Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-27@13:50:25 GMT

تساوی خانگی ملوان مقابل شاگردان عنایتی

تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۴۱۸۴۸۴

تساوی خانگی ملوان مقابل شاگردان عنایتی

تیم فوتبال ملوان انزلی در ششمین بازی بدون شکست مقابل سرخ‌پوشان پاکدشت به‌تساوی یک‌بریک رسید.

به گزارش خبرگزاری فارس از انزلی، دو تیم فوتبال ملوان انزلی و سرخ‌پوشان پاکدشت در هفته هجدهم رقابت‌های لیگ یک از ساعت ۱۴ در ورزشگاه تختی انزلی به مصاف یکدیگر رفتند.

داور: حسین زیاری

کمک‌ها: مرتضی سلیمان نژاد - احد طوسی - سعید لهراسبی

ناظر داوری: محمدحسین اسدی

ترکیب تیم فوتبال ملوان انزلی:

مبین عشایر، حافظ یعقوبی، سهیل رحمانی، خشایار زبرجد، محمدرضا محرمی، مهدی هاشمی‌نژاد، مهیار زحمتکش، رضا درویشی، ارسلان تفضلی، پرهام صیادبرهانی و عباس عامری.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی: محمد احمدزاده

ملوانان در پی جدایی چند بازیکن تأثیرگذار خود و بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی با تلفیقی از بازیکنان جوان و باتجربه به مصاف سرخ‌پوشان رفتند، در سوی مقابل حضور عنایتی و نیکبخت واحدی دو بازیکن اسبق استقلال تهران روی نیمکت سرخ‌پوشان بر جذابیت بازی افزود.

شاگردان احمدزاده بازی را به پشتوانه بیش از دو هزار تن از هوادارانشان هجومی آغاز کردند ولی این سرخ‌پوشان پاکدشت بودند که در نیمه نخست به مرادشان رسیدند! امیرحسین فشنگچی در دقیقه ۴۰ مسابقه موفق شد برای تیم میهمان گلزنی کرده و بازی در نیمه اول با همین تک‌گل به پایان رسید.

فشنگچی، بازیکن اسبق تیم فوتبال ملوان انزلی پس از به ثمر رساندن گل تیم سرخ‌پوشان پاکدشت به احترام هواداران ملوان شادی نکرد.

ملوانان نیمه دوم را هجومی‌تر از نیمه نخست دنبال کردند، ارسال پیاپی از سوی بازیکنان ملوان نشان از عطش فراوان این تیم برای گلزنی داشته و سرانجام کاپیتان زحمتکش در دقیقه ۷۷ گل تساوی مسابقه را به ثمر رساند؛ دیدار دو تیم در پایان ۹۰ دقیقه با تساوی یک‌بریک خاتمه یافته و ملوانان برای ششمین هفته متوالی شکست‌ناپذیر باقی ماند.

انتهای پیام/۳۳۸۹

منبع: فارس

کلیدواژه: ملوان انزلی سرخپوشان پاکدشت لیگ یک فوتبال محمد احمدزاده غلامرضا عنایتی نیکبخت واحدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۱۸۴۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگ‌ترین برد فوتبال: کامبک پشت کامبک!

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان مجتبی حسینی در شرایطی مقابل پرسپولیس برنده شدند و جواز حضور در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی را به دست آوردند که سه بار در مقاطع مختلف زمانی کامبک زدند و به زیبایی به بازی برگشتند.

پرسپولیس در این مسابقه با نتیجه دو بر صفر پیش افتاد اما در حالی که این نتیجه تا دقایق پایانی پابرجا بود، اراکی‌ها توانستند قبل از سوت پایان در 90 دقیقه بازی را مساوی کنند و با تساوی دو بر دو به وقت‌های اضافی بروند.

دو غفلت و اشتباه در وقت‌های اضافی بار دیگر نتیجه را به سود پرسپولیس برگرداند؛ سرخ‌پوشان بازهم دو گل جلو افتادند و نتیجه 4 بر 2 بود، اما شاگردان حسینی بار دیگر به زیبایی هرچه تمام تر به بازی برگشتند و تساوی 4 بر 4 را قبل از پایان 120 دقیقه رقم زدند.

سومین کامبک که منجر به پیروزی شد در ضربات پنالتی رقم خورد؛ در شرایطی که اولین پنالتی آلومینیوم توسط امیر نوری از دست رفت و توپ به تیر دروازه خورده بود، اراکی‌ها با  درخشش احمد گوهری و البته ضربات خوبی که سایر بازیکنان زدند از حریف پیش افتادند و توانستند در نهایت برد بزرگ را جشن بگیرد.

شاید بتوان این پیروزی را مهم‌ترین برد فوتبال ایران دانست که به نفع شاگردان مجتبی حسینی رقم خورد. ایرالکو با فوتبالی تماشایی و بازگشت های رویایی و تلاش بی‌وقفه و ناامید نشدن تا آخرین لحظات یک جشن بزرگ را در اراک برگزار کرد تا امیدوارانه تر کارش را در ادامه مسابقات لیگ و حذفی دنبال کند.

دیگر خبرها

  • تیم فوتبال سپاهان راهی یک چهارم نهایی شد
  • آقای گل سپاهان را راهی یک چهارم نهایی کرد
  • بزرگ‌ترین برد فوتبال: کامبک پشت کامبک!
  • جام حذفی فوتبال / رستگاری ملوان در دقیقه ۱۱۹
  • رستگاری ملوان در دقیقه پایانی/ شاگردان تارتار راهی ۱/۴ نهایی شدند
  • شادی گل جنجالی جلوی چشم انزلی‌چی‌ها(عکس)
  • تساوی ملوان و سایپا در ۹۰ دقیقه/ کار به وقت های اضافه کشیده شد
  • ایران فینالیست جام ملت‌های فوتسال آسیا شد
  • تساوی کسل کننده ملوان و سایپا در نیمه اول
  • تساوی مس و پیکان در ۹۰ دقیقه/ انتخاب پیروز بازی در وقت های اضافه