Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرتیپ پاسدار یعقوبعلی نظری سه شنبه شب در گردهمایی طلایه داران امر به معروف و نهی از منکر مشهد افزود: نظام مقدس جمهوری اسلامی کاملا آماده و قدرتمند است و  مولفه اصلی اقتدار نظام اسلامی و معنوی، قدرت ناشی از اسلام و مردم است.

فرمانده سپاه امام رضا(ع) خراسان رضوی گفت: شهید سلیمانی مبدل خوبی برای تبدیل قدرت معنوی به قدرت اجرایی بود و شهادت، مولد قدرت معنوی و ادامه راه او شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نظری افزود: شهید سلیمانی از دوران جوانی همه عمر خود را در خدمت به انقلاب و نظام اسلامی کشور صرف کرد. زمانی فرمانده قرارگاه ثارالله در جنوب شرق کشور بود و نقش مهمی در ایجاد امنیت و مبارزه با اشرار داشت و حضور او به عنوان فرمانده سپاه قدس هم نقش مهمی در عمق بخشی به اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ایفا کرد.
وی ادامه داد: این شهید بزرگوار همواره نسبت به دفاع مقدس و سپاه پاسداران به عنوان یک نهاد برآمده از متن مردم تاکید و توجه داشت.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان رضوی هم در این گردهمایی گفت: انتقام گرفتن خون سپهبد سلیمانی این است که تئوری های پوسیده تاریخ مصرف گذشته مدیریت غربی را کنار بگذاریم و به جوانان خودمان اعتماد کنیم. باید به مدیریت آمریکایی تو دهنی بزنیم و عرصه مدیریت داخلی را متحول کنیم.

سید عبدالله ارجایی افزود: مهم ترین انتقام خون شهید سلیمانی این است که سبک زندگی ما متحول شود. نمی‌شود که لباس خارجی بر تن ما باشد و مرگ بر آمریکا بگوییم.
وی ادامه داد: دولتیها و نظامیها کار خود را می‌کنند و ما هم باید سبک زندگی خود را عوض کنیم و به طور مشخص باید در زمینه تولید علم و مصرف کالای داخلی فعال شویم.

بامداد جمعه ۱۳ دی ماه سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی به همراه ابومهدی المهندس از فرماندهان مقاومت پس از عمری مجاهدت در حمله پهپادهای آمریکایی در فرودگاه بغداد به شهادت رسیدند. 
بر اساس اعلام پنتاگون، وزارت دفاع آمریکا، دستور این حمله هوایی را دونالد ترامپ، رئیس جمهوری و فرمانده کل قوای این کشور صادر کرده بود.
در پی این اقدام تروریستی حضرت ‌آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی سه روز عزای عمومی اعلام کردند.
وزارت  امور خارجه هم با صدور بیانیه ای این اقدام تروریستی رژیم‌ آمریکا را محکوم کرد و نشست فوق العاده تشکیل داد. همچنین سفیر سوئیس در تهران به عنوان حافظ منافع آمریکا در ایران به وزارت امور خارجه احضار و مراتب اعتراض شدید ایران به آمریکا به وی اعلام شد.

گردهمایی طلایه داران امر به معروف و نهی از منکر مشهد در بقعه امامزاده غیاث الدین این شهر برگزار شد. 

برچسب‌ها سپاه امام رضا (ع) خراسان رضوی امر به معروف و نهی از منکر مشهد دونالد ترامپ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خراسان رضوی ابو مهدي المهندس قاسم سلیمانی پنتاگون پروندهٔ خبری شهادت سردار سلیمانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سپاه امام رضا ع خراسان رضوی امر به معروف و نهی از منکر مشهد دونالد ترامپ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خراسان رضوی ابو مهدي المهندس قاسم سلیمانی پنتاگون دونالد ترامپ سپاه امام رضا ع خراسان رضوی امر به معروف و نهی از منکر مشهد دونالد ترامپ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خراسان رضوی ابو مهدي المهندس قاسم سلیمانی پنتاگون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۲۰۳۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه سازمان بسیج اساتید خراسان رضوی در حمایت از غزه

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، در این بیانیه آمده است: به دنبال جنایت‌های فجیع رژیم اشغالگر قدس و صهیونیزم جهانی در نسل کشی مردم مظلوم و مقتدر غزه، موجی از محکومیت این عمل شنیع، سراسر جهان به ویژه دانشگاه‌های آمریکا و اروپا را فرا گرفته و اساتید و دانشجویان حقیقت طلب و آزادیخواه در اکثر دانشگاه‌های آمریکا، انگلیس، فرانسه، کانادا و ایتالیا به پا خواسته و خواستار پایان دادن به این جنایات در حق مردم بیگناه فلسطین و غزه شده و از دولت‌های خود خواسته اند که از حمایت رژیم کودک کش اسرائیل دست بردارند.   اساتید بسیجی خراسان رضوی آورده اند: در حوادث اخیر در غزه و فلسطین، ارزش‌های دروغین غرب مانند دموکراسی، آزادی بیان، حقوق بشر، احترام به زن، حرمت اماکن آموزشی و بهداشتی و بیمارستان‌ها و استاندارد‌های دوگانه آنان زیر سوال رفت و معلوم شد که اینها شعاری بیش نبوده است و آزادیخواهان جهان به ویژه اساتید و دانشجویان آمریکا و اروپا و سایر کشور‌ها متوجه شدند که ابرقدرت‌ها از این مفاهیم استفاده ابزاری میک رده اند و دولتمردان آنها در عمل اعتقادی به این ارزش‌ها نداشتند.   در این بیانیه آمده است: لیبرال دموکراسی و صهیونیزم جهانی همچون سوسیال دموکراسی در مسیر افول و نابودی قرار گرفته و علایم این افول و نابودی در جای جای آمریکا و اروپا و منطقه کاملاً مشهود است.   اساتید بسیجی خراسان رضوی در این بیانیه تصریح کرده اند: ما اساتید و دانشجویان دانشگاه‌های مشهد ضمن حمایت کامل از قیام و فریاد‌های ضد ظلم اساتید و دانشجویان دانشگا‌های آمریکا و اروپا، از آنان می‌خواهیم تا با بازخوانی پیام‌های امام خامنه‌ای به عموم جوانان اروپا و آمریکای شمالی که در سال‌های ۱۳۹۳ و ۱۳۹۴ خطاب به آنان صادر کرده، بیش از پیش با اسلام و قرآن و آموزه‌های انسانی و اخلاقی پیامبر اسلام آشنا شده و تا نابودی غده سرطانی اسرائیل و کفر و استکبار جهان از پا نشینند.

دیگر خبرها

  • علم و فناوری به عنوان مولفه‌های مهم قدرت محسوب می‌شوند+فیلم
  • رییس نهاد رهبری در دانشگاه‌های خراسان رضوی: هم افزایی فعالیت‌های سپاه با دانشگاه برکت دارد
  • دهه کرامت فرصتی برای مقابله با توطئه دشمنان است
  • ۶ محله در حاشیه مشهد میزبان رویداد یکصدا ایران شدند
  • پیام استاندار خراسان رضوی به مناسبت ۹ اردیبهشت «روز شوراها»
  • دانشگاه جای رفتارهای وحشیانه با دانشجویان و اعضای هیات علمی نیست
  • صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح در بوکان برگزار شد
  • دانشگاه فردوسی نخ تسبیح فردوسی دوستان و شاهنامه پژوهان
  • بیانیه سازمان بسیج اساتید خراسان رضوی در حمایت از غزه
  • سپاه مظهر مشارکت مردم در حوزه‌های مختلف پیشرفت انقلاب است