Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، «جرمی کوربین» رهبر حزب کارگر بریتانیا با انتقاد از انفعال «بوریس جانسون» در قبال ترور سردار «قاسم سلیمانی» فرمانده سپاه قدس ایران گفت که وی خود را پشت سر «بن والاس» وزیر دفاع پنهان می‌کند. او جرات انتقاد از «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری آمریکا را ندارد تا توافق‌های تجاری به مخاطره نیفتد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد که این حرکت، نیروهای نظامی و غیرنظامی بریتانیا و همچنین مردم منطقه را به خطر می‌اندازد.

کوربین افزود: «ما نمی‌توانیم در جهان راه بیفتیم و مقام‌های کشورها را بکشیم. اگر این واقعا دفاع از خود بوده است، چه شواهدی دارید که حمله قریب‌الوقوعی علیه آمریکا در جریان بوده است؟ ما شنیده‌ایم که این مدارک و شواهد چندان متقن نیست».

وی ادامه داد: «ظاهرا ما درس خود را از تاریخ نگرفته‌ایم و بار دیگر خطر یک جنگ بر سر ما سنگینی می‌کند».

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: جرمی کوربین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۲۰۵۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجدید پیمان دختران و مادران نصف‌جهان با سردار دل‌ها

۲۰۰۰ نفر از دختران و مادران اصفهانی در قالب ۵۰ دستگاه اتوبوس، هم‌زمان با ایام شهادت سرلشکر زاهدی و تحقق عملیات وعده صادق با سردار دل‌ها، شهید حاج قاسم سلیمانی فرمانده جبهه مقاومت و سیدالشهدای مدافع حرم در گلزار شهدای کرمان تجدید میثاق خواهند کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، کاروان عظیم دختران حاج قاسم استان اصفهان برای سومین سال به سوی مزار حاج قاسم سلیمانی راهی شدند؛ پشتوانه این اعزام عظیم، اجتماع بزرگ دختران حاج قاسم است که در ایام شهادت حاج قاسم برگزار شده است و در ادامه حدود ۲۰۰۰ نفر از دختران و مادران اصفهانی در قالب ۵۰ دستگاه اتوبوس هم‌زمان با ایام شهادت سرلشکر زاهدی و تحقق عملیات وعده صادق با سردار دل‌ها، شهید حاج قاسم سلیمانی فرمانده جبهه مقاومت و سیدالشهدای مدافع حرم در گلزار شهدای کرمان تجدید میثاق خواهند کرد.

فصل این اعزام همه ساله در اردیبهشت بوده که در این دوره نیز زائران از ۴۰ نقطه شهر به سمت کرمان رفتند و از نکات قابل توجه این سفر حضور دختران دهه هشتاد و نودی است؛ مدت زمان این سفر حدود ۵۰ ساعت بوده که در آن برنامه‌هایی از جمله اجتماع در مصلای امام علی (ع) کرمان، حرکت به سمت بیت‌الزهرای حاج قاسم و در نهایت حضور در مزار حاج قاسم در ساعت ۰۱:۲۰ پیش‌بینی شده است.

کد خبر 749707

دیگر خبرها

  • ترامپ: دانشجویان را «شستشوی مغزی» دادند
  • ترامپ بار دیگر از جنایات اسرائیل در غزه حمایت کرد
  • مگر ما مرده باشیم که یکی از این خانواده به‌دست داعش شهید شوند
  • تجدید پیمان دختران و مادران نصف‌جهان با سردار دل‌ها
  • فیلم| واکنش شهید سردار سلیمانی به یک تصمیم در فصل پنجم سریال پایتخت
  • ترامپ اعضای ناتو را تهدید کرد/ پول نمی‌دهیم
  • ترامپ: اگر رئیس جمهور بودم هرگز جنگ غزه راه نمی افتاد
  • درخواست ترامپ برای تغییر نتانیاهو
  • کنگره آمريکا دیوان بین‌المللی کیفری را تهدید کرد
  • ماجرای اظهار نظر سردار سلیمانی در سریال پایتخت ۵