Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@23:41:53 GMT

نه جان و نه رابیو فروشی نیستند

تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۴۱۹۵۰۴

نه جان و نه رابیو فروشی نیستند

فابیو پاراتیچی مدیر ورزشی یوونتوس اخبار مربوط به فروش امره جان و آدرین رابیو را تکذیب کرد.

به گزارش "ورزش سه"، فابیو پاراتیچی مدیر ورزشی باشگاه یوونتوس اعلام کرد که قصد ندارند هافبک آلمانی خود امره جان را در ماه ژانویه به فروش برسانند.

اخیراً اعلام شده است که اوله گنار سولسشر برای پنجره نقل و انتقالات تابستانی یونایتد دو بازیکن مد نظر دارد که یکی از آنها امره جان است و دیگری شان لانگ‌استاف هافبک نیوکاسل.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یوونتوس با توجه به تعداد بازیکنانش در این فصل مجبور شد نام امره جان را از فهرست بازیکنانش در لیگ قهرمانان اروپا کنار بگذارد که این موضوع نارضایتی شدید او را هم در پی داشت و باعث انتشار اخباری مبنی بر جدایی احتمالی‌اش هم شد. با این جال پاراتیچی می‌گوید که یوونتوس به بازیکن آلمانی‌اش اجازه نمی‌دهد که در ماه ژانویه تورین را ترک کند.

 

 

 

 

پاراتیچی درباره امره جان به شبکه اسکای اسپورت ایتالیا گفت:« امره جان در کنار ما می‌ماند. او یکی از بهترین هافبک‌های حال حاضر دنیاست. جان هنوز فرصت دارد، همینطور ما. به نظر من او می‌تواند برای پروژه ما بازیکن مهمی باشد.»

 

 

 

 

یکی دیگر از بازیکنانی که شایعه جدایی‌اش از یوونتوس در ماه ژانویه شنیده می‌شود، دیگر هافبک این تیم آدرین رابیو است. پاراتیچی درباره آینده بازیکن سابق پاری‌سن‌ژرمن همگفت:« رابیو بعد از هشت ماه نیمکت‌نشینی در پاری‌سن‌ژرمن به جمع ما پیوست و کاملاً طبیعی است که هنوز از نظر فیزیکی در اوج نباشد. علاوه بر این تطبیق پیدا کردن با فرهنگ و شیوه بازی یک لیگ جدید کار آسانی نیست.»

امره جان آدریان رابیو پاری سن ژرمن یوونتوس

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: امره جان آدریان رابیو پاری سن ژرمن یوونتوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۱۹۵۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موراتا: خیلی‌ها بهتر از من بودند که حالا نیستند

به گزارش "ورزش سه"، آلوارو موراتا یکی از مهم‌ترین بازیکنان اتلتیکو و تیم ملی اسپانیاست. او به بیماری نورالژی عصب سه‌قلو دچار شده، این بیماری در اثر آسیب تدریجی عصب سه‌قلو به وجود می‌آید. دچار شدن به آن باعث درد شدید در چشم‌ها، دندان‌ها، فک، پیشانی، بینی و چند عضو دیگر می‌شود.

این مهاجم 31 ساله میهمان پادکست ویدیویی میراویا بود و از فداکاری هایی که برای رسیدن به سطح اول فوتبال جهان انجام داده، صحبت کرد.

موراتا گفت:"برنده شدن در زندگی همه چیز نیست، شما همچنین باید برای تلاش و آمادگی‌ای که یک فرد در گذشته داشته، ارزش قائل شوید. فکر می‌کنم تجربه یادگیری خیلی مهم است، هم برای فرزندانم و هم برای دیگران."

موراتا در مورد اهمیت تسلیم نشدن در برابر چالش‌ها و همچنین پشتکار یک ورزشکار اینطور گفت:"بسیاری از افراد را دیده‌ام که بهتر از من بازی می‌کردند اما الان خبری از آن‌ها نیست. با این تفاوت که البته من علاوه بر خوش شانسی، برای رویاهایم سخت جنگیده‌ام.

من خیلی چیزها را از دست داده‌ام. مثلا عروسی‌ها یا تقریبا همه غسل ​​تعمیدهایی که در خانواده‌ام برگزار می‌شود را از دست داده‌ام اما در نهایت به رویای خود جامه عمل پوشانده‌ام و از حرفه‌ای باورنکردنی لذت برده‌ام."

او در دوران حرفه‌ای خود لحظات سختی را هم تجربه کرده است؛ مثلا در جام ملت‌های اروپای قبلی:"اتفاقات ناخوشایند زیادی را تجربه کرده‌ام. در هتل از خواب بیدار می‌شدم و فکر می‌کردم که آیا هر اتفاقی که می‌افتد واقعا ارزشش را دارد؟ اما ما جلو رفتیم و این لحظه‌ای است که من به آن افتخار می‌کنم."

چند هفته دیگر قرار است او دوباره به عنوان مهاجم مورد اعتماد لوئیس دلا فوئنته با چالش جام ملت‌های اروپا روبرو خواهد شد. این مهاجم به دلیل بیماری‌اش طی دو بازی قبلی به میدان نرفته و انتظار می‌رود برای بازی بعدی در خانه مایورکا در دسترس باشد.

دیگر خبرها

  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل سپاهان
  • امید بارسلونا به فروش ۲ بازیکن به عربستانی ها
  • مک‌تامینی: مصدومیتم جدی نیست
  • امره جان: به هر قیمتی می خواهیم به ومبلی برویم
  • ترکیب منچستریونایتد متحول می‌شود/ ۳ بازیکن فروشی نیستند
  • رسیدن به فلسفه زندگی از راه خودشناسی
  • خبر خوش به گوش جواد نکونام رسید/ هافبک استقلال فیزیوتراپی را شروع کرد
  • موراتا: خیلی‌ها بهتر از من بودند که حالا نیستند
  • هاکان چالهان اوعلو گلزن‌ترین هافبک 33 سال اخیر اینتر طی یک فصل سری آ
  • منتظر محمد مصدوم شد