Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدافع تیم بادران می‌گوید با هماهنگی با ستاد ملی مبارزه با دوپینگ از آمپول ممنوعه استفاده کرده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

طبق اعلام امروز ستاد ملی مبارزه با دوپینگ، مصطفی کیانی مدافع ایذه ای تیم بادران به مدت ۶ ماه از حضور در میادین محروم شد. این بازیکن با اخلاق در گفت و گو با خبرنگار ما در این باره توضیح داد:

از صبح امروز تعداد زیادی از دوستان و آشنایان با من تماس گرفته اند، فکر می کنم موضوع را بد متوجه شده‌اند، من هیچگاه دوپینگ که هیچ، فکر دوپینگ هم نکرده ام.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مصطفی کیانی ادامه داد:

زمانی که رباط صلیبی پاره کردم، پیش از عمل التهاب زیادی داشتم و دکتر به من گفت باید آمپول تریامسینولون را بزنی اما پیش از آن به خاطر اینکه ممنوع است، باید مجوز بگیری. من هم با کمیته ضد دوپینگ هماهنگ کردم که برای سلامتی بدنم نیاز به زدن این آمپول دارم و آنها گفتند که اگر این آمپول را بزنی ۶ ماه ممنوع الفعالیت می‌شوی و من گفتم مشکلی ندارد چرا که با انجام عمل رباط صلیبی من خود به خود چندین ماه از فوتبال دور خواهم بود.

مدافع ایذه ای تیم بادران ادامه داد:

به هیچ وجه دوپینگی در کار نبوده و من برای سلامتی و حل مشکل بدنم با هماهنگی از این آمپول استفاده کردم، از همه کسانی که پیگیر وضعیتم بودم تشکر می کنم.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: بادران بادران تیم بادران مدافع تیم بادران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۱۸۵۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دونماینده استان درجام حذفی فوتبال فردا به میدان می‌روند

همچنین، نماینده استان درلیگ یک درتهران ازساعت ۱۸ و ۱۵ دقیقه میهمان تیم هوادار است.

باشگاه تراکتور نسبت به وضع عارف آقاسی از فدراسیون فوتبال استعلام گرفت و مشخص شد که این بازیکن از دیدار برابرذوب‌آهن محروم نیست.

بر اساس اعلام لیست اولیه سازمان لیگ، عارف آقاسی به دلیل محرومیت انضباطی که در آخرین بازی جام حذفی فصل گذشته با فولاد داشت، اولین بازی تراکتور در رقابت‌های حذفی را از دست داده بود، اما با توجه به اینکه دیدار تراکتور برابر چوکا لغو شد، در ابتدا اینطور به نظر می‌رسید که محرومیت آقاسی به دیدار برابر ذوب‌آهن منتقل خواهد شد.

سعید مظفری‌زاده با تائید این خبر ا گفت: با توجه به استعلامی که گرفتیم عارف آقاسی محرومیت خود را در بازی با چوکا گذرانده است چرا که در این بازی تیم حریف بود که در زمین حاضر نشد.

 سیدمحمد حسینی به دلیل مصدومیت، محروم تیم تراکتور دراین بازی است.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • دونماینده استان درجام حذفی فوتبال فردا به میدان می‌روند
  • حکم سنگین علیه دروازه‌بان استقلال چگونه صادر شد؟
  • همراه داشتن ۱۴ قلم دارو در عربستان برای زائران حج ممنوع است
  • ملوان بدون مصدوم و محروم مقابل سایپا
  • همراه داشتن این دارو‌ها در عربستان ممنوع است
  • همراه‌ داشتن کدام داروها در عمره و حج ممنوع است؟
  • همراه داشتن کدام داروها در عربستان ممنوع است؟
  • هشدار به زائران حج عمره | این ۱۴ قلم دارو در عربستان ممنوع است
  • حسینی از بازی با فولاد محروم شد
  • تکلیف جانشین مدافع محروم پرسپولیس مشخص شد