمدمهاجری در روزنامه اعتماد نوشت:آقای ذوالنور به افول جایگاه مجلس اشاره کرده و به عنوان نمونه، دخالت‌های بیرونی در قانونگذاری را برشمرده است. با اینکه طبق قانون اساسی، قانونگذاری منحصرا در اختیار مجلس قرار دارد، اما سال‌های زیادی است که نهادهایی همچون شورای انقلاب فرهنگی، شورای عالی فضای مجازی و... دستورالعمل‌هایی را ابلاغ می‌کنند که در حکم قوانین لازم‌الاجراست. آقای ذوالنور نخستین چهره سیاسی نیست که چنین انتقادی را بیان می‌کند. پیش از او نمایندگان دوره‌های قبل مجلس - به خصوص آقای علی مطهری - بارها این موضوع را گفته‌اند، اما دوستان اصولگرا همچون جناب ذوالنور حاضر به پشتیبانی از این ایده نشدند.

جای این پرسش جدی وجود دارد که چرا چنین جراتی وجود دارد که جایگاه مجلس نادیده گرفته شود و شعار در راس امور بودن آن عملیاتی نشود؟بگذارید از همین انتخابات اخیر مجلس در اسفند 1402 شروع کنیم. متاسفانه فرآیندی که از ماه‌ها قبل آغاز شد و مجلس یازدهم هم با اصلاح قانون انتخابات به آن کمک کرد، شرایطی را به وجود آورد که مجلس دوازدهم از هم‌اکنون با شائبه ناکارآمدی مواجه شود.

بخش بزرگی از نمایندگان مجلس یازدهم که شاید آقای ذوالنور هم جزو آنها باشد مدتی قبل از انتخابات ریاست‌جمهوری سیزدهم از آقای رییسی دعوت کردند وارد میدان رقابت ریاست‌جمهوری شود. این اقدام اگر در قالب یک فعالیت تعریف شده حزبی صورت می‌گرفت کاملا قابل دفاع بود، زیرا وقتی یک حزب سیاسی از کاندیدایی حمایت می‌کند مسوولیت اقدام خود را هم می‌پذیرد. اما اقدام فردی نمایندگان مجلس یازدهم معنای اقدام حزبی نداشت، بلکه نمایندگان استقلال خود را به حراج گذاشتند و عملا چک سفید امضا به رییس دولت دادند و به همین دلیل همه نمایندگانی که آن نامه را امضا کردند، باید در برابر ناکارآمدی دولت سیزدهم پاسخگو باشند. انتخابات مجلس دوازدهم متاسفانه با مشارکت کم صورت گرفت و آرای نمایندگان نیز بسیار پایین بود و از جمله در تهران، نفر اول کمی بیش از 500هزار رای (معادل5درصد رای واجدان شرایط شرکت در انتخابات) کسب کرد.در اکثر حوزه‌های انتخابیه نیز افراد منتخب کمی بیش از 20درصد آرا را به خود اختصاص داده‌اند.

حتما آقای ذوالنور توجه دارند که هر چه پایگاه مردمی مجلس (و البته ریاست‌جمهوری) ضعیف‌تر باشد، نهادهای دیگر حاکمیت تلاش می‌کنند نقش آن را در مقدرات کشور کمرنگ کنند. مجلس دوازدهم علاوه بر ضعف پیش گفته، به مدد شورای محترم نگهبان از چهره‌های خاصی برخوردار شده که برخی از آنها به تنهایی قادر به نابودی حیثیت کل مجلس ‌هستند.

جای شکرش باقی است که یکی از این افراد با تذکر رهبر معظم انقلاب، دست‌کم تا اطلاع ثانوی از تنش‌زایی و پرخاشجویی فاصله گرفت، اما باید منتظر ماند و با آغاز مجلس جدید، فصل تازه‌ای از هنرنمایی این گروه را به تماشا نشست. دقیقا آنچه را آقای ذوالنور از بابت پایین آمدن شأن مجلس نگرانش است، همان چیزی است که خود او حتی اگر در ایجادش موثر نبوده، در برابر آن سکوت تاییدآمیز داشته است.

با این همه اگر بخواهیم خوشبینانه به آسیب‌شناسی نماینده محترم قم بنگریم و فرض کنیم که او با این نگاه به دنبال اصلاح مجلس است، گریزی نیست جز اینکه امیدوار باشیم همین مجلس ضعیف کم رای، نقایص خود را با عملکرد مثبت جبران کند. حساب‌کشی جدی و دقیق از دولت، نظارت بر عملکرد دستگاه‌های اجرایی و برخورد بدون رودربایستی با وزرای ضعیف و شخص رییس‌جمهور و نیز آتش نزدن قراردادهای بین‌المللی (که حتما جناب ذوالنور آن را به یاد دارد!) می‌تواند کفاره‌ای برای جبران اشتباهات گذشته باشد. امید که آقای ذوالنور - که از الان در قامت کاندیدای ریاست مجلس- سخن می‌گوید، حتی اگر به چنین منصبی هم نرسید، در رفع آسیبی که آن را فهم کرده است، برآید. 21302

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899334

دیگر خبرها

  • کمک‌ های جدید آمریکا چه معنایی برای اوکراین و پوتین دارد؟
  • کمک‌های جدید واشنگتن چه معنایی برای کی‌یف و پوتین دارد؟
  • بایدن: قصد دارم با ترامپ مناظره کنم
  • پنج سناریوی عجیب انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا
  • مهاجری خطاب به ذوالنور: از رئیسی حساب‌کشی کنید
  • مهاجری خطاب به ذوالنور: از رئیسی و دولت حساب‌کشی کنید
  • رئیس جمهوری با حدود یکصد اتهام
  • لشگرکشی روز گذشته گارد مسلح ایالتی تگزاس برای برخورد با دانشجویان حامی فلسطین+ فیلم
  • بایدن یا ترامپ؟ / کدام نقاط ابهام، سرنوشت کاخ سفید را غیرقابل پیس‌بینی کرده؟
  • کنایه مهاجری به ذوالنور: اگر می‌خواهید همین مجلس ضعیف، ضعیف تر نشود از دولت و شخص رئیس‌جمهور حساب کشی کنید