Web Analytics Made Easy - Statcounter

این دیدار از ساعت ۱۴ امروز، سه‌شنبه با قضاوت «وحید صالحی» و با حضور هزاران تماشاگر مشتاق ارومیه‌ای در یک روز سرد زمستانی در زمین چمن ورزشگاه تختی این شهر برگزار شد.

در ابتدای این دیدار عبدالصمد احمدی، امین عباسی، سیروس صادقیان، مهدی محمدی، وحید نعمتی، داوود شاهواروقی، فرشاد اسدی، پیمان پورصادقی، امید رضایی و آرمین مصطفوی داخل زمین شدند و در ادامه نیز اکبر صفرزاده، سیدمحمد ابوترابی و سعید بحرکاظمی به عنوان بازیکنان تعویضی به میدان آمدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تنها گل این مسابقه در دقیقه ۶۵ توسط « امید رضایی» برای تیم ۹۰ ارومیه درون دروازه تیم میهمان قرار گرفت.

دیدار رفت ۲ تیم روز ۲۶ مردادماه امسال در هفته نخست لیگ دسته یک کشور (جام آزادگان) با نتیجه ۲ بر یک به سود تیم ۹۰ ارومیه پایان یافت.

وحید صالحی با کمک مجید سربندی، رضا بابارئیسی و حامد صادقی‌جو قضاوت این دیدار را بر عهده داشت و محمد دوستی ناظر مسابقه بود.

داور اول این دیدار آرمین مصطفوی کاپیتان تیم ۹۰ ارومیه را با نشان دادن کارت زرد جریمه کرد.

امسال تیم فوتبال ۹۰ ارومیه از ۹ بازی خانگی قبلی خود، هفت برد، یک مساوی و یک شکست را در ورزشگاه تختی این شهر تجربه کرده است.

تیم فوتبال ۹۰ ارومیه که با پایان یافتن دیدارهای دور رفت جام آزادگان پس از تیم‌های مس رفسنجان، فجر سپاسی شیراز و گل ریحان البرز در رده چهارم قرار گرفته بود با کسب این پیروزی خانگی با ۲ پله صعود و اندوختن ۳۵ امتیاز در رده دوم جدول ایستاد.

کسب ۱۰ پیروزی، پنج تساوی، ۳ شکست، ۱۷ گل زده، ۸ گل خورده حاصل تلاش تیم فوتبال ۹۰ ارومیه تا پایان هفته هیجدهم این رقابت‌ها است.

شاگردان وحید بیاتلو در تیم فوتبال 90 ارومیه سه‌شنبه هفته آینده در هفته دوم دور برگشت رقابت‌های لیگ دسته یک کشور میهمان تیم سپیدرود رشت هستند.

فوتبال شهر ارومیه سال گذشته پس از گذشت سه دهه بار دیگر با حضور تیم ۹۰ این شهر در لیگ دسته یک کشور جان تازه‌ای به خود گرفت.

برچسب‌ها آذربایجان غربی لیگ دسته اول فوتبال شهرداری تبریز نود ارومیه ارومیه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان غربی لیگ دسته اول فوتبال شهرداری تبریز نود ارومیه ارومیه آذربایجان غربی لیگ دسته اول فوتبال شهرداری تبریز نود ارومیه ارومیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۱۸۹۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وحید شمسایی: جایی برای اشتباه وجود ندارد/ با تمام وجود می‌جنگیم

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، در ابتدای نشست فنی دیدار ایران و تایلند، شهاب سفال‌منش دستیار اول شمسایی آخرین تغییرات و برنامه‌های احتمالی تایلند را با آنالیز پنج مسابقه آخر این تیم برای بازیکنان تشریح کرد.

سفال‌منش نقاط ضعف و قوت حریف را با تأکیدات سرمربی و کادر فنی بر روش‌های غلبه بر دفاع حریف و مراقبت در برابر ضدحملات بیان کرد.

در ادامه وحید شمسایی با اشاره به مسیری که تیم تا امروز آمده است گفت: ما به هیچ وجه نباید این فرصت قهرمانی را از دست بدهیم، حتماً هواداران این تیم ورزشگاه را پر می‌کنند اما ما ایرانیم و با تمام وجود برای این افتخار می‌جنگیم.

تیم ملی فوتسال ایران ساعت ۱۴:۳۰ امروز یکشنبه در دیدار فینال مقابل تایلند به میدان می‌رود.

کد خبر 6090778

دیگر خبرها

  • توقیف محموله داروهای قاچاق در گمرک سرو ارومیه
  • وحید اسداللهی رِنگ‌های آذربایجانی را به تالار وحدت می‌آورد
  • وحید شمسایی: جایی برای اشتباه وجود ندارد/ با تمام وجود می‌جنگیم
  • فرازبام به دنبال بقا/ دربی اصفهان در نقش‌جهان
  • جشن در پرایدپارک: دربی کانتی به چمپیونشیپ بازگشت!
  • دیدار وزرای خارجه جمهوری آذربایجان و ارمنستان در قزاقستان
  • وضعیت مصدومان سپاهان قبل از دیدار با پرسپولیس
  • ناکامی هندبالیست های قم از صعود به لیگ دسته اول کشور
  • دختران ایران، تاجیکستان را گلباران کردند
  • پیروزی پرگل دختران ایران برابر تاجیکستان