Web Analytics Made Easy - Statcounter

با اهتزاز بیرق های سرخ خونخواهی در خرمشهر جوانان خوزستانی خواستار انتقام از قاتلان سرداران مقاومت شدند. ۱۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۸ استانها خوزستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری تسنیم به خرمشهر، مردم خرمشهر، پیکر پاک و مطهر شهید ابو مهدی المهندس، از فرماندهان جبهه مقاومت امروز سه شنبه 17 دی ماه با حضور کم نظیر مردم خوزستان در خرمشهر تشییع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جمع زیادی از مردم ایران از نقاط مختلف کشور آبادان، خرمشهر، اهواز، اروندکنار، مینوشهر، مینوحی، اهواز، هفتگل، امیدیه و مسجدسلیمان حضور داشتند.

در آئین تشییع پیکر پاک و مطهر شهید ابو مهدی المهندس، از فرماندهان جبهه مقاومت بیرق های سرخ خونخواهی به اهتزاز درآمد.

در این برنامه جوانان خوزستانی و خرمشهری خواستار انتقام سخت از قاتلان سردار شهید قاسم سلیمانی و همرزمان شهیدش شدند.

در همین ارتباط یکی جوانان خوزستان به خبرنگار تسنیم گفت: انتظار داریم که انتقام سختی در برابر شهادت سردار شهید سلیمانی و همرزمانش گرفته شود.

وی افزود: من حاضرم داوطلب شوم و یک عملیات استشهادی علیه آمریکا در هر نقطه جهان انجام دهم.

خرمشهری‌ها هم حماسه‌ساز شدند / بدرقه 33 کیلومتری سردار مقاومت تا شلمچهازدحام شدید جمعیت در مسیر خرمشهر به شلمچهراه‌اندازی تاکسی صلواتی در مسیرهای مختلف خرمشهر

در جریان حمله به کاروان الحشد الشعبی در نزدیکی فرودگاه بغداد، سپهبد شهید قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به‌همراه شهید ابومهدی المهندس معاون نیروهای الحشد الشعبی، سردار سرتیپ پاسدار شهید حسین جعفری‌نیا، سرهنگ پاسدار شهید شهرود مظفری‌نیا، سرگرد پاسدار شهید هادی طارمی، سروان پاسدار شهید وحید زمانیان و چند نفر از اعضای این سازمان به شهادت رسیدند.

سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سال 1335 در شهرستان رابُر از توابع کرمان دیده به جهان گشود و پس از عمری مجاهدت بامداد جمعه 13 دی‌ ماه سال 1398 در حمله بالگردهای آمریکایی در بغداد به فیض شهادت نائل آمد.

انتهای پیام/ش

R41468/P/S6,57/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۱۸۵۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدول لیگ برتر| همه چیز به کام استقلال؛ قعر در دست خوزستانی‌ها

آفتاب‌‌نیوز :

رقابت چهار تیم نخست جدول لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در هفته بیست‌وپنجم رقابت‌ها با تقابل مستقیم آن‌ها همراه بود که به لطف بازی محتاطانه این تیم‌ها و ترس از شکست، هیچ تغییری در صدر جدول رقم نخورد.

استقلال با وجود اینکه تنها یک امتیاز از تبریز به تهران می‌آورد، با ۵۴ امتیاز در صدر باقی ماند. پرسپولیس هم که با غلبه بر سپاهان می‌توانست جای استقلال را در صدر جدول بگیرد، با ۵۳ امتیاز در رتبه دوم ماندنی شد. سپاهان و تراکتور نیز با ۴۶ و ۴۱ امتیاز، در رده‌های سوم و چهارم ایستاده‌اند.

صنعت نفت با شکستی که برابر هوادار متحمل شد، با ۱۶ امتیاز همچنان قعرنشین است. نساجی با پیروزی حیاتی در خانه ذوب‌آهن، با ۲۲ امتیاز از دو تیم خوزستانی دیگر سبقت گرفت و به رتبه سیزدهم رسید. تیم‌های فولاد و استقلال خوزستان نیز با ۲۲ و ۲۱ امتیاز، جایگاه‌های چهاردهم و پانزدهم را به خود اختصاص داده‌اند تا هر سه قعرنشین لیگ از یک استان باشند.

نتایج دیدار‌های هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر فوتبال به شرح زیر است:

شمس آذر قزوین ۲ - پیکان یک
هوادار ۲ - صنعت نفت آبادان یک
تراکتور تبریز صفر - استقلال صفر
مس رفسنجان یک - گل‌گهر سیرجان یک
ذوب‌آهن اصفهان صفر - نساجی مازندران ۲
استقلال خوزستان یک - ملوان بندر انزلی یک
آلومینیوم اراک یک - فولاد خوزستان یک
پرسپولیس صفر - سپاهان صفر

جدول لیگ برتر فوتبال به شرح زیر است:

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • (عکس) اهدای پیراهن تیم ملی فوتسال به سردار سلیمانی
  • خوزستان نیازمند بیمارستان تخصصی چشم و قلب
  • کلنگ‌زنی ۶۰واحد مسکن مددجویی در چهارمحال و بختیاری توسط سپاه
  • جدول لیگ برتر| همه چیز به کام استقلال؛ قعر در دست خوزستانی‌ها
  • سومین یادواره ۳۵۷ شهید گتوند برگزار گردید
  • مگر ما مرده باشیم که یکی از این خانواده به‌دست داعش شهید شوند
  • فیلم| واکنش شهید سردار سلیمانی به یک تصمیم در فصل پنجم سریال پایتخت
  • اجلاسیه سرداران و ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه
  • گزارش تسنیم از اجلاسیه سرداران و ۴۲۲ شهید کهگیلویه
  • مخالفت حاج‌قاسم سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی