Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@16:24:02 GMT

بیل-بنزما؛ غیبتی که نگران کننده نیست!

تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۴۱۹۷۴۷

بیل-بنزما؛ غیبتی که نگران کننده نیست!

گرت بیل و کریم بنزما غایبان غیرمنتظره رئال در سوپرکاپ اسپانیا هستند. دو مهاجمی که زیدان روی آنها حساب ویژه ای باز کرده بود.

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته کاروان رئال بدون کریم بنزما و گرت بیل راهی جده عربستان شد تا خود را برای دیدار فردا مقابل والنسیا مهیا کند. در آخرین لحظات بود که تیم پزشکی رئال خبر از مصدومیت بنزما و بیماری گرت بیل داد تا شوک بزرگی به هواداران وارد شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

غیبت بنزما و بیل در نگاه اول نگران کننده است ولی یک بررسی آماری نشان می دهد که رئال بدون این دو بازیکن، درصد پیروزی هایش بیشتر بوده است. 

از سال 2014 تاکنون بدون حضور بنزما و بیل، رئال موفق به کسب پیروزی در 74 درصد از بازی هایش شده است و با حضور همزمان این دو در زمین، درصد موفقیتش 62 درصدی بوده است(69 برد در 107 بازی).

 

متوسط گلزنی رئال با یا بدون حضور این دو در میدان، 2.5 گل در هر بازی بوده و تغییری از این بابت نکرده است. با این حال باید توجه داشت که در این مدت جدای از یک سال ونیم اخیر، گلزن شماره یک رئال کریس رونالدو بود و او بود که جور خط حمله رئال را می کشید. با جدایی رونالدو، درصد گلزنی های کریم رشد قابل توجهی داشت ولی گرت بیل همچنان یک سیر نزولی را طی می کند.

 

بدون بیل و بنزما حالا زیدان روی لوکا یوویچ، لوکاس واسکز، وینیسیوس، براهیم دیاز و ماریانو دیاز برای خط حمله حساب خواهد کرد.

 

 

 

گرت بیل کریم بنزما رئال مادرید

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: گرت بیل کریم بنزما رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۱۹۷۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجاره خانه در رباط کریم چند؟

اگر قصد اجاره خانه در شهرستان رباط کریم را دارید در ادامه با ما همراه باشید تا به بررسی هزینه‌ها بپردازیم.

به گزارش اقتصادآنلاین، برای اجاره یک واحد نوساز ۷۵ متری در رباط کریم به ودیعه ۳۰۰ میلیون تومانی نیاز دارید. اجاره این واحد ماهیانه سه میلیون تومان است.

یک خانه ویلایی با زیربنای ۸۵ متر و ۵ سال سن با ۱۲۰ میلیون تومان ودیعه و کرایه ماهیانه ۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان قابل اجاره است.

برای اجاره یک واحد آپارتمان ۶۵ متری با سن ۱۰ سال در رباط کریم به ۴۰ میلیون ودیعه نیاز دارید. اجاره این واحد ماهیانه ۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است.

آپارتمان دیگری در محله نصیرشهر رباط کریم با زیربنای ۷۲ متر و یک اتاق خواب و ساخت سال ۱۳۹۵ با ودیعه ۱۹۰ میلیون تومان و کرایه ماهیانه ۱۰۰ هزار تومان قابل اجاره است.

با ودیعه ۱۰۰ میلیون تومان می‌توان یک خانه ۲۲ ساله را با متراژ ۹۰ متر اجاره کرد. کرایه ماهیانه این خانه چهار میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است. همچنین، با مبلغ ۳۵۰ میلیون تومان می‌توانید یک خانه ۱۰۰ متری ۱۰ ساله را رهن کامل کنید.

برای اطلاع از قیمت اجاره واحد‌های دیگر و مشخصات آن‌ها جدولی که در ادامه آماده کرده‌ایم بخوانید.

توجه داشته‌باشید این ارقام براساس واحد‌هایی است که در تهران به فروش گذاشته شده و قطعا به طور دقیق قیمت مسکن در محله‌های یاد شده را تبیین نمی‌کند. قیمت مسکن در هرمنطقه مطابق با سن بنا، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و... متفاوت خواهد بود. بنابراین، اقتصادآنلاین دخل‌وتصرفی در قیمت‌ها ندارد.

دیگر خبرها

  • ضربه استادانه کریم آدیمی در تمرینات دورتموند و شگفتی متس هوملس از این ضربه / فیلم
  • تهران در خطر است؛ ماجرا چیست؟
  • جدیدترین نسل موبایل رونمایی شد؛ بازگشت به «ماربازی» بدون اینترنت! (+عکس)
  • هشدار نگران‌کننده یک اقتصاددان نسبت به تشدید تورم/ نرخ واقعی تورم کشور چه عددی است؟
  • نماینده مجلس نگران ترکیه شد؛ آنجا هر مرد ۱۵ شریک جنسی زن دارد؟
  • روایت ارتشبد آمریکایی از تحویل سوخو 35 به ایران
  • چند نکته نگران کننده درباره وضعیت سردار آزمون
  • خبری که جهان را نگران کرد؛ پرواز اولین جنگنده اف-۱۶ مجهز به هوش مصنوعی!
  • ناکامی بزرگ بلوگرانا؛ بارسلونا فصل را بدون جام به پایان می‌رساند!
  • اجاره خانه در رباط کریم چند؟