Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلابی گلستان گفت: در آستانه برگزاری مجمع دوم مرکز استان که از حساسیت مهمی برخوردار است از کاندیداهای جبهه انقلاب می‌‎خواهم که منیت‌ها را کنار گذاشته و به موفقیت جریان انقلاب فکر کنند. ۱۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۴ استانها گلستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، فتح‌الله نوری عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهارداشت: شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی با هدف ایجاد انسجام و یکپارچگی کاندیداهای مجلس یازدهم که دل در گرو انقلاب و اسلام و ‌پیروی از ولایت فقیه دارند در سراسر کشور تشکیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نوری افزود: مجمع اول در همه شهرستان‌های استان گلستان به غیر از گنبد تشکیل و هیئت موسس و‌ شورای ائتلاف هر شهرستان نیز مشخص شدند و در حال بررسی نامزدها و برگزاری مجمع دوم هستند.

وی با اشاره به اینکه فقط 44 روز تا انتخابات مانده و ‌فرصت‌ها هم خیلی کم است گفت: ما باید تا بیست و یکم دیماه اسامی کاندیداهای نیروهای انقلابی منتخب هر حوزه انتخابیه که از طریق برگزاری انتخابات در مجمع دوم احصا شده را به تهران بفرستیم.

مجمع شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان‌های بویراحمد و دنا برگزار شدبیانیه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب: جنایت آمریکا در به شهادت رساندن سردار سلیمانی بی پاسخ نمی ماندپیام تسلیت شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان سمنان در پی شهادت ‌سپهبد سلیمانی‌

سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلابی استان خاطرنشان کرد: در حوزه انتخابیه گرگان و آق‌قلا که از حساسیت بالایی برای ما برخوردار است ما شاهد حضور بیش از 20 کاندیدای انقلابی هستیم برای تصاحب دو کرسی نمایندگی مجلس که اکثر این دوستان نیز میثاق‌نامه را امضا کرده و در فرآیند انتخابات مجمع قرار گرفته‌اند.

وی اضافه کرد: من از کاندیداهای جبهه انقلاب خواهش می‌کنم که در شرایط سخت امروز کشور که ناشی از تهدیدات و تحریم‌های سخت خارجی و بی تدبیری‌ها و مدیریت ضعیف در داخل کشور است، منیت ها را کنار گذاشته و به موفقیت جبهه انقلاب فکر کنند.

نوری ادامه داد: ساز و ‌کار موجود در شورای ائتلاف عصاره افکار این جریان در تهران و استان‌ها بوده و قطعا اگر نقص‌هایی هم دارد نباید منجر به این شود که منافع جریان انقلاب را نادیده بگیریم.

وی بیان داشت: چهل و یک سالگی انقلاب اسلامی را در حالی پشت سر می‌گذاریم که دوران سختی را طی کرده و‌ بیش از سیصد هزار شهید تقدیم کردیم که آخرین آن سپهبد شهید قاسم سلیمانی بود. او مردی بود که منیت و مادیات در زندگی‌اش وجود نداشت، اهل میز و صندلی نبود و همیشه منافع انقلاب را به منافع شخصی ترجیح داد. او بی‌تاب شهادت بود و همین اخلاص او را به معبودش رساند.

وی یادآور شد: امروز همه ما وظیفه داریم مثل سلیمانی فکر کنیم و اگر اینگونه باشد، سرباز خوبی برای ولایت و ‌مردم خواهیم بود.

انتهای پیام /581/ ع

R41471/P1494/S6,70/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۱۹۹۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر معادله قدرت با عملیات موفقیت آمیز «وعده صادق»

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ امیر سرتیپ دوم داوود نظام اسلامی در مراسم سالگرد خادم الشهدا، شهید محمد سلیمانی که در مسجد جامع رودسر برگزار شد، با بیان اینکه عملیات غرورآفرین «وعده صادق» هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی را در هم کوبید، افزود: پس از گذشت ٧ دهه از تشکیل این رژیم غاصب و کودک کش، هیچ کشوری توان رویارویی با این رژیم جعلی که مورد حمایت آمریکای جنایتکار و دیگر هم پیمانانشان است را نداشت، اما به فضل الهی و با تکیه بر توان دانشمندان غیورمان در صنعت نظامی، این عملیات با اقتدار انجام شد و موجب حیرت جهانیان شد.

وی افزود: دشمنان ایران اسلامی بدانند این عملیات فقط یک سیلی بوده و در صورت تعرض به خاک کشورمان از هر نقطه از دنیا، جمهوری اسلامی با اقتدار و تمام توان در برابر هرگونه تعرض و تهدید ایستادگی کرده و جوابی دندان شکن، قاطع و پشیمان کننده خواهد داد.

امیر سرتیپ دوم حسین یاسینی رئیس دفتر ارتباطات مردمی فرمانده کل ارتش هم در این مراسم با بیان اینکه خادمین شهدا با توجه به فرمایش رهبر معظم انقلاب در زمینه اهمیت زنده نگهداشتن یاد و نام شهدا، با حضور در یادمان‌های مناطق عملیاتی جنوب و غرب کشور در راه خدمت به زائران تلاش می‌کنند، گفت: شهید محمد سلیمانی از جمله خادمینی بود که تا پای جان در این راه تلاش کرد و خداوند هم مزد خدماتش راعطا کرد.

خادم شهید محمد سلیمانی ششم فروردین سال ٨٩ ، بر اثر حادثه‌ای هنگام خدمت به زائران راهیان نور، در مناطق عملیاتی جنوب کشور، در پادگان میشداغ به شهادت رسید.

دیگر خبرها

  • اعتبارنامه منتخبان مردم گلستان در مجلس صادر شد
  • نقوی حسینی: طیف پایداری، شریان و مصاف برای ریاست مجلس، روی ذوالنور به جمع‌بندی می‌رسند
  • تغییر معادله قدرت با عملیات موفقیت آمیز «وعده صادق»
  • تایید اعتبارنامه ۶ منتخب مردم گلستان در مجلس توسط هیأت اجرایی
  • پورفرجی:حضور امینی در شهرداری اهواز باعث ایجاد اختلاف بین نیروهای انقلابی شده است
  • لیست ۱۶ نفره انتخاباتی "شانا" هفته آتی منتشر می‌شود
  • اختصاصی|لیست ۱۶ نفره انتخاباتی شانا هفته آتی منتشر می‌شود
  • انتقاد نماینده ولی فقیه از دخالت نمایندگان مجلس در انتصابات
  • دور خیز احزاب برای مرحله دوم انتخابات مجلس
  • اولین فهرست اصولگرایان در دور دوم انتخابات مجلس؛ از ابراهیم یزدی تا پورمحمدی و نجابت /از کاندیداها تعهد گرفته شد