Web Analytics Made Easy - Statcounter

کلم چمبرز تحلیلگر حوزه سرمایه گذاری با انتشار یادداشتی، ضمن اشاره به نا آرامی های اخیر در منطقه و ترور سردار شهید قاسم سلیمانی، از صعود قریب الوقوع ارزش بیت کوین خبر داد.

گروه بازار دیجیتال بازارنیوز: سرمایه‌گذار بودن برای بسیاری از افراد یک رؤیای دور و دست‌نیافتنی است. این افراد به این دلیل که فکر می‌کنند سرمایه‌گذاری نیاز به پول زیادی دارد از آن دوری می‌کنند، اما این تصور اشتباه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عده ای دیگر علت عدم ورود به سرمایه گذاری را عدم اطلاع کافی از نحوه سرمایه گذاری عنوان می کنند و معتقدند سیگنال گیری جهت سرمایه گذاری، بهترین روش برای افرادی است که وقت و حوصله آموزش دیدن را ندارند ولی بسیار به سرمایه گذاری مشتاق اند.

 

چمبرز: خاورمیانه، کاتالیزور بازارهاست!

زد و خوردهای اخیر در منطقه و به تبع آن شهادت مظلومانه سردار قاسم سلیمانی، بسیاری از تحلیلگران را به سیگنال گیری و بررسی تکنیکال رمزارزها سوق داد.

کلم چمبرز تحلیلگر حوزه سرمایه گذاری با انتشار یادداشتی، ضمن اشاره به نا آرامی های اخیر در منطقه و ترور سردار شهید قاسم سلیمانی، از صعود قریب الوقوع ارزش بیت کوین خبر داد.

وی در یادداشت خود آورده است: «تا مدتی پیش به نظر می رسید افراد حقوقی در بازار رمز ارزها به دنبال یه کاتالیزور در بازار بودند تا رشدی خیره کننده را برای دارایی های خود رقم بزنند و این مسئله به واسطه اتفاقی که منجر به کشته شدن ژنرال سلیمانی افتاد، اجرایی شد و اکنون زمزمه جنگ در خاورمیانه بیش از پیش شنیده می شود.»

 

همه نگاه ها معطوف بیت کوین

وی معتقد است: «همانطور که انتظار می رفت، نفت پس از ترور قاسم سلیمانی، رشد کرد و طلا نیز از قافله عقب نماند و همپای رشد 3 درصدی نفت، بازار طلا هم 2 درصد رشد کرد. اما سومین دارایی بزرگ سرمایه گذاران که بیت کوین است، با 5 درصد رشد، همه نگاه ها را معطوف خود کرد.»

 

نمودار زیر، آخرین وضعیت بیت کوین را نشان می دهد:

این تحلیلگر بازار سرمایه پیرامون نمودار تکنیکال بیت کوین نوشت: «جذابیت نمودار فوق در این است که متخصصان رمزارز در دنیا پیش از معامله گران به روند صعودی ناشی از اتفاقات خاورمیانه پی بردند.»

 

صعود بیت کوین قطعی است

چمبرز در انتهای یادداشت خود با اشاره به صعود قطعی بیت کوین، چنین نوشت: «به نظر می رسد بیت کوین شرایط خوبی را پیش رو خواهد داشت و هنوز فرصت خرید و سیگنال گیری وجود دارد. در خصوص ترور قاسم سلیمانی و درگیری آمریکا و ایران و همچنین عدم اطلاع از آینده خاورمیانه، رخ دادن یک اتفاق قطعی خواهد بود و آن هم صعود ارزش بیت کوین در ایام آتی است.»

لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000Ghs برچسب ها: تحلیلگر آمریکائی ، اقتصاد ، بیت کوین ، قاسم سلیمانی ، ترامپ ، رمزارز

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: اقتصاد بیت کوین قاسم سلیمانی ترامپ رمزارز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۱۹۲۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی ۷۲۳ فرصت سرمایه گذاری در مازندران

 به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، ‌‌سید اسماعیل هاشمی در نمایشگاه بین المللی ایران اکسپو ۲۰۲۴ با بیان اینکه ۷۲۳ فرصت سرمایه گذاری با ۹ هزار میلیارد دلار برای مازندران شناسایی شده است، گفت: در همین راستا در سال ۱۴۰۲ حدود ۱۰ مجوز سرمایه گذاری خارجی در بخش‌های مختلف در استان صادر شده است که ارزش اقتصادی آنها ۱۶۵ میلیون دلار بوده است.

او افزود: شناسایی فرصت‌های سرمایه گذاری در مذاکرات و ایجاد قرارداد‌های مشترک همکاری اقتصادی و تولیدی موثر خواهد بود

هاشمی با اشاره به اینکه رویداد‌های بزرگ اقتصادی به ویژه نمایشگاه‌های بین المللی می‌تواند در ایجاد مراودات اقتصادی و منطقه‌ای نقش بسیار زیادی ایفا می‌کند، گفت: مازندران در سال‌های اخیر در بحث اجرای همایش‌های سرمایه گذاری موفق بوده و هفت همایش سرمایه گذاری برای مازندران اجرایی شده است.

او به نقش سرمایه گذاری خارجی در توسعه استان اشاره کرد و افزود: در سال‌های اخیر نمایشگاه‌ها و نشست‌هایی در سطوح بین المللی و مذاکرات با فعالین اقتصادی روسیه و عمان باعث افزایش قرارداد‌های تجاری خارجی در مازندران شده است.

دیگر خبرها

  • تثبیت قیمت نفت در پی مذاکرات آتش‌بس در خاورمیانه
  • شناسایی ۷۲۳ فرصت سرمایه گذاری در مازندران
  • بازار رمزارز‌ها / سقوط بیت‌کوین و اتریوم پیش از رویداد هنگ‌کنگ
  • مخالفت حاج‌قاسم سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی
  • ماجرای علاقه زیاد سردار سلیمانی به نوه اش، عسل /زینب گفت ببین یه ذره بچه داره من رو تهدید می‌کنه!
  • اهدای ۸۰ میلیون جایزه برقی با قرعه‌کشی/ از ابتدای خرداد تا پایان شهریور فرصت دارید
  • چشم بازار نفت به خاورمیانه/ ضعف کوتاه‌مدت نفت نشانه چیست؟
  • نگاه سرمایه‌گذاران به این آلت‌کوین‌ها/ پتانسیل سودآوری این رمزارزها بالا است!
  • بیت کوین به ۶۳ هزار و ۸۲۲ دلار رسید
  • سلیمانی می‌خواست گل صعود بزند