Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست- صنعت بیمه با سختی های بسیار از موانع و بحران های بسیاری عبور کرده و هم اکنون در فضایی امن و آرام به ارائه خدمات می‌پردازد.

 به نقل از بیمه مرکزی، دکتر فرهاد دژپسند که در آیین تکریم و معارفه مدیرعامل بیمه ایران سخن می‌گفت، با اعلام این مطلب افزود: صنعت بیمه کشور تاکنون میادین گوناگونی را گشوده است که طرح بیمه همگانی حوادث از مهمترین آنها به شمار می رود هر چند هنوز میدان های کشف نشده ای وجود دارد که باید در مسیر کشف آنها حرکت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر امور اقتصادی و دارایی با تاکید بر رضایتمندی رییس جمهور و اعضای هیات دولت از عملکرد صنعت بیمه در خصوص پوشش خسارات طبیعی اخیر، خاطرنشان کرد: رییس جمهور در چند گفتگوی عمومی خود از خدمات صنعت بیمه قدردانی کرده که این امر نشانه توفیق دکتر سلیمانی و همکاران ایشان در بیمه مرکزی و همچنین فعالان این صنعت به شمار می رود.

دکتر دژپسند از ضرورت جذب سرمایه گذار در صنعت بیمه به عنوان یک استراتژی مهم یاد کرد و گفت: تحول سازمانی در صنعت بیمه و ارائه مدل های جدید برای جهش اقتصادی می‌تواند سرمایه گذاران را برای حضور بیشتر در صنعت بیمه ترغیب و تشویق کند.

وی ایجاد محیط امن و فضای آرام را لازمه توسعه صنعت بیمه دانست و اظهار داشت: خوشبختانه صنعت بیمه در بازار سرمایه نقش متمایزی دارد و باید با برنامه ریزی دقیق مسیر توسعه ای خود را هموارتر کرده و وسعت ببخشد.

وزیر امور اقتصادی و دارایی از شرکت بیمه ایران به عنوان یک سرمایه مهم ملی نام برد و با اشاره به قدمت شرکت بیمه ایران به ضرورت نوشوندگی این شرکت در راستای الگوسازی برای سایر شرکت های بیمه‌ای، تاکید کرد و افزود: بیمه ایران باید با تکیه بر نیروهای مبتکر در مسیر بالندگی و نوشدن قرار بگیرد و سهم خود را از بازار اقتصادی کشور افزایش بدهد.

گفتنی است در آغاز این نشست ذکر نوحه ای برای شهادت سردار بزرگ سپاه اسلام، "شهید قاسم سلیمانی" قرائت شد و در همین راستا، وزیر امور اقتصادی و دارایی از سردار سلیمانی به عنوان دارنده مرتبه ارض و سما یاد کرد و با برشمردن گوشه هایی از عظمت ایشان، گفت: حیات و ممات سردار شهید سپهبد سلیمانی منشا خیر بوده و همچنان زمینه ساز خیر خواهد بود.

پیش از سخنان وزیر امور اقتصادی و دارایی، محمد رضایی مدیرعامل شرکت سهامی بیمه ایران استراتژی‌های دوازده گانه این شرکت را تشریح کرد و سپس محسن پورکیانی - مدیرعامل پیشین بیمه ایران- با قدردانی از وزیر اقتصاد، رییس کل بیمه مرکزی و کارکنان شرکت بیمه ایران، توفیق تیم جدید مدیریتی را از درگاه خداوند منان آرزو کرد.

گفتنی است در این مراسم دکترغلامرضا سلیمانی رییس کل بیمه مرکزی و اعضای هیات عامل، معاونان وزیر اقتصاد، دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران و جمعی از مدیران صنعت بیمه و کارکنان شرکت بیمه ایران حضور داشتند.

   ایلنا

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: بیمه وزیر اقتصاد سرمایه گذاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۱۹۱۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقم زدن حرکات توسعه‌ای با جذب سرمایه گذار

قناعت استاندار خراسان جنوبی در جلسه دیدار فرماندار فردوس و شهردار و اعضای شورای اسلامی اسلامیه، آب و هوای مطلوب باغشهر اسلامیه را یک ظرفیت مهم خواند و گفت: از این ظرفیت بسیار ارزشمند باید در زمینه تقویت گردشگری باغشهر اسلامیه استفاده شود. 

او سرمایه گذاری شهرداری در این زمینه را ضروری خواند و افزود: ورود به‌ این موضوع می‌تواند به ایجاد درآمد پایدار برای شهرداری بینجامد.

به گفته قناعت درآمد پایدار شهرداری در توسعه خدمات شهری و جلب رضایت مردم بسیار مؤثر است و با اشاره به نگاه ویژه دولت سیزدهم به شهرداری‌ها به ویژه در خراسان جنوبی، اظهار کرد: کار دولت، تسهیل شرایط است و آنچه حرکت‌های جهشی و توسعه‌ای را رقم می‌زند، جذب سرمایه گذار است.

بیشتر بخوانید

ثروت افزایی در کشور با توسعه پایدار معادن

 او با بیان اینکه شهرداری باید برای جذب سرمایه گذار برنامه ریزی ویژه داشته باشد، ایجاد پارک خطی را از طرح‌هایی عنوان کرد که می‌تواند با سرمایه گذاری شهرداری و جذب سرمایه گذار در این زمینه به توسعه بخش گردشگری شهر کمک کند.

براساس اطلاعات ارائه شده در این جلسه، شهرداری اسلامیه از شهرداری‌های برتر استان در جریان تولید درآمد‌های کوششی است. 

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • برگزاری رویداد بین المللی ارائه فرصت های سرمایه گزاری و جلب مشارکت های عمومی در فرودگاه های ایران
  • اهمیت توسعه میادین مشترک کشور با سرمایه مردمی و توان بخش خصوصی
  • دستاوردهای هیات اقتصادی هرمزگان به کشور چین
  • ◄ ناچار به خروج کامل از صنعت حمل و نقل ریلی خواهیم بود
  • رویه‌های بندری در هرمزگان اصلاح می‌شود
  • ارائه خدمات به بیش از ۱۶۰۰ سرمایه‌گذار و فعال اقتصادی
  • کلید واژه پیشرفت صنعت بیمه
  • واکنش آذری جهرمی به افشای قرارداد شهرداری تهران با شرکت چینی/ سکوت میرسلیم جالب است
  • رقم زدن حرکات توسعه‌ای با جذب سرمایه گذار
  • ضرورت توسعه صنعت گوهرسنگ در ایران