Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@04:02:22 GMT

واکنش کونته به توهین هواداران یونایتد به لوکاکو

تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۴۲۰۶۰۴

واکنش کونته به توهین هواداران یونایتد به لوکاکو

آنتونیو کونته، سرمربی ایتالیایی اینتر به دفاع از عملکرد روملو لوکاکو، ستاره بلژیکی تیمش پرداخت.

به گزارش "ورزش سه"، بعد از سپری کردن دو فصل متوسط در منچستریونایتد، برخی معتقد بودند از دست دادن مائورو ایکاردی و جذب روملو لوکاکو اشتباه بزرگی از سوی اینتر است. اما ستاره 26 ساله اینتر تا اینجای فصل قدری درخشان کار کرده که همه منتقدانش لب به تحسین او گشوده اند و آنتونیو کونته نیز او را الماس تراش نخورده توضیف کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

آنتونیو کونته گفت: "من در گذشته انواع و اقسام توهین ها را به روملو لوکاکو شنیده بودم و می دانستم که برخی از الفاط زشتی استفاده کرده و به او "الاغ" می گویند. حالا صحبت کردن در مورد درخشش روملو لوکاکو بسیار آسان اس ، اما اگر به چند هفته قبل بازگردیم ... من همیشه می گفتم که روملو یک الماس خشن است که برای صیقل یافتن به تلاش بیشتر نیاز دارد.

 

روملو لوکاکو و لائوتارو مارتینز بازیکنان جوانی بوده و به زمان نیاز دارند. من هنگام حضور در چلسی و حتی در روزهای هدایت یوونتوس نیز به شدت به دنبال جذب لوکاکو بودم و حالا این فرصت را دارم تا این الماس را جلا دهم. لوکاکو همیشه مورد انتقاد و توهین قرار می گیرد، اما حالا بهتر است صحبت های من در مورد این بازیکن را به خاطر داشته باشید."

روملو لوکاکو اینتر میلان آنتونیو کونته

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: روملو لوکاکو اینتر میلان آنتونیو کونته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۲۰۶۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صحبت‌های جالب سرمربی اینتر در واکنش به جذب طارمی

سرمربی تیم فوتبال اینترمیلان تایید کرد که مهدی طارمی در تابستان راهی این تیم خواهد شد.

به گزارش مشرق، شب گذشته در چارچوب هفته سی و پنجم رقابت‌های سری‌آ ایتالیا، تیم فوتبال اینترمیلان که قهرمانی خود را مسجل کرده برابر ساسلو قعرنشین با نتیجه یک بر صفر شکست خورد.

در پایان این بازی سیموئنه اینزاگی در واکنش به جذب مهدی طارمی ستاره تیم ملی فوتبال ایران در تابستان سال جاری عنوان کرد: بله، ما مهدی طارمی را با قراردادی آزاد از پورتو جذب کردیم. او بازیکن بزرگی در سطح بین‌المللی است و گل‌های بسیاری به ثمر رسانده، پس از این انتقال بسیار خوشحالیم.

اینزاگی در خصوص ضربات پنالتی طارمی و گلزنی او اظهار داشت: اگر او در تمرینات آماده باشد می‌تواند پنالتی‌زن اول اینتر نیز باشد.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • صدای هواداران یونایتد درآمد: این بازیکن را بفروشید!
  • برچسب قیمتی چلسی روی روملو لوکاکو
  • گل روملو لوکاکو به یوونتوس (آاس رم 1-0 یوونتوس)
  • صحبت‌های جالب سرمربی اینتر در واکنش به جذب طارمی
  • احتمال انتقال ویکتور اوسیمن به چلسی در ازای پول نقد و روملو لوکاکو
  • نامه خواندنی اینزاگی به هواداران اینتر
  • منصوری: توهین به هواداران در شان فوتبال ایران نیست/ پرسپولیس می‌تواند به صدر بازگردد
  • آنتونیو کاسانو: تمجیدها از اینزاگی را درک نمی کنم؛ باید از او انتقاد کنید!
  • واکنش تند مهاجم پرسپولیسی به توهین جنجالی پیرمرد سپاهانی | عکس
  • واکنش مهم به توهین پیرمرد سپاهانی به زنان پرسپولیسی