Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجمع انتخاباتی هیئت تکواندوی استان کردستان با حضور پولادگر رئیس فدارسیون کشور برگزار شد. ۱۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۰ استانها کردستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، مجمع انتخاباتی هیئت تکواندوی استان کردستان عصر امروز با حضور پولادگر رئیس فدارسیون کشور، مدیرکل ورزش و جوانان استان و اعضای مجمع در سال جلسات اداره‌کل ورزش و جوانان کردستان در این شهر برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«صادق جمالی، برهان صلواتی، محمد فاروقی، محمد باقر محمدی و احمد ندری» کاندیداهای انتخابات مجمع هیئت تکواندوی استان کردستان بودند که هر کدام دقایقی به بیان برنامه‌های خود پرداختند.

حامد جولائی، مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان در این مجمع انتخاباتی ضمن تسلیت شهادت سردار سرافراز شهید سپهبد سلیمانی اظهار داشت: رئیس هیئت تکواندوی کردستان توسط اعضای مجمع انتخاب شده و اداره‌کل نیز در حد توان خود به آنها کمک خواهد کرد.

وی خطاب به پولادگر رئیس فدراسیون تکواندو کشور گفت: ورزش تکواندو ایران با وجود تلاش‌های شبانه‌روزی در دنیا حرف اول را می‌زند و این امر جای خوشحالی است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان خاطرنشان کرد: تکواندو کردستان نیز همانند سایر استان‌های موفق کشور می‌تواند سرآمد باشد اما سؤال اینجاست چرا تکواندو بانوان سقز می‌تواند موفق شود اما تکواندوی آقایان نمی‌تواند موفق شود؟!

وی یادآور شد: رئیس تکواندو کردستان باید همه اعضای را کنار هم جمع کرده و همسو و برای یک هدف مشخص تلاش کند، در غیراینصورت موفق نخواهد شد.

ساعی مدیر فنی تیم ملی تکواندو شدلیگ تکواندو بانوان| 20 دی‌ماه تیم‌های راه یافته به مرحله پایانی جام کوثر مشخص می‌شوند

جولائی با بیان اینکه هدف ما اعتلای تکواندو همانند سایر رشته‌ها در استان است، ابراز داشت: حیف است در مسابقات تکواندو، مدال طلا نداشته باشیم چراکه کردستان پتانسیل‌های فراوانی در این رشته رزمی دارد.

وی اظهار کرد: کسی که فدراسیون و اداره‌کل ورزش و جوانان استان را دور بزند موفق نخواهد شد، بنابراین باید همسو و در کنار هم برای کسب موفقیت‌ها تلاش کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان خاطرنشان کرد: رئیس جدید هیئت تکواندو کردستان فرد توانمند و موفقی است و امیدواریم همه به وی کمک کنیم چراکه به تنهایی و با وجود این همه مشکلات، نمی‌تواند کاری انجام دهد.

وی با یادآوری اینکه استان کردستان در ورزش تکواندو دارای پتانسیل بالا است، تاکید کرد: از امروز باید دست در دست هم و بدون توجه به فرد و منفعت فردی به تکواندو استان کمک کنیم.

به گزارش تسنیم؛ در پایان این مجمع انتخاباتی رأی‌گیری آغاز و «صادق جمالی» با کسب 14 رأی از 17 رأی اعضای مجمع انتخاباتی، به مدت چهار سال سکان ریاست هیئت تکواندو استان کردستان را به دست گرفت.

انتهای پیام/485/ ع

R7848/P1494/S6,66/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۱۹۵۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خادم سیدالشهدا رئیس هیات ورزش‌های زورخانه‌ای خوزستان شد

مجمع انتخاب رییس هیات ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی خوزستان برگزار شد و در پایان "سردار سرتیپ احمد خادم سیدالشهدا" به عنوان رییس این هیات انتخاب شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، مجمع انتخاب رییس هیات ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی خوزستان با حضور 14 عضو برگزار شد و سردار خادم سیدالشهدا توانست با 14 رای، برای چهار سال رییس این هیات شود.

پیش از این اداره هیات توسط سردار خادم سید الشهدا انجام می‌شد. این مجمع با حضور یک‌ کاندیدا برگزار شد.

اعضای مجمع متشکل از رییس فدراسیون، مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان، روسای هیات‌های ورزشی شهرستان، نماینده آموزش و پرورش، باشگاه‌ها، ورزش کارگری، مربیان، داوران، ورزشکاران و نماینده بانوان بودند.

استفاده از ظرفیت ارگان‌ها و شرکت‌های خوزستان در فعالیت هیات، فعال کردن سایر هیات‌های شهرستانی و برگزاری مسابقات مختلف استانی و کشوری مهمترین برنامه‌های رییس هیات ورزش‌های زورخانه ای خوزستان اعلام شد. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تکلیف کمیسیون‌های فدراسیون دوومیدانی مشخص شد
  • دعوت از پولادگر برای حضور در مجمع تکواندوی آسیا
  • تائید ۶ کاندیدا برای حضور در انتخابات فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • دعوت از پولادگر برای حضور در مجمع عمومی اتحادیه تکواندو آسیا
  • انتخاب رئیس جدید هیئت کارگری استان اصفهان
  • خادم سیدالشهدا رئیس هیات ورزش‌های زورخانه‌ای خوزستان شد
  • پایان انتخابات چالش برانگیز؛ تیغ تیغ‌ساز بُرنده ماند
  • مجمع انتخاباتی هیئت ورزش کارگری استان اصفهان در حال برگزاری است
  • نخستین پارک ورزش‌محور در کرمان افتتاح می‌شود
  • اولین پارک ورزش محور در کرمان افتتاح می‌شود